Stärker scho aber weme so luegt wo und wie die mängmol im Krut use z.Bsp. be Kharkiv e Schneeballschlacht ufem Feld mache, naja das chame nid unbedingt als Fortschritt werte. Aber sicher het ZSKA viil besseri Perspektive uf Ziit als Hoffenheim.Atlantico hat geschrieben:Wieso Rückschritt???
Die russischi Liga isch viel Stärker als NLA.
Angebot für Derdiyok
14 Mio's plus no öbbe 20 Mio's CL Gäld.... jo, do cha me scho öbbis poschte !Cocolores hat geschrieben:Heute schiesst er uns in die CL und danach für 14 Mio abgeben warum nicht.
Absolut nachvollziehbar ihn für den Betrag abzugeben. Für den Betrag können wir einen besseren Stürmer verpflichten.
Lache nie über die Dummheit der anderen.
Sie ist Deine Chance !
( Winston Churchill )
Sie ist Deine Chance !
( Winston Churchill )
- Chancellor
- Erfahrener Benutzer
Inzaghi will ich.....
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
- Chancellor
- Erfahrener Benutzer
Derdiyok will sich vor dem Spiel des Jahres nicht mit Millionen beschäftigen. Er sagt: «Wenn wir uns für die Champions League qualifizieren, ist die Chance klein, dass ich weggehe. Der FCB hat mir so viel gegeben, da will etwas zurückgeben.» In Basel bleibt man cool. Derdiyok hat einen Vertrag bis 2010. Solange die Stürmermisere (Streller verletzt, Eduardo gerade erst genesen) noch nicht behoben ist, will man ihn nicht ziehen lassen. «Aber im Transferbereich sind Voraussagen hypothetisch», sagt Vizepräsident Bernhard Heusler. Vor allem dann, wenn Russen im Spiel sind.»
das wirst du, mit z.B. 2 toren heut abend
das wirst du, mit z.B. 2 toren heut abend
The Moose hat geschrieben:Scheint ja den einen oder anderen hier zu geben, welche Derdiyok nicht allzu sehr mögen...
Möglicherweise hat er diesen Leuten mal den Ball zwischen den Beinen durchgeschoben oder die Freundin ausgespannt. Anders kann ich mir die unsachlichen Äusserungen über den seit Jahren ersten Stadtbasler beim FCB nicht erklären.
- Bellach SO
- Erfahrener Benutzer
Naja... wenn er etwas zurückgeben will, dann kann er das im Uefa-Cup genau so gut wie in der Champions-League. Schwache Aussage! (Vorausgesetzt, er wurde wörtlich zitiert.)Ceydi hat geschrieben:Derdiyok will sich vor dem Spiel des Jahres nicht mit Millionen beschäftigen. Er sagt: «Wenn wir uns für die Champions League qualifizieren, ist die Chance klein, dass ich weggehe. Der FCB hat mir so viel gegeben, da will etwas zurückgeben.» In Basel bleibt man cool. Derdiyok hat einen Vertrag bis 2010. Solange die Stürmermisere (Streller verletzt, Eduardo gerade erst genesen) noch nicht behoben ist, will man ihn nicht ziehen lassen. «Aber im Transferbereich sind Voraussagen hypothetisch», sagt Vizepräsident Bernhard Heusler. Vor allem dann, wenn Russen im Spiel sind.»
das wirst du, mit z.B. 2 toren heut abend![]()
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !
Zitat von Nur So (31.7.08)
Eren gestert ganz schwach e verdammti frächheit wie dä umenandgstande isch... als Teamkamerad würd i däm nächstens eins Betoniere, ganz e truurigi, überheblichi Istellig und Körpersproch gestert...
Zitat von Zelig (31.7.08):
Und am nächsten Mittwoch schiesst Eren uns in die nächste Runde!
LIEBE NÖRGLER, LIEBE UNGEDULDIGE MOTZER:
SORRY, ICH HABE MICH GETÄUSCHT. EREN SCHOSS UNS NICHT GEGEN GÖTEBORG IN DIE NÄCHSTE QUALI-RUNDE, SONDERN GEGEN GUIMARAES IN DIE CHAMPIONS LEAGUE!!!!!!
Eren gestert ganz schwach e verdammti frächheit wie dä umenandgstande isch... als Teamkamerad würd i däm nächstens eins Betoniere, ganz e truurigi, überheblichi Istellig und Körpersproch gestert...
Zitat von Zelig (31.7.08):
Und am nächsten Mittwoch schiesst Eren uns in die nächste Runde!
LIEBE NÖRGLER, LIEBE UNGEDULDIGE MOTZER:
SORRY, ICH HABE MICH GETÄUSCHT. EREN SCHOSS UNS NICHT GEGEN GÖTEBORG IN DIE NÄCHSTE QUALI-RUNDE, SONDERN GEGEN GUIMARAES IN DIE CHAMPIONS LEAGUE!!!!!!
Eren sollt man verschenken 
The Moose hat geschrieben:Scheint ja den einen oder anderen hier zu geben, welche Derdiyok nicht allzu sehr mögen...
Möglicherweise hat er diesen Leuten mal den Ball zwischen den Beinen durchgeschoben oder die Freundin ausgespannt. Anders kann ich mir die unsachlichen Äusserungen über den seit Jahren ersten Stadtbasler beim FCB nicht erklären.
- erlebnisorientierter
- Erfahrener Benutzer
Dr Rangnick isch aber nit nur wegem Eren do gsi. Was viel gar nit wüsse isch das Hoffenheim sowohl am Eren wie au oder vorallem am Stocker interessieret isch.Irish hat geschrieben:Läck mues es däm Längwielig si... Es isch halt scho öd in Hoffenheim.
Dr Rangnick stoht uf Jungi Spieler und zudem isch s Mittelfeld vo Hoffenheim trotzt Spieler wie Teber, Seitz Eduardo gem. Ussag vom VR no dünn bsetzt.
Was sölle die jetz im Kaff Hoffenheim wenn sy mit uns CL spiele könne?erlebnisorientierter hat geschrieben:Dr Rangnick isch aber nit nur wegem Eren do gsi. Was viel gar nit wüsse isch das Hoffenheim sowohl am Eren wie au oder vorallem am Stocker interessieret isch.
Dr Rangnick stoht uf Jungi Spieler und zudem isch s Mittelfeld vo Hoffenheim trotzt Spieler wie Teber, Seitz Eduardo gem. Ussag vom VR no dünn bsetzt.
Weder Stocker no dr Eren wärde jetzt go, die wänn sich in dr Cl präsentiere und denn klopfe ganz anderi Kaliber als Hoffenheim oder CSKA Moskau ah. Allei mit dene beide chönnt dr FCB (wenn sies gschied mache ) guet 30 Mio Franke verdiene. Beschts Biespiel Dinamo Zagreb, händ europäisch nid annährend so viel grisse wie Basel, aber in 2 Johr Spieler im Wärt vo (so viel ich weiss) öppe 80 mio verkauft.
Eduardo da Silva zu Arsenal
Luka Modric zu Tottenham
Corluka zu Manchester City
und wohschrinlich no meh
Genu so sohts dr FCB mache, d Spieler nid immer für Spottprise wäggeh, und 5 mio Euro isch e Spottpriis für dr Eren.
Und für alli wo gseit händ me sött dr Eren an Hoffenheim verkaufe solang me öppis für ihn bechunnt. Stellet euch vor mir hätte ihn verkauft, dann gäbs hüt kei Champions League.
Eduardo da Silva zu Arsenal
Luka Modric zu Tottenham
Corluka zu Manchester City
und wohschrinlich no meh
Genu so sohts dr FCB mache, d Spieler nid immer für Spottprise wäggeh, und 5 mio Euro isch e Spottpriis für dr Eren.
Und für alli wo gseit händ me sött dr Eren an Hoffenheim verkaufe solang me öppis für ihn bechunnt. Stellet euch vor mir hätte ihn verkauft, dann gäbs hüt kei Champions League.