Swiss go Home! Welcome EasyJet!

Der Rest...
panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Maty hat geschrieben:auf welchem Flugplatz landet easyjet in barcelona? gibt es dort mehrere flughafen?
zumindest diese Frage ist mit einem Blick auf die Easyjet-Homepage relativ einfach zu beantworten ]http://www.easyjet.com/DE/Die/Reiseziel/BCN.html[/url]

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

gruusigeSiech hat geschrieben:Also noch meine Eindrücke zum Rudelverhalten bei EasyJet-Flügen:
  • Die Gruppe A rennt zur Bugtreppe. Die ersten Paxen werfen sich sofort auf die ersten Sitzreihen und blockieren den Zugang der nachfolgenden Paxen zu den nächsten Sitzreihen. --> Stau
  • Die Gruppe B rennt mehrheitlich zur Hecktreppe und stürmt innerhalb des Jets nach vorne und nimmt die Reihen hinter denjenigen der A-Paxen in Beschlag.
  • Die Gruppe C verteilt sich gleichmässig auf Bug- und Hecktreppe. Die Paxen auf der Hecktreppe erhalten meist einen Fensterplatz im hinteren Bereich des Jets. Die anderen müssen mit einem Mittel- oder Gangplatz vorlieb nehmen.
Hat jemand andere Erfahrungen gemacht?
Richtig. Gruppe A rennt fast immer zur Bugtüre. Mit Goofen, Rollstüheln etc. wird "fleissig" der Zugang zum Airbus verbarrikadiert. ;-)

Am besten ist es in der Gruppe B zu sein, hinten zu boarden, um ca. in der dritthintersten Reihe zu sitzen, wenn man Gepäck eingescheckt hat.

Hat man nur Handgepäck, und verfügt der Zielflughafen über ein Fingerdock, ist es natürlich besser, möglichst weit vorne zu sitzen, und mit schnellem Schritt die Immigration möglichst frühzeitig zu passieren. Kann locker 20-30 min. ausmachen. Merke: Ich hasse Schlangestehen.

Stratego allez! :D
---------------------------
FCB, la raison d'être!

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

bslrules hat geschrieben:Am beste probiert mes eifach emol uss. D Sitz sin nid enger als bi dr Swiss- und das sag ich wo mittlerwile fast 30 Flüg je mit beidne Firme unternoh ha.
S Gedränge isch Tatsach, das ergit sich aber au us dr Dummheit vo de Lüt. Es stön leider immer no viel mit dr Nummere D ganz vorne aa und lön d Lüt mit em A nid dure...

Aber es isch scho so, easyJet isch wie Bus fahre- eifach scheener!

Gruess
Bi-n-eme Flug vo weniger als 1 h 30 m isch jo wirgglig wurscht, eb de vyyl Blatz fir d'Scheiche hesch. Usser bisch e ganz lange Hungerturm.

Mir isch uffgfalle, dass 's Boarding in UK wäsentlig gsitteter ablauft, als wenn de e Flug mit 50% Froschfrässer z.B. Nizza hesch. Irgendwie logisch. :D
FCB, la raison d'être!

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

mir wäre vorletschte sunntig mit easyjet vo hamburg nach basel zrugg gfloge. dä flug isch denn aber gstriche worde und mr hän grad no e platz uf dr swiss nach züri und wyter uf basel chönne ergattere.
im swiss flieger hesch einiges mehr sitzabstand und au bequemeri sitz gha. isch mir aber scheissegal wenni günschtig und ab basel cha fliege.

bslrules
Neuer Benutzer

Beitrag von bslrules »

Der Sommerflugplan bei easyJet wird wohl erst im Dezember/Januar freigeschaltet.

easyJet fliegt den Flughafen Barcelona El Prat an, das ist der Hauptflughafen von Barcelona.

Ryanair fliegt zum Beispiel nach Girona und Reus.

Gruss

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

bslrules hat geschrieben:Ryanair fliegt zum Beispiel nach Girona und Reus. Gruss
wass selli in dr Provinz wenni in d'Rambla will? :confused:
[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Digge hat geschrieben:mir wäre vorletschte sunntig mit easyjet vo hamburg nach basel zrugg gfloge. dä flug isch denn aber gstriche worde und mr hän grad no e platz uf dr swiss nach züri und wyter uf basel chönne ergattere.
im swiss flieger hesch einiges mehr sitzabstand und au bequemeri sitz gha. isch mir aber scheissegal wenni günschtig und ab basel cha fliege.
Hett me Dir gsait, worum dä Flug annulliert isch? Eme Kolleeg vo mir isch in berlin nämmli 's Glyche passiert. :eek:
FCB, la raison d'être!

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

Mätzli hat geschrieben:Hett me Dir gsait, worum dä Flug annulliert isch? Eme Kolleeg vo mir isch in berlin nämmli 's Glyche passiert. :eek:
offiziell technischi problem. dr flieger wird aber sicher eifach dr ganzi tag viel verspätig ygfange ha und denn hätt's nüm glängt zum rächtzytig vor em nachtlandeverbot z'basel z'sy....
ganz schwach vo easyjet: hän dr ersatzflug mit dr swiss müesse sälber zahle (250 euro pro nase) und chönne das jetzt bi easyjet zruggfordere. goht aber allwäg ewigkeite...

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Digge hat geschrieben:offiziell technischi problem. dr flieger wird aber sicher eifach dr ganzi tag viel verspätig ygfange ha und denn hätt's nüm glängt zum rächtzytig vor em nachtlandeverbot z'basel z'sy....
ganz schwach vo easyjet: hän dr ersatzflug mit dr swiss müesse sälber zahle (250 euro pro nase) und chönne das jetzt bi easyjet zruggfordere. goht aber allwäg ewigkeite...
Dass di yberhaupt e Flugzyyg mitnimmt ohni Ufpryys isch jo e Wunder. Bi Übergwicht bim Gepägg zahlsch jo au Ufpryys...
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)

aber nid dr Josef

bslrules
Neuer Benutzer

Beitrag von bslrules »

Am beträffende Sunntig hets tatsächlich technischi Schwierigkeite gäh. Die Maschine isch in Prag stoh bliibe.

Das mit em Geld zruckfordere isch wirklich miehsam. Es goht eifach sau lang.

Gruess

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

btw. - hett zwar nütt DIRÄGGT mit em Fred-Titel (Bullangelo wingg emol! :D ) - aber wennr vo Basel us nach Tsüppere wän fliege hüted Euch vor Eurocypria, do kanni Eych e wohrs Odyssee-Gschichtli drvo vrzelle! :eek:

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

El Capullo hat geschrieben:btw. - hett zwar nütt DIRÄGGT mit em Fred-Titel (Bullangelo wingg emol! :D ) - aber wennr vo Basel us nach Tsüppere wän fliege hüted Euch vor Eurocypria, do kanni Eych e wohrs Odyssee-Gschichtli drvo vrzelle! :eek:
verzell, mi als verkäufer vo u.a. au däre airline intressier mi brennend für so sache!

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

Digge hat geschrieben:verzell, mi als verkäufer vo u.a. au däre airline intressier mi brennend für so sache!
selli die ganz Story do ins Forum schryybe oder Dir per PN schigge?

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

El Capullo hat geschrieben:selli die ganz Story do ins Forum schryybe oder Dir per PN schigge?
forum! :D
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

@Digge und Dasto

also machi, vrsproche! aber nümmi hüt, muess am 5i am Märtplatz go suffe und ab 20.45 luegi im PiWi Fischkepf-Barça

Edit @Dasto: dir könntis au am Mäntig im BB vrzelle falls au umme bisch

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

El Capullo hat geschrieben:@Digge und Dasto

also machi, vrsproche! aber nümmi hüt, muess am 5i am Märtplatz go suffe und ab 20.45 luegi im PiWi Fischkepf-Barça

Edit @Dasto: dir könntis au am Mäntig im BB vrzelle falls au umme bisch
weises ebe noni, ha eventuell e gschäftsalass...
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

dasto hat geschrieben:weises ebe noni, ha eventuell e gschäftsalass...
jo kumm jetz, sicher kaine wo wichtiger isch als El Rey de Sämpf höggschtperseenlig in dr Stinggstadt live in Person, oder? :eek: :D :D

gruusigeSiech
Erfahrener Benutzer

Beitrag von gruusigeSiech »

Digge hat geschrieben:offiziell technischi problem. dr flieger wird aber sicher eifach dr ganzi tag viel verspätig ygfange ha und denn hätt's nüm glängt zum rächtzytig vor em nachtlandeverbot z'basel z'sy....
Genau das passierte auch bei meinem letzten Rückflug aus Berlin. Aber dort holten die Orangen ein Flugzeug aus der Garage und wir mussten nicht den verspäteten Flieger abwarten.
[LEFT][/LEFT]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.

[CENTER]
[/CENTER]

Stadtbasler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stadtbasler »

An däm Sunntig isch übrigens au no dr Flug nach Alicante abgseit worde. d Lüüt sind scho vor em Gate gstande, wo's gheisse het, me derf s'Gepäck wieder in Empfang näh. Puuh, bi ich froh gsi, dass mi Flieger nach Nizza gstartet isch. Zwoor mit ere Verspötig vo ca. 1.5 Stunde.

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Stadtbasler hat geschrieben:An däm Sunntig isch übrigens au no dr Flug nach Alicante abgseit worde. d Lüüt sind scho vor em Gate gstande, wo's gheisse het, me derf s'Gepäck wieder in Empfang näh. Puuh, bi ich froh gsi, dass mi Flieger nach Nizza gstartet isch. Zwoor mit ere Verspötig vo ca. 1.5 Stunde.
Nizza hett maischtens Verspeetig. Waiss au nid worum.
FCB, la raison d'être!

Millenstein
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Millenstein »

Mätzli hat geschrieben:Nizza hett maischtens Verspeetig. Waiss au nid worum.
Mal Didderi fragen :D

onyx
Benutzer

Beitrag von onyx »

isch jo logo, dass easyjet vill verspötig het. die hän nur 35 minute zit zwüschem touchdown und dem starte inkl. rolle, parke, usstiege, flieger "putze", ischtige, rolle. 35 minute für e sog. turnaround isch mega wenig zit. do mues nur e klins problem uftauche und scho klappts nüm mitem abflug-slot. e flieger macht bis zu 8 flüg am tag (4 deschtinatione). domino-effekt isch denn au grad no vorprogrammiert.

bi afangs septämber uf amschterdam gfloge: püggtlich, beidi wäg
bi das wucheänd in berlin xi: abflug nur 15 min zspot und pünglich glandet, rückflug ca 30 zspot.

voll ok

bslrules
Neuer Benutzer

Beitrag von bslrules »

Und ich ha mi grad online für neggscht Wuche noch Hamburg ycheggt. Chani am Morge no länger schloofe. :D

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

klar het easyjet wenig bodezyt und goht mit däm s'risiko uf verspötige yh. aber au nur so chönne si d'koschte tief bhalte.

@ bslrules: schweinebacke, du gohsch uf HH!!! falls tipps etc. bruchsch, isch mi zweits deheim worde...

bslrules
Neuer Benutzer

Beitrag von bslrules »

Merci isch nett. Was kasch so empfähle? Ych mein usser s Nachtläbe :p

Ich fahr glaub uff Wedel, dört hets e Resatuarant an dr Elbe und dert wärde d Schiff begriesst, wenn si noch Hamburg chömme oder Hamburg verlön. Isch glaub no glatt. :)

Gruss

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

bslrules hat geschrieben:Merci isch nett. Was kasch so empfähle? Ych mein usser s Nachtläbe :p
Ich fahr glaub uff Wedel, dört hets e Resatuarant an dr Elbe und dert wärde d Schiff begriesst, wenn si noch Hamburg chömme oder Hamburg verlön. Isch glaub no glatt. :)
Gruss
wedel kenni nid.
unbedingt sone touri-haferundfahrt mit speicherstadt mache. aber mit enere barkasse, nid emene grosse schiff!
sunntig morge an fischmärt, wältklasse!
die grossi modällysebahn, au als nid ysebähnler hammer. http://www.miniatur-wunderland.de
wenn's guet wätter isch an strand pauli flexe, grad bi de st.pauli landigsbrücke, am ändi richtig altona.
shopping im centrum
wenn's wätter guet isch chasch and alschter flexe
usgang isch obergeil, hätti jeenschti tipps
zum gediege ässe (oder au nur für e apero): http://www.east-hamburg.de
st. pauli match isch kult!
wenn scho DOM isch, denn isch das au pflicht
apero in dr tower bar, im hotel "hafen hamburg"
und und und...

bslrules
Neuer Benutzer

Beitrag von bslrules »

Merci :)
Tönt guet...

Stadtbasler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stadtbasler »

Mätzli hat geschrieben:Nizza hett maischtens Verspeetig. Waiss au nid worum.
Nizza ist die letzte Destination die mit dieser Maschine angeflogen wird und muss somit alle Verspätungen, die sich im Laufe des Tages angesammelt haben, übernehmen. Gewisse Flüge ab/von Nizza haben bis zu 1.5 Stunden Verspätung.

bslrules
Neuer Benutzer

Beitrag von bslrules »

Achtung! Achtung!

Sonderaktion nid verpasse: Ab sofort bis zu 45% Rabatt uff alli Flüg!

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

ich weiss nicht, aber ich bin nun schätzungsweise so um die 20 mal mit EasyJet geflogen und hatte noch nie Verspätung, ganz im Gegenteil, einige Flüge starteten sogar vor dem geplanten Abflug....
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Antworten