:dkreuzritter hat geschrieben:ts3 und css- server vorhanden!
Public und warserver, btw!
(...ts2 ??? Seriously..?:cool![]()
Cs:s
falls es einmal zu einem war gegen das 1898-forum kommt, möchte ich mich schon jetzt für die unglücklichen teamkills entschuldigen.kreuzritter hat geschrieben:stimmt... gungames...die ha-n-y vrgässe!
die sind no funny...zock y au!
wenn mr gnueg peeps sind (wo denn schlussändlig in dr baslergruppe drby sind) könne mr denn mol e paar FCBFORUM-Wars zocke..
z.B FCBForum vs. FCZForum und lön sy aabe..![]()

wobei ich nicht denke, dass es im berner-forum viele css-zocker hat.
- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
..du dörfsch nit vergässe, au ich by nüm dr jüngschti! und ha mit dr betaversion 1.3 aagfange, also - dasch kai entschuldigung !Spucknapf hat geschrieben:Ach weisch, mir ältere Lüt sind halt no mit Ventrilo und de Alte TS Versione gross worde. Oder mitere richtige CS Version![]()

wird zyt dass dr's neue update yhneziehsch!
@ChosenOne: WENN's mol e War gege d'Strichers git, weiss y nit, wo DU denn dörfsch spiele, als Bärner

...die würde mr aabeloh, believe that!!
@ all: was hän dir denn so füre skill? (low, low-mid, mid, mid-high, high, pro:rolleyes

Bindeglied von Ironie, Sarkasmus und Zynik
ich habe ja auch vom 1898-forum gesprochen... (YB-Forum). und wie du weisst bin ich Berner, also LOW, mir geht es oft zu schnell...kreuzritter hat geschrieben:..du dörfsch nit vergässe, au ich by nüm dr jüngschti! und ha mit dr betaversion 1.3 aagfange, also - dasch kai entschuldigung !
@ChosenOne: WENN's mol e War gege d'Strichers git, weiss y nit, wo DU denn dörfsch spiele, als Bärner![]()
@ all: was hän dir denn so füre skill? (low, low-mid, mid, mid-high, high, pro:rolleyes![]()
Stimmt das bisch du gsi.kreuzritter hat geschrieben:..du dörfsch nit vergässe, au ich by nüm dr jüngschti! und ha mit dr betaversion 1.3 aagfange, also - dasch kai entschuldigung !
@ChosenOne: WENN's mol e War gege d'Strichers git, weiss y nit, wo DU denn dörfsch spiele, als Bärner![]()
@ all: was hän dir denn so füre skill? (low, low-mid, mid, mid-high, high, pro:rolleyes![]()
Jä weisch i lauf auno mitm Walkman umme fürs original Hintergrundrusche

So oder so

Alwä low, i zock chum no, und zyte woni international grockt ha sin scho länger här

- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
International? Verzell...?Spucknapf hat geschrieben:Stimmt das bisch du gsi.
Jä weisch i lauf auno mitm Walkman umme fürs original Hintergrundrusche
So oder so
Alwä low, i zock chum no, und zyte woni international grockt ha sin scho länger här![]()
@ChosenOne: Dä isch guet gsi: "ich by bärner, also low" grosses kino

Jo einiges unterwägs gsi. Lantechnisch damals meischdens mit n!faculty aber hauptsach mouz bashekreuzritter hat geschrieben:International? Verzell...?
@ChosenOne: Dä isch guet gsi: "ich by bärner, also low" grosses kino![]()

Ahjo, Homemap prodigy, herrlich gsi!
und lieblingsmap assault, oder wie?!Spucknapf hat geschrieben:Jo einiges unterwägs gsi. Lantechnisch damals meischdens mit n!faculty aber hauptsach mouz basheInet mässig bi Dakrtsorm, rächt lang ide Top 10 gsi. Halt nurno am game gsi, drfür Headies im schlof verdeilt

- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
Sick alte... mouzsports abeglo? Die alte? Johnny R etc?Spucknapf hat geschrieben:Jo einiges unterwägs gsi. Lantechnisch damals meischdens mit n!faculty aber hauptsach mouz basheInet mässig bi Dakrtsorm, rächt lang ide Top 10 gsi. Halt nurno am game gsi, drfür Headies im schlof verdeilt
Nice Nice...
Stell dy, Spucknapf!!!! 1on1

- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
By jetzt byträtte...Danke fyrs eröffne, jedoch hoff ich nit, dass dr Clantag nur e plumps "fcbf" isch, oder?Masato hat geschrieben:http://steamcommunity.com/groups/fcbforum![]()
Seht jo schrecklig uss...
MEH STYLE BITTE!
- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
- einspielen
- Erfahrener Benutzer
- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
- kreuzritter