Jez nümm, frieher scho....Bodesurri hat geschrieben: (siehe Fahne die wuerd bi uns nit lang haenge)
Befana Derby Roma
- Old School
- Benutzer
- Dr.Guderian
- Erfahrener Benutzer
- SUPPORTERS
- Erfahrener Benutzer
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
@chinatown: messi, hani nit gwüsst
@rotoloso: du los wens öpper stört kaners sage, aber unhöflich naja...mir sin halt privilegiert und wenn sich öpper wil astränge kaners sich au übersetze... mir sin im fuessballforum, und nit im fcbforum
ich find wie gsait sini identifikation geil, wie bim lucarelli au, aber d Politik söller usserhalb vom stadion loh, es längt jo wen me s Tatoo seht denn muesser nit au no dr römischi gruess in richtig kurve mache...
Jubel vor dr Sud isch völlig okee...
aber s Drama wo drum gmacht wird, naja...s Image vo Rom heter sicher nit kabutt gmacht...oder ins falsche liecht gruckt, me weiss jo bscheid..
@rotoloso: du los wens öpper stört kaners sage, aber unhöflich naja...mir sin halt privilegiert und wenn sich öpper wil astränge kaners sich au übersetze... mir sin im fuessballforum, und nit im fcbforum
ich find wie gsait sini identifikation geil, wie bim lucarelli au, aber d Politik söller usserhalb vom stadion loh, es längt jo wen me s Tatoo seht denn muesser nit au no dr römischi gruess in richtig kurve mache...
Jubel vor dr Sud isch völlig okee...
aber s Drama wo drum gmacht wird, naja...s Image vo Rom heter sicher nit kabutt gmacht...oder ins falsche liecht gruckt, me weiss jo bscheid..
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
rächt hesch.
Inere ital. zyttig isch das bild mim gstreckte Arm und mim Titel: "Di canio l`irriducibile".
Das zeigt, dass mä in italie weiss was SSLazio wirklich isch!
Zum Lucarelli: Er het grad in dere saison imene interview gsait, dass alli schiris gege Livorno pfiffe, "... perche siamo della sinistra!"
Inere ital. zyttig isch das bild mim gstreckte Arm und mim Titel: "Di canio l`irriducibile".
Das zeigt, dass mä in italie weiss was SSLazio wirklich isch!
Zum Lucarelli: Er het grad in dere saison imene interview gsait, dass alli schiris gege Livorno pfiffe, "... perche siamo della sinistra!"
das isch jetzt aber e riise säich, i bi jo au dr Meinig dass in Italie die unterklassige benochteiligt wärde aber das hett nütt mit Politik z'tue sondern mit Gäld. Italie isch vor Berlusconi fascht 50Johr lang links regiert worde und trotzdämm isch Livorno meischtens nid über d'Nati B ko und scho gar nid meischter... und wenn die linke benochteiligt wärde müesste dämfall die rächte bevorzugt wärde oder? Denn wär d'Meischterschaft vo Lazio, Verona usw. beherrscht worde oder... mhhhchinatown hat geschrieben:![]()
Vergässets, mit Politik het das nütt z'tue!
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
Jetzt provoziersch mi aber...chinatown hat geschrieben:@Petric fan
Näi, im Ärnscht, i ha nid di aagriffe sondern dä Säich vo dr Lucarelli uuselosst...
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
Richtig...die einte sind links ...die andere halt rächts...Gustavo hat geschrieben:Bei uns gibts dafür Palästina-Fahnen und Che-DH's, das ist ja viel besser...![]()
wo ligts Problem??
Die linke hänn dr Stalin und Tito kah....und die rächte dr Dux und dr Dölfi.
wo ligts Problem??
...und alli sind keini Heilige gsi....oder gseht öpper e Unterschied zwische dene ?
Ab und zue bini dinere Meinig......!!rotoloso hat geschrieben:das isch jetzt aber e riise säich, i bi jo au dr Meinig dass in Italie die unterklassige benochteiligt wärde aber das hett nütt mit Politik z'tue sondern mit Gäld. Italie isch vor Berlusconi fascht 50Johr lang links regiert worde und trotzdämm isch Livorno meischtens nid über d'Nati B ko und scho gar nid meischter... und wenn die linke benochteiligt wärde müesste dämfall die rächte bevorzugt wärde oder? Denn wär d'Meischterschaft vo Lazio, Verona usw. beherrscht worde oder... mhhh
Vergässets, mit Politik het das nütt z'tue!
-
pete boyle
- Erfahrener Benutzer
super verglich...de che guevara mitem mussolini oder em adolf wele vergliche....Gang go nochesitze. Die Che und Palästina Fahne sin wohrschiins als Symbol gege Unterdrückig benutzt worde, genauso wie vilicht e Baskefahne. Aber sag mr lieber wenn s letsmol sone Fahne ide Mk gseh hesch?Gustavo hat geschrieben:Bei uns gibts dafür Palästina-Fahnen und Che-DH's, das ist ja viel besser...![]()
Das isch richtig....me chönnt aber dr Tito und dr Stalin näh....denn isch drNKBS hat geschrieben:super verglich...de che guevara mitem mussolini oder em adolf wele vergliche....Gang go nochesitze. Die Che und Palästina Fahne sin wohrschiins als Symbol gege Unterdrückig benutzt worde, genauso wie vilicht e Baskefahne. Aber sag mr lieber wenn s letsmol sone Fahne ide Mk gseh hesch?
verglich gmacht.
die chasch vo mir us vergliche, aber du chasch nit de Kommunismus wo uf de Idee vom Marx und vom Lenin basiert mitem Nazionalsozialismus vergliche. Wie denn das ganze umgsetzt worde isch isch e Sach für sich.alduccio hat geschrieben:Das isch richtig....me chönnt aber dr Tito und dr Stalin näh....denn isch dr
verglich gmacht.
Wenn jetzt letscht mol eini ghange isch weissi äu nid, bi z'fuul zum sueche. Aber allzulang isches nid här...NKBS hat geschrieben:Aber sag mr lieber wenn s letsmol sone Fahne ide Mk gseh hesch?
Politik het rein gar nüt im Stadion verlore, weder Linki oder Rächti. Aber i find die Lüt e Witz wo die einti Site befürworte und sich über die anderi uffrege, z.B. dr bodesurri wo sich über Rächti Symbol uffregt und denn strahlend e Livorno-Pic präsentiert...
das hani gmeint mit mim vorhärige Posting!
Fakt isch, sowohl unter em Linke als äu unterem Rächte Regime sind e huffe tötet worde (unter em Linke (Stalin's Säuberungen) sogar no mehr wie unter em Hitler, so näbebii). Politischi Symbol vo beidne Site ghöre nid zum Fuessball.
B6X & Durchschnittsuser 2004
Rettet die Wälder - Esst mehr Biber!
Rettet die Wälder - Esst mehr Biber!
Gib ich Dir recht wenn z.b. an Gullag in Russland denksch.Gustavo hat geschrieben: Fakt isch, sowohl unter em Linke als äu unterem Rächte Regime sind e huffe tötet worde (unter em Linke (Stalin's Säuberungen) sogar no mehr wie unter em Hitler, so näbebii).
Es handelte sich um eine Behörde der UdSSR. Stalin forderte 1929 eine effizientere Nutzung der Arbeitskraft von Häftlingen in Arbeitslagern, deren erste schon unmittelbar nach der Errichtung der Sowjetunion als Gefängnisse mit Arbeitspflicht für politische Gegner, bestimmte soziale Gruppen und gewöhnliche Kriminelle errichtet worden waren. In den euphemistisch als "Besserungsarbeitslagern" und "Besserungsarbeitskolonien" bezeichneten Haftverbüßungsorten waren zeitweise bis zu 2,5 Millionen Menschen inhaftiert.
Die unmenschlichen Lebensbedingungen führten zum Tod Hunderttausender Häftlinge. Die Häftlingsmortalität lag bis in die späten 1940er Jahre hinein teilweise deutlich über der im Rest der Gesellschaft. Am höchsten war sie allerdings während der Kriegsjahre 1942 und 1943, als infolge von extremer Verknappung der Versorgung und einer (noch) rücksichtsloseren Ausnutzung der Häftlingsarbeiter jeweils fast ein Viertel aller Lagerinsassen starb.
chinatown hat geschrieben:Gustavo
Rächt hesch.
I wünsch mir das au - kasch aber zBasel vrgässe!
(usser dr Rale Bale wird doch no entdeckt!)
wirdis bestimmt no, RB als Petric Nochfolger!
PS Findis an und für sich geil, wenn e Fangruppierig sganze Läbe fir e Verein här git. Öb drby Politik drby isch oder nid isches fir mi zweitrangig. Me muess uffhöre das ganze so zdramatisiere. Nume so e Bsp, wär kümmerets öb Stalinabbildige, UDSSR Fahne etc. bi Livorno ufghängt wärde? Aber alli sind soooooo entrüstet dass me grad sich positioniere muess und sage wie schlächt das doch ishc. DOPPELMORAL BISCHES
PS binis weder links no rächts
Es git so viel verschiedeni Kommunistischi Gruppierige und so viel verschiedeni Ansichte uebere Kommunismus die haend grad gar nuet mitem Stalin und co am Hut.Gustavo hat geschrieben:Wenn das scho iisehsch, wieso postisch denne no strahlend Livorno-Pics mit dr Hammer und Sichle-Fahne?![]()
![]()
@Rale: Word
Kommi isch nit gleich Kommi?(ich bi kei Kommi)
Nit jede wo e Hammer und Sichle-Fahne schwenkt unterstuetzt es totalitaers Regime(System), im gegenteil.
schunsch mach di do mol schlau:http://www.ark.ch.vu/