Basler Fussball-Fans bedrängten Berner Sicherheitskräfte

Diskussionen rund um den FCB.
Malko
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Malko »

Schwalbenkönig hat geschrieben:und wie chunnsch du jetz bitteschön uf die idee????
Das isch IRONISCH gmeint, Kommerz und so.... nid e so ernst neh, bitte ;)
© by SAS

Schwalbenkönig
Benutzer

Beitrag von Schwalbenkönig »

[quote="Malko"]Das isch IRONISCH gmeint, Kommerz und so.... nid e so ernst neh, bitte ]

ah ok dämfall nimm ich di ab jetz nüm ernscht :D

ps. nid ernscht neh.... :p

Scönling
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scönling »

die wixxers sin voll überforderit gsi....
statt halt e baar lüt ihne lo und die oobe kontroliere (obä nachem dreichrütz hätts gnueg securyties gha) hän si drgege druckt chli dri boxxt und denn het no sone polizischd (ftp) vo dr sitte ihnegsprützt.
sogar in yverdon het me uff so bitzeli gedränge mit me rue und provesionalität reagiert.

jänu umehüüle bringt nüt. :cool:

cinyna
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cinyna »

ros33si hat geschrieben:de typ mit em spray, isch das eine mitere schwarze jagge gsi? oder eine mit dr gälbe weste? bi ebe au grad dört gsi, wo dr 2. türflügel ufgange isch.
Also, e junge, i schetz mol 25gi.. sehr weich usgseh.. me het ihm scho a gseh daser total überfordert isch.. Has richtig seh koh..
Er het e brille gha.. silber, rundi gläser.. e dunkels kombi mitere gälbe weste
Lueg mol obi e foti find.. echt e so e verdammt e Wixxer gsi..
Bulle sölle mol luege dass si fähigi lüüt vor ort kriege.. kas jo nid si..

Ah und vo wäge nid objektiv.. bi nid immer objektiv jo, aber in dere Situation kame nüt objektiv oder subjektiv seh..
isches e sehr beschisseni reaktion gsi uf e biz gedrücke, und das gedrücke hän ällei d Kontrolleure und Bulle z verantworte.. ka jo möglich si das ei Igang länggt wenn GC oder sunscht e scheiss gägner kunnt, aber nid wenn dr FCB e Heimspiel im Wankdorf het!!!

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

was heult ihr hier rum ? es ist ja fast jedem klar, dass primaer sonderschueler und randstaendige den beruf eines stewards oder polizisten ausueben wollen. habt verstaendnis mit minderbemittelten und respektiert ihre maengel.

könig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von könig »

BadBlueBoy hat geschrieben:was heult ihr hier rum ? es ist ja fast jedem klar, dass primaer sonderschueler und randstaendige den beruf eines stewards oder polizisten ausueben wollen. habt verstaendnis mit minderbemittelten und respektiert ihre maengel.
rumheulen ist wirklich unnötig.

mich kotzts einfach an, wenn ich die lügen der bullen lesen, da kann ich nicht ruhig sein.

A.C.A.B.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von A.C.A.B. »

iste hat geschrieben:Hopp FCB!
genau hopp fcb! hopp fcb! hopp fcb!
Puuuuh Polizei, Basler fäns könnä no meh!
USER DES JAHRES 2005

Zur klarstellung: mein Name ist bloss ein Gruss an unsere netten Tiere ausm Urwald...

k@rli o.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von k@rli o. »

isch zwar scho "lang" här sit YB-FCB und s Thema entsprächend scho chly "erkaltet", i schryb aber glych dä Artiggel ab, won ich do gfunde ha im 20 Minuten vom 08.08.2005, wills evtl. e Muschter zeigt:

Nach YB-Spiel: Familien flüchteten vor Reizgas

BERN - Im Anschluss an das Fussballspiel Young Boys gegen GC ist es am Samstagabend vor dem neuen Stade de Suisse Wankdorf zu Ausschreitungen zwischen militanten Fangruppen gekommen. "Plötzlich wurde ohne Vorwarnung eine Salve mit Reizgas mitten in die Menge gesprayt", sagt ein Matchbesucher. Die Leute drückten sich die YB-Schals vor den Mund, Kinder weinten. "Der Reizgas-Einsatz war unverhältnismässig", kritisiert Matchbesucher Urs Herzog vom Fanclub-Dachverband. "Eltern packten ihre Kinder und rannten aus dem Nebel." Jetzt ist klar: Es war kein Tränengaseinsatz der Polizei. Ein Sicherheitsmann der Firma Bronco Security hatte einen Spray mit Reizgas gezückt. Er wollte offenbar schlichten und sei dann selber angegriffen worden. Eine interne Untersuchung wurde eingeleitet.
AMATEUR CRIMPS is an anagram for TRUMP'S AMERICA

RHINO ON'S JOBS is an anagram for BORIS JOHNSON

Antworten