boroboro hat geschrieben:Guten abend,
Wer war bereits in den baltischen Staaten? Habt ihr ein paar Tipps und Erfahrungen zu teilen?
Ich werde im Spätsommer in 3 Wochen mit dem Fahrrad durch Litauen, Lettland und Estland reisen.
Bi in Tallinn und Riga gsi, beides super Städt. Tallinn het e rächt grossi Altstadt wo wirklich sehr schön isch und au einiges los isch. Au usserhalb hets viel spannends bezüglich Kultur, ganzi Viertel. Riga isch au ganz geil, dört lauft einiges. Glaub die beide Städt sind aktuell au öppis vom trendigschte in Europa, isch wirklich no speziell. Bi teilwies an Parties gsi wone halbe liter Bier keini zwei Euro koschtet het.
In Litaue hän sy jo au no e anderi Währig, Estonia und Lettland hän beidi dr Euro sit däm Johr.
Ich weiss nid was y dir uf dinere Velotour genau empfähle ka, usser halt sicher die Städt und au Vilnius. Abr s git drzwüsche sicher au super Sache und y ha ghört, dass Tartu zum Bischpil au super isch. Spannend in Riga isch no s Museum wo die ganzi Bsetzigszit beschriebe wird, vo de Russe und de Nazis.
Russe hets dört überall zimlig viel, die könne au alli Russisch.
Wennde willsch kani dr au Hostels in dene Städt empfähle, abr kunnt halt au e biz drufah ob du eher öppis ruhigs suechsch odr d sau willsch useloh.
Ich gang uf jedefall widr dört ahne und hoffentlich so bald wie möglich!
Ah no e Tipp! Wennde e schöni Frau sehsch und se willsch ahspräche riefsch ere zerscht emol "Eeeej Dirst!" zue, denn kunnt guet!