Roger Federer Superstar
kei grund mi dumm a z'machecantona hat geschrieben:16 grand slam titel in dini frässi sind typisch

dr roger macht viel zu vieli fähler..ich regg mi genau glich uf wie wenn eine e dumme fählpass macht bim fcb.
ich glaub eifach nümm so, dass dr roger no öbbis risse wird..
Nordstern Basel
[SIGPIC][/SIGPIC]
[SIGPIC][/SIGPIC]
S got ums wort typisch. Typisch isch, dass dini biträg hauptsächlich schwachsinn sind, abr nid, dass dr roger vrliertfixi hat geschrieben:kei grund mi dumm a z'mache
dr roger macht viel zu vieli fähler..ich regg mi genau glich uf wie wenn eine e dumme fählpass macht bim fcb.
ich glaub eifach nümm so, dass dr roger no öbbis risse wird..
- ebichu
- Erfahrener Benutzer
Federer fehlt im Moment einfach das Selbstvertrauen... Sagt er selbst, und
sieht man auch deutlich auf dem Platz. In vielen Schlägen spürt man förmlich,
dass Federer nicht 100% Vertrauen in seine Schläge hat, entsprechend auch
die viel zu hohe Zahl an unnötigen Fehlern und sonstigen Wacklern. Die Frage
ist, wie er sein Selbstvertrauen zurückbekommt, denn von der Klasse her wäre
es nach wie vor möglich den Djoker zu bezwingen.
Naja, auf jeden Fall ein intressantes Final, Tendenz liegt bei Nadal
sieht man auch deutlich auf dem Platz. In vielen Schlägen spürt man förmlich,
dass Federer nicht 100% Vertrauen in seine Schläge hat, entsprechend auch
die viel zu hohe Zahl an unnötigen Fehlern und sonstigen Wacklern. Die Frage
ist, wie er sein Selbstvertrauen zurückbekommt, denn von der Klasse her wäre
es nach wie vor möglich den Djoker zu bezwingen.
Naja, auf jeden Fall ein intressantes Final, Tendenz liegt bei Nadal
[CENTER]Mir sin d Muttenzerkurve
Us em Riich vo dr Tradition
Userere Wält vo de Emotione
Vonere andere, vonere andere Dimension[/CENTER]
[CENTER]MK|BS[/CENTER]
[CENTER]MK|BS[/CENTER]
- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer
Der Unterschied zwischen Nadal/Djokovic und dem weiten Rest ist ihr Defensivverhalten. Dieses steht weiter über allen anderen. Du musst, um sie in einem best of 5 zu schlagen, einen super Tag haben, musst offensiv fast alles treffen, und das im Ballwechsel mehr als zweimal. Heute hat es Federer nicht mal genügend geschafft, die Bälle im Spiel zu halten. Es schien auch, dass ihm der letzte Biss heute fehlte. Allgemein machte er während der zwei Wochen einen komischen Eindruck. Fühlte sich nie wirklich wohl. Was Roger heute zeigte, war etwas vom Schlechtesten, dass man von ihm in den letzten Jahren auf Grand Slam Ebene gesehen hat. Nole spielte solid, mehr aber nicht.
Trotzdem wieder im Halbfinal dabei. Unglaublich eigentlich.
Jetzt Halle - Wimby - Olympia. Da gehts um alles. Und alles andere ist furzegal.
Trotzdem wieder im Halbfinal dabei. Unglaublich eigentlich.
Jetzt Halle - Wimby - Olympia. Da gehts um alles. Und alles andere ist furzegal.
-
- Erfahrener Benutzer
Federer konnte sich nicht steigern und damit wurde es eine klare Sache für Djokovic. Schade für Federer, aber überraschend kommt es nicht. Dass er trotzdem die Halbfinals erreicht hat, spricht für ihn.Allez Basel! hat geschrieben:Djokovic ein unglaubliches Tier. Tsonga hatte bei allen Matchbällen keine Chance, alle von Djokovic grandios abgewehrt. Mein Respekt.
Schade für Del Potro, auch wenn es mich natürlich für Federer freut. Aber es war offensichtlich, dass Del Potro ab Satz 3 nicht mehr 100% abrufen konnte. Ob Federer das wirklich noch gedreht hätte gegen einen unverletzten Del Potro, ich wage es zu bezweifeln.
Halbfinale Federer-Djokovic ist schwierig zu sagen. Djokovic bestimmt nicht mehr so gut wie letztes Jahr, aber mit einem unglaublichen Selbstvertrauen. Sehe Djokovic leicht im Vorteil, aber auch nur leicht, weil ich denke, dass Federer sich steigern wird. Sonst wird es eine klare Sache für den Serben.
Ich bin gespannt auf das Finale. Ich sehe es so:
Nadal gewinnt 3:0 -> 35%
Nadal gewinnt 3:1 -> 40%
Nadal gewinnt 3:2 -> 15%
Djokovic gewinnt -> 10%
mit em Alter het das weniger z tue.Shaqiri hat geschrieben:Es isch halt eifach dass Djokovic und Nadal die bessere Spieler als Roger sind. Aber das isch au kei Winder die sind au jünger.
Eher dass Nadal und Djokovic sich verstärkt hänn...und Federer nümm sooo souverän spielt wie friehner.
Friehner het Djokovic dummi Fähler gmacht und het gege de souveräni Federer dodurch kei Chance ka.
Mittlerwile ischs umgekehrt.
Federer het ide letscht Joor kei Grand Slam meh gwunne...und das längt eifach nid um 1te z wärde.
Es ka sicher no zuemene Grandslamsieg länge...aber d Nummer 1 z wärde isch schwer.
Em Federer sini Schönspielerei seht zwar guet us...isch aber nid so effektiv gege so Puncher wie Nadal oder Djokovic. Die 2 haue dir d Bäll and Grundlinie...und denn chunnt de Roger mit sim Volley und haut de Ball über d Grundlinie.
Dr Roger schafft wies usseht nur am Mentale aber er sött villich mol sini Spielwiis überdänke. Diräkter, härter und gfälligscht nid zu oft Backhan-Schläg. Die gönn meischtens ind Hose...bi dene harte Ballwächsel.
Friehner sind die lange Ballwächsel d Stärki gsi vom Federer will ebbe de Djokovic und Nadal sälber dummi Fähler gmacht hänn und irgendwenn de Ball ins Netz oder ins Out gschosse hänn...aber mittlerwile haue die 2 die Bäll jedesmol übers Netz and Grundlinie oder knallhart in Ecke.

- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer
Am Federer si Service isch in Paris bsunders was 1. Uffschläg aagoht alles anderi als guet gsi. Uff Sand isch das zwor nit so schlimm, abr zämme mit de vilne Fählr i sämtliche Spil dütet das für mi scho kli druf hi, das dr Federer allgemein nit so in Fomr gsi isch und vor allem s'Timing grundsätzligg nit so passt het.
Mit e sonre Leischtig wirdr in Wimbledon sehr woorschinligg scho friener usegheie, au in de erschte paar Rundene ischdas mögligg.
Am Federer si Spil isch uff eher kurzi, schnälli und druckvolli Ballwäggsle aagwiise. Das klappt nur wenn s'Sälbschtvrtraue einigermasse umme isch und s'Timing stimmt. S'erschte isch definitiv umme gsi, s'zweite leidr nit so.
Für dr Federer untypisch abr jänu, kahs halt gäh.
I finds de Umständ entsprächend eigetligg rächt geil, dass dr Federer immrhin in Halbfinal koh isch und gege dNr1 vrlore het. Do no vomne schlächte Turnier zrede isch zimligg witzlos
Mit e sonre Leischtig wirdr in Wimbledon sehr woorschinligg scho friener usegheie, au in de erschte paar Rundene ischdas mögligg.
Am Federer si Spil isch uff eher kurzi, schnälli und druckvolli Ballwäggsle aagwiise. Das klappt nur wenn s'Sälbschtvrtraue einigermasse umme isch und s'Timing stimmt. S'erschte isch definitiv umme gsi, s'zweite leidr nit so.
I finds de Umständ entsprächend eigetligg rächt geil, dass dr Federer immrhin in Halbfinal koh isch und gege dNr1 vrlore het. Do no vomne schlächte Turnier zrede isch zimligg witzlos

Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
Vollkomme korräkt...Master hat geschrieben:Am Federer si Service isch in Paris bsunders was 1. Uffschläg aagoht alles anderi als guet gsi. Uff Sand isch das zwor nit so schlimm, abr zämme mit de vilne Fählr i sämtliche Spil dütet das für mi scho kli druf hi, das dr Federer allgemein nit so in Fomr gsi isch und vor allem s'Timing grundsätzligg nit so passt het.
I finds de Umständ entsprächend eigetligg rächt geil, dass dr Federer immrhin in Halbfinal koh isch und gege dNr1 vrlore het. Do no vomne schlächte Turnier zrede isch zimligg witzlos![]()
aber jetzt chunnt widr de arroganti Schwoob und git si Kommentar ab

- ebichu
- Erfahrener Benutzer
Sälbschtvrtraue und Timing hänge stark vonenand ab, weiss jede wo sälbr TennisMaster hat geschrieben:Das klappt nur wenn s'Sälbschtvrtraue einigermasse umme isch und s'Timing stimmt. S'erschte isch definitiv umme gsi, s'zweite leidr nit so.
spiilt. Wenns Sälbschtvrtraue nid do isch, fohsch afo übrlege, und genau die
Unsicherheit fiehrt denn zumne mangelhafte Timing. Drum blibi drbii: S
sälbschtvrtraue isch gescht definitiv nid ume gsi, me het au nie s Gfühl ka das
dr Roger alles im Griff hätti, sälbscht bi sine 2 breaks nid.
[CENTER]Mir sin d Muttenzerkurve
[CENTER]MK|BS[/CENTER]
[CENTER]MK|BS[/CENTER]
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
Das Problem von Federer ist, dass Djoker und Nadal auf praktisch alles eine Antwort haben. Selbst wenn man gegen diese beiden den Platz mit Hilfe der Linie ausmisst, sie bringen die Bälle immer wieder zurück... Sieht man auch sehr gut wenn die beiden gegeneinander spielen, gegen die Weltnummer 5 oder so würden die Schläge locker reichen, aber ein Djoker oder ein Nadal bringt ihn eben noch zurück.
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!
Also wenn Nadal noch die nächsten 3-4 Jahre Top spielen kann, dann wird er den sicherlich knacken.sergipe hat geschrieben:Nadal also nur noch 5 Grand-Slam-Titel vom Rekord entfernt.
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/