Roger Federer Superstar

Der Rest...
Petric_10
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Petric_10 »

Das wars dann wohl

fixi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fixi »

so typisch.. :mad:
Nordstern Basel
[SIGPIC][/SIGPIC]

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

16 grand slam titel in dini frässi sind typisch

sMoOv
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sMoOv »

brewz_bana hat geschrieben:doppelbreak roger....! come on, machen kaputt!
edit: gits doch nid...
edit2: lägg doch mir...
Ich habe meine Hormokur für heute durch und wohl wieder eine Beschwerde der Nachbarn am Hals :( ... Wenn das so weiter geht gibt das ein totaler scheiss Start in das wkend!

fixi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fixi »

cantona hat geschrieben:16 grand slam titel in dini frässi sind typisch
kei grund mi dumm a z'mache :rolleyes:

dr roger macht viel zu vieli fähler..ich regg mi genau glich uf wie wenn eine e dumme fählpass macht bim fcb.

ich glaub eifach nümm so, dass dr roger no öbbis risse wird..
Nordstern Basel
[SIGPIC][/SIGPIC]

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

fixi hat geschrieben:kei grund mi dumm a z'mache :rolleyes:

dr roger macht viel zu vieli fähler..ich regg mi genau glich uf wie wenn eine e dumme fählpass macht bim fcb.

ich glaub eifach nümm so, dass dr roger no öbbis risse wird..
S got ums wort typisch. Typisch isch, dass dini biträg hauptsächlich schwachsinn sind, abr nid, dass dr roger vrliert

fixi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fixi »

ah ok

han ich gsait dass es typisch isch dass dr roger verliert? nei

sini fähler sind typisch, die kömme zu oft vor, wenn er das nur unterbinde könnt..
Nordstern Basel
[SIGPIC][/SIGPIC]

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Nadal kann am Sonntag seinen 11. Grandslamtitel gewinnen.

ebichu
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ebichu »

Federer fehlt im Moment einfach das Selbstvertrauen... Sagt er selbst, und
sieht man auch deutlich auf dem Platz. In vielen Schlägen spürt man förmlich,
dass Federer nicht 100% Vertrauen in seine Schläge hat, entsprechend auch
die viel zu hohe Zahl an unnötigen Fehlern und sonstigen Wacklern. Die Frage
ist, wie er sein Selbstvertrauen zurückbekommt, denn von der Klasse her wäre
es nach wie vor möglich den Djoker zu bezwingen.

Naja, auf jeden Fall ein intressantes Final, Tendenz liegt bei Nadal
[CENTER]Mir sin d Muttenzerkurve
Us em Riich vo dr Tradition
Userere Wält vo de Emotione
Vonere andere, vonere andere Dimension[/CENTER]

[CENTER]MK|BS[/CENTER]

D-Balkon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von D-Balkon »

mit 2, 3 spieler het är halt eifach sini problem und ich glaub nümm das sich das mol änderet. dorum wird är au nümm d nummere 1.

Hennes&Mauritz
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hennes&Mauritz »

Der Unterschied zwischen Nadal/Djokovic und dem weiten Rest ist ihr Defensivverhalten. Dieses steht weiter über allen anderen. Du musst, um sie in einem best of 5 zu schlagen, einen super Tag haben, musst offensiv fast alles treffen, und das im Ballwechsel mehr als zweimal. Heute hat es Federer nicht mal genügend geschafft, die Bälle im Spiel zu halten. Es schien auch, dass ihm der letzte Biss heute fehlte. Allgemein machte er während der zwei Wochen einen komischen Eindruck. Fühlte sich nie wirklich wohl. Was Roger heute zeigte, war etwas vom Schlechtesten, dass man von ihm in den letzten Jahren auf Grand Slam Ebene gesehen hat. Nole spielte solid, mehr aber nicht.

Trotzdem wieder im Halbfinal dabei. Unglaublich eigentlich.

Jetzt Halle - Wimby - Olympia. Da gehts um alles. Und alles andere ist furzegal.

Taratonga
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Taratonga »

Hennes&Mauritz hat geschrieben:Du musst, um sie in einem best of 5 zu schlagen, einen super Tag haben,l.
das könnte ein Grund dafür sein, dass die beiden das Beste sind, das die Tenniswelt zu bieten hat

Allez Basel!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Allez Basel! »

Allez Basel! hat geschrieben:Djokovic ein unglaubliches Tier. Tsonga hatte bei allen Matchbällen keine Chance, alle von Djokovic grandios abgewehrt. Mein Respekt.

Schade für Del Potro, auch wenn es mich natürlich für Federer freut. Aber es war offensichtlich, dass Del Potro ab Satz 3 nicht mehr 100% abrufen konnte. Ob Federer das wirklich noch gedreht hätte gegen einen unverletzten Del Potro, ich wage es zu bezweifeln.

Halbfinale Federer-Djokovic ist schwierig zu sagen. Djokovic bestimmt nicht mehr so gut wie letztes Jahr, aber mit einem unglaublichen Selbstvertrauen. Sehe Djokovic leicht im Vorteil, aber auch nur leicht, weil ich denke, dass Federer sich steigern wird. Sonst wird es eine klare Sache für den Serben.
Federer konnte sich nicht steigern und damit wurde es eine klare Sache für Djokovic. Schade für Federer, aber überraschend kommt es nicht. Dass er trotzdem die Halbfinals erreicht hat, spricht für ihn.

Ich bin gespannt auf das Finale. Ich sehe es so:
Nadal gewinnt 3:0 -> 35%
Nadal gewinnt 3:1 -> 40%
Nadal gewinnt 3:2 -> 15%
Djokovic gewinnt -> 10%

Shaqiri
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shaqiri »

Es isch halt eifach dass Djokovic und Nadal die bessere Spieler als Roger sind. Aber das isch au kei Winder die sind au jünger.

Hajdin

Beitrag von Hajdin »

Shaqiri hat geschrieben:Es isch halt eifach dass Djokovic und Nadal die bessere Spieler als Roger sind. Aber das isch au kei Winder die sind au jünger.
mit em Alter het das weniger z tue.

Eher dass Nadal und Djokovic sich verstärkt hänn...und Federer nümm sooo souverän spielt wie friehner.

Friehner het Djokovic dummi Fähler gmacht und het gege de souveräni Federer dodurch kei Chance ka.

Mittlerwile ischs umgekehrt.

Federer het ide letscht Joor kei Grand Slam meh gwunne...und das längt eifach nid um 1te z wärde.

Es ka sicher no zuemene Grandslamsieg länge...aber d Nummer 1 z wärde isch schwer.

Em Federer sini Schönspielerei seht zwar guet us...isch aber nid so effektiv gege so Puncher wie Nadal oder Djokovic. Die 2 haue dir d Bäll and Grundlinie...und denn chunnt de Roger mit sim Volley und haut de Ball über d Grundlinie.

Dr Roger schafft wies usseht nur am Mentale aber er sött villich mol sini Spielwiis überdänke. Diräkter, härter und gfälligscht nid zu oft Backhan-Schläg. Die gönn meischtens ind Hose...bi dene harte Ballwächsel.

Friehner sind die lange Ballwächsel d Stärki gsi vom Federer will ebbe de Djokovic und Nadal sälber dummi Fähler gmacht hänn und irgendwenn de Ball ins Netz oder ins Out gschosse hänn...aber mittlerwile haue die 2 die Bäll jedesmol übers Netz and Grundlinie oder knallhart in Ecke.

:cool:

Hennes&Mauritz
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hennes&Mauritz »

@hajdin...

bleib doch lieber mal beim Fussball. Deine Analyse ist etwa das, was wir leider immer wieder von Andy Egli auf SF zu sehen bekamen - nämlich nichts wert!

Dass Nadal und Djokovic seit 2 Jahren klar stärker sind, versteht sich von selber. Gute Erkenntnis, Kollege

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

Am Federer si Service isch in Paris bsunders was 1. Uffschläg aagoht alles anderi als guet gsi. Uff Sand isch das zwor nit so schlimm, abr zämme mit de vilne Fählr i sämtliche Spil dütet das für mi scho kli druf hi, das dr Federer allgemein nit so in Fomr gsi isch und vor allem s'Timing grundsätzligg nit so passt het.

Mit e sonre Leischtig wirdr in Wimbledon sehr woorschinligg scho friener usegheie, au in de erschte paar Rundene ischdas mögligg.

Am Federer si Spil isch uff eher kurzi, schnälli und druckvolli Ballwäggsle aagwiise. Das klappt nur wenn s'Sälbschtvrtraue einigermasse umme isch und s'Timing stimmt. S'erschte isch definitiv umme gsi, s'zweite leidr nit so.
Für dr Federer untypisch abr jänu, kahs halt gäh.

I finds de Umständ entsprächend eigetligg rächt geil, dass dr Federer immrhin in Halbfinal koh isch und gege dNr1 vrlore het. Do no vomne schlächte Turnier zrede isch zimligg witzlos ;)
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

Hajdin

Beitrag von Hajdin »

Master hat geschrieben:Am Federer si Service isch in Paris bsunders was 1. Uffschläg aagoht alles anderi als guet gsi. Uff Sand isch das zwor nit so schlimm, abr zämme mit de vilne Fählr i sämtliche Spil dütet das für mi scho kli druf hi, das dr Federer allgemein nit so in Fomr gsi isch und vor allem s'Timing grundsätzligg nit so passt het.

Mit e sonre Leischtig wirdr in Wimbledon sehr woorschinligg scho friener usegheie, au in de erschte paar Rundene ischdas mögligg.

Am Federer si Spil isch uff eher kurzi, schnälli und druckvolli Ballwäggsle aagwiise. Das klappt nur wenn s'Sälbschtvrtraue einigermasse umme isch und s'Timing stimmt. S'erschte isch definitiv umme gsi, s'zweite leidr nit so.
Für dr Federer untypisch abr jänu, kahs halt gäh.

I finds de Umständ entsprächend eigetligg rächt geil, dass dr Federer immrhin in Halbfinal koh isch und gege dNr1 vrlore het. Do no vomne schlächte Turnier zrede isch zimligg witzlos ;)
Vollkomme korräkt...

aber jetzt chunnt widr de arroganti Schwoob und git si Kommentar ab :D

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Naja, Paris und Federer isch scho zu syyne beschte Zyte nid wirklig dr Hit
gsi. Nur d Zueschauer liebe iin aifach, vilicht au grad doorum...

Ych hoff, dass är zumindescht no uf Raase gwinne kaa. S bruucht biz Glück
und e baar gueti Wuchene.
Copyright © andreas 2005–heute. Alle Rechte vorbehalten.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

ebichu
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ebichu »

Master hat geschrieben:Das klappt nur wenn s'Sälbschtvrtraue einigermasse umme isch und s'Timing stimmt. S'erschte isch definitiv umme gsi, s'zweite leidr nit so.
Sälbschtvrtraue und Timing hänge stark vonenand ab, weiss jede wo sälbr Tennis
spiilt. Wenns Sälbschtvrtraue nid do isch, fohsch afo übrlege, und genau die
Unsicherheit fiehrt denn zumne mangelhafte Timing. Drum blibi drbii: S
sälbschtvrtraue isch gescht definitiv nid ume gsi, me het au nie s Gfühl ka das
dr Roger alles im Griff hätti, sälbscht bi sine 2 breaks nid.
[CENTER]Mir sin d Muttenzerkurve
Us em Riich vo dr Tradition
Userere Wält vo de Emotione
Vonere andere, vonere andere Dimension[/CENTER]

[CENTER]MK|BS[/CENTER]

TheBobby
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TheBobby »

Ach fedi, kum zeigs allne ändlig widr mol, du weisch du bisch dr bescht gopfrdammi nonemol

Maxon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Maxon »

Klar fyr Djokovic. Würds ihm gönne (Art Grandslam). Drzue wär Federer denn wyder Nr.2.

dasdiyok
Erfahrener Benutzer

Beitrag von dasdiyok »

Maxon hat geschrieben:Klar fyr Djokovic. Würds ihm gönne (Art Grandslam). Drzue wär Federer denn wyder Nr.2.
spar dir die lebensenergie, nadal wird max. 1 satz abgeben

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

wenn rafa gewinnt kommt, er näher an fedis grand slam rekord ran.

gewinnt djoker, erreicht er das, für was fedi jahrelang leiden musste.

bin für djoker, die weltspitze um nadal, fedi und djoker, sucht in anderen sportarten ihresgleichen.
FOOTBALL'S LIFE!

Patzer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Patzer »

gurkenmatch

Petric_10
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Petric_10 »

13:00 Uhr gehts morgen weiter...echt ne super Zeit für Leute, wo nicht im Büro sitzen :mad:

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pro Sportchef bim FCB »

Das Problem von Federer ist, dass Djoker und Nadal auf praktisch alles eine Antwort haben. Selbst wenn man gegen diese beiden den Platz mit Hilfe der Linie ausmisst, sie bringen die Bälle immer wieder zurück... Sieht man auch sehr gut wenn die beiden gegeneinander spielen, gegen die Weltnummer 5 oder so würden die Schläge locker reichen, aber ein Djoker oder ein Nadal bringt ihn eben noch zurück.
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!

Shaqiri
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shaqiri »

Nada French Open Winner 2012

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Nadal also nur noch 5 Grand-Slam-Titel vom Rekord entfernt.

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

sergipe hat geschrieben:Nadal also nur noch 5 Grand-Slam-Titel vom Rekord entfernt.
Also wenn Nadal noch die nächsten 3-4 Jahre Top spielen kann, dann wird er den sicherlich knacken.
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Antworten