hat er im lotto getippt? 4,8,15,16,23,42???z basel a mym ryy hat geschrieben:gebe ihm 2trainings das sollte langen,sich wieder zu verletzen,,,
der mann ist vom pech verfolgt..
Comeback von Carignano?
So, s verbotene Blatt het in dr hütige Usgoob ändlig au emol e kleiweneli e differenzierteri Bemergig bi dr Matchvorschau higschriebe...
FCB ohni dr Carigoal (ACHTUNG!!! im Ufbautraining!)
FCB ohni dr Carigoal (ACHTUNG!!! im Ufbautraining!)
Arthur: "Nicht schlecht Douglas, du hast den Frosch ganz nach Oben gebracht. Aber denke immer daran:
Das Leben ist eine Hure!"
Das Leben ist eine Hure!"
- dutsh_shulz
- Erfahrener Benutzer
hm ne sooooooooooo unwarschinlich isch das nid^^Chartking hat geschrieben:Mached doch bitte ändlich dä Thread zu....
Es Comeback vom Carignani isch öppe so wohrschinlich wie dass dr FCB sini Meischterfyr ufe Paradeplatz in Zirü verlegt oder wie dass dr Ruedi Z. sich emol im Oschte von Europa goht go umeluege....![]()
villicht..het er au die ganz zyt traniert...und isch jetzte en riese maschiene...

FC BASEL ÜBER ALLES
Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!

- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
- C4-Joggeli
- Erfahrener Benutzer
Nicht dabei sein werden Jayson Leutwiler als überzähliger Goalie sowie César Carignano. Der Argentinier trainiert unterdessen aber wieder mit der Mannschaft mit.
von fcb.ch
wir werden carigool in der rückrunde wieder auf dem spielfeld sehen.
ausser er bricht sich in der Winterpause beim ski fahren die Beine....
von fcb.ch
wir werden carigool in der rückrunde wieder auf dem spielfeld sehen.
ausser er bricht sich in der Winterpause beim ski fahren die Beine....
D Verletzigsgfohr wär z gross!Stanislaw hat geschrieben:und wieso nimmt dr gross dä bachel dr carigol nid eifach mol mit uf thun und setzt dä typ ufs bänggli. mues en jo nid isetze, aber s wär doch für da cheib mol e guets gfühl in dr nöchi vomene ort z si, wo gschuttet wird....
© by Legolas - all rights reserved
-
- Erfahrener Benutzer
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
Wenn ich das lese: http://www.fcbforum.ch/showpost.php?p=9 ... stcount=20,Blauderi hat geschrieben:Y bi überzüggt, ass er in dr Ruggrundi Ysatzminute bykunnt!
dann ist auch das letzte Fünkchen Hoffnung und die letzte Prise Glauben weg...
Wenn ich das lese: http://www.fcbforum.ch/showpost.php?p=9 ... stcount=20,Blauderi hat geschrieben:Y bi überzüggt, ass er in dr Ruggrundi Ysatzminute bykunnt!
dann ist auch das letzte Fünkchen Hoffnung und die letzte Prise Glauben weg...
- Éder de Assis
- Erfahrener Benutzer
So wott y die baide im bruune Mutz nöggschts Joor seeh, unglaublig.Blauderi hat geschrieben:
soooo unglügglig seet er nit uss.
Y bi überzüggt, ass er in dr Ruggrundi Ysatzminute bykunnt!
Dofür isch jedes Mittel rächt, und d Geduldsproob wird emol en Änd ha.
Danggerscheen Blauderi.

Hesch Depeche-Tix?
Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."
César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."
César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."