transfergerüchte

Diskussionen rund um den FCB.
smön 1988
Erfahrener Benutzer

Beitrag von smön 1988 »

maradoo hat geschrieben:auf jetzt, Pablo Aimar ist mit Saragossa abgestiegen!!!!!
wär jo z tod geil wenn mr dä chönte ha aber so lüt spiele halt immer no lieber bim ene mittelklass verein inere grosse liga, als bim spitzeklub vo de schwiiz...
das zeigt eimol mehr dass für fast jede spieler s gäld am wichtigste isch und nit diä sportliche perspektive...i glaub vom uns chönne alli spieler sehr guet läbe...findi sehr schad isch aberleider so....

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

maradoo hat geschrieben:auf jetzt, Pablo Aimar ist mit Saragossa abgestiegen!!!!!
Ha gmeint ihr wänd keini Abstieger? :p
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Hajdin

Beitrag von Hajdin »

I dänk Gjasula isch e Verstärkig für uns.

Wennr in Form isch, kannr wichtigi Mätch entscheide. Bi uns wird wohl kuum Faxe mache denn er wird schnäll merke wie professionell dass do bi uns ablauft :D

In Basel ka sich JEDE Spieler perfekt entwickle...das Team, de Trainer und die Fans.

Er isch halt momentan nit am spiele und het paar Problem ka in letschter zit doch bi Basel wirds sicher uffwärts go. Die agspannti Situation bi St.Galle het sicher au no si Züg dazu bigtrage. Er isch sicher e Spieler wo viel erreiche wott und bi St.Galle het halt einiges nid passt.

Es ka nur besser wärde bim FCB. :D

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Sharky hat geschrieben:Ha gmeint ihr wänd keini Abstieger? :p
willsch dr franco zrugg gäh???? :eek: :p
Basel ai Liebi!!!

smön 1988
Erfahrener Benutzer

Beitrag von smön 1988 »

Fenta hat geschrieben:Spielt keine Rolle, was du von ihm hälst, als Back-up von Delgado finde ich ihn in Ordnung...
i glaub mir träume alli vomen kaliber wie delgado aber i glaub mr griege so kaliber wie gjasula, marque und hodel...
do wirds mr jo richtig warm ums rotblaue härz....

Birkenhead
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Birkenhead »

z basel a mym ryy hat geschrieben:hab mir auch gedacht,ein paar taugliche spieler von güllen könnte man an land ziehen.
...soviele dieser sorte gibt es in güllen wohl nicht ...ansonsten wären sie wohl kaum abgestiegen!
Golferfraktion BaselNord

Hajdin

Beitrag von Hajdin »

Unseri Zyt wird erscht no cho :D

Regelmässig Champions League ide neggschte Joor durch dä veränderti Modus.
So wird denn Gäld in FCB pumpt und unsere Name wird langsam au bekannt.

UND DENN

könne mr vo mir über Spieler wie Aimar rede :D aber nid jetzt

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

Sharky hat geschrieben:Ha gmeint ihr wänd keini Abstieger? :p
forumskultfigur aimar (wie auch saviola), sein zuzug würde unsere passionszeit krönen :cool: ... (könnte von mir aus auch mit zwei amputierten beinen kommen...)
FOOTBALL'S LIFE!

smön 1988
Erfahrener Benutzer

Beitrag von smön 1988 »

Hajdin hat geschrieben:I dänk Gjasula isch e Verstärkig für uns.

Wennr in Form isch, kannr wichtigi Mätch entscheide. Bi uns wird wohl kuum Faxe mache denn er wird schnäll merke wie professionell dass do bi uns ablauft :D

In Basel ka sich JEDE Spieler perfekt entwickle...das Team, de Trainer und die Fans.

Er isch halt momentan nit am spiele und het paar Problem ka in letschter zit doch bi Basel wirds sicher uffwärts go. Die agspannti Situation bi St.Galle het sicher au no si Züg dazu bigtrage. Er isch sicher e Spieler wo viel erreiche wott und bi St.Galle het halt einiges nid passt.

Es ka nur besser wärde bim FCB. :D
isch guet möglich si tlänt isch unbestrite aber talänt elei längt jo nit...sicher e sehr guete back up...und falls är wieder erwarte söt ischloh wie ne bombe :D ish dä au grad wider furt.....

smön 1988
Erfahrener Benutzer

Beitrag von smön 1988 »

i glau mr mien do mol e spändeaktion duure fiire....denn chöne mr mol e paar gueti lüt hole :D

Schildchrot
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schildchrot »

Also ich mues sage, es macht viel mehr spass über trainsfairs z spekuliere und z läse, stune und hoffe, als miese mit angst uf die scheiss tabälle z luege, öb YB jetzte wieder dra isch oder nit. Das nenn ich doch emole e geili entspannti summerpause.

Hajdin

Beitrag von Hajdin »

Hmm...gueti Überlegig

Basel Stadt und Basel-Land zämme etwas mehr als 700'000 Iwohner

i sag mol 10 CHF pro Familiemitglied jedes Joor abtrenne und als FCB-Steuer agäh

7 Mio Franke jedes Joor :D aso ich wär dabi

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pro Sportchef bim FCB »

tanner hat geschrieben:bis ende juni
nene, der Leihvertrag läuft dann aus, die Option auf eine Verlängerung müsste aber bis zu einem Datum in einem Monat der mit M beginnt (März oder Mai also) gezogen werden... Da bin ich mir ziemlich sicher, einfach nicht obs Mai oder März war und 21. oder 24.
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!

smön 1988
Erfahrener Benutzer

Beitrag von smön 1988 »

Hajdin hat geschrieben:Hmm...gueti Überlegig

Basel Stadt und Basel-Land zämme etwas mehr als 700'000 Iwohner

i sag mol 10 CHF pro Familiemitglied jedes Joor abtrenne und als FCB-Steuer agäh

7 Mio Franke jedes Joor :D aso ich wär dabi
also uf gohts leuts hohle mr uns dr delgado zrugg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kimplayer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kimplayer »

Fenta hat geschrieben:Spielt keine Rolle, was du von ihm hälst, als Back-up von Delgado finde ich ihn in Ordnung...
Arsenal oder FCB, wofür wird sich Delgado wohl entscheiden....
Arthur: "Nicht schlecht Douglas, du hast den Frosch ganz nach Oben gebracht. Aber denke immer daran:
Das Leben ist eine Hure!"

smön 1988
Erfahrener Benutzer

Beitrag von smön 1988 »

Kimplayer hat geschrieben:Arsenal oder FCB, wofür wird sich Delgado wohl entscheiden....
bankliwärmer oder kultfigur...

Hajdin

Beitrag von Hajdin »

aber die hänn hüt de SAMIR NASRI vo Marseille verpflichtet....aso wennr dött uff de Ersatzbank wott hogge...wirdr sich scho für Arsenal entscheide :D

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

Kimplayer hat geschrieben:Arsenal oder FCB, wofür wird sich Delgado wohl entscheiden....
Momentan noch für Arsenal, aber Gross geht ja bald... :p

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:nene, der Leihvertrag läuft dann aus, die Option auf eine Verlängerung müsste aber bis zu einem Datum in einem Monat der mit M beginnt (März oder Mai also) gezogen werden... Da bin ich mir ziemlich sicher, einfach nicht obs Mai oder März war und 21. oder 24.
ende muni oder anfangs muli!

Shurrican hat geschrieben:forumskultfigur aimar (wie auch saviola), sein zuzug würde unsere passionszeit krönen :cool: ... (könnte von mir aus auch mit zwei amputierten beinen kommen...)
riquelme hesch vrgässe! :D
Basel ai Liebi!!!

Lekman
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lekman »

Redondo

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

Hajdin hat geschrieben:aber die hänn hüt de SAMIR NASRI vo Marseille verpflichtet....aso wennr dött uff de Ersatzbank wott hogge...wirdr sich scho für Arsenal entscheide :D
Der wäre auch ganz nett gewesen...

Kimplayer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kimplayer »

Hajdin hat geschrieben:aber die hänn hüt de SAMIR NASRI vo Marseille verpflichtet....aso wennr dött uff de Ersatzbank wott hogge...wirdr sich scho für Arsenal entscheide :D
Von wo hast Du das mit Nasri?

Der Junge wäre was für uns gewesen... :D
Arthur: "Nicht schlecht Douglas, du hast den Frosch ganz nach Oben gebracht. Aber denke immer daran:
Das Leben ist eine Hure!"

smön 1988
Erfahrener Benutzer

Beitrag von smön 1988 »

ich erwart eifach e klars signal vom vorstand wenn me nur immer im 16 tel final vom uefa cup will spiele denn müen mr uns au nit gross verstärke! do frog ich mi doch eifach wie so me nit investiert fürd champions leaque!diä gäld geile idiote griege denn jo au wider stutz ind kasse...

Hajdin

Beitrag von Hajdin »

Auf dieser Page hab ichs gelesen

http://www.4-4-2.com/displaynews/date/2 ... ondon.html

Die Nachricht ist eine Stunde alt.
Die wollten entweder Kranjcar von Porthsmouth oder Nasri.

Bei Gjasula steht auch noch:
Der 22-jährige Mittelfeldspieler Jürgen Gjasula, der vor einiger Zeit beim FC St. Gallen suspendiert wurde, verhandelt intensiv mit den Baslern. Am Spieler haben bekanntlich auch der FC Luzern, Tottenham und Lazio Interesse, doch Basel scheint jetzt vor der Verpflichtung des Spielers zu stehen.

Auch erst eine Stunde alt

Bender
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bender »

Lekman hat geschrieben:Redondo
Danke, danke und gleich nochmals: danke!

:) :D

The Moose
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Moose »

Hajdin hat geschrieben: Basel Stadt und Basel-Land zämme etwas mehr als 700'000 Iwohner
Ist ein bisschen viel... Oder sind in den letzten Wochen eine Viertelmillion Leute zugezogen?
LIEBER ZWEITER ALS ZÜRCHER!

smön 1988
Erfahrener Benutzer

Beitrag von smön 1988 »

wenns si mes spänd i jede monet edr halbi lohn für de delgado.......!!!!!!
denn griege mr en aber erst wider wenn er 45 isch :p

Hajdin

Beitrag von Hajdin »

187'651 Basel-Stadt
271'341 Basel-Land

Ich hab einbisschen grosszügig aufgerundet :D

dann sinds halt knapp 500'000 :D

smön 1988
Erfahrener Benutzer

Beitrag von smön 1988 »

was isch eigentlich mit em koller dä isch doch mit nürnberg abgtiege wär doch was fürd CL quali etc. wenn nürnberg dä cha zahle chöne mir das scho lang...

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

smön 1988 hat geschrieben:was isch eigentlich mit em koller dä isch doch mit nürnberg abgtiege wär doch was fürd CL quali etc. wenn nürnberg dä cha zahle chöne mir das scho lang...
ja genau, der 34jährige tscheche ist weg, holen wir den 36jährigen!
Basel ai Liebi!!!

Antworten