Wo blibe die neue Spiler?!!!
-
- Erfahrener Benutzer
- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
fascht jede (ex)fuessballer suecht sich doch e 2. karrieremöglichkeit und wenn er nume si handicap vo 18 uf 12 cha verbessere. voll de boom. leider nume für die mit em digge portemonnaieFool hat geschrieben:was dä au???
'sch jo nit zum ushalte...

[CENTER](c) by örjan berg 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)
[CENTER]
FUSSBALLMAFIA SFV!!:mad:[/CENTER]
Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)
[CENTER]

wer hett wie, wenn, was, wär, wo , wie tüür versproche??phantomias 1893 hat geschrieben:No 3 Täg bis zum Trainingsstart und ich vermiss immerno
die 2 Topspiler, wo d Glatze vo de Gigi versproche becho het!
Wo sind die beide Spiler, wo uns in d Championsleague fiere sölle?
Weiss öber öbbis?
I glaub, de bisch im falsche film....

73 Spiel mit dr Ital. Nati
1 x EM Teilnahm
2 x WM Teilnähmer
1 x Wältmeischter (1982)

Giancarlo Antognoni
Hett sini Karriere bi Lausanne beändet.
1 x EM Teilnahm
2 x WM Teilnähmer
1 x Wältmeischter (1982)
Giancarlo Antognoni
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
- phantomias 1893
- Benutzer
D Gigi het em gross zwei Spiler versproche, wo de FCB sofort witerbringe sötte.D1-Balkonhocker hat geschrieben:isch das wirklich versproche worde???
ich ha das irgend wie anders in erinnerig (wenn du die fuessballtalkrundi meinsch)
Ich nimm emol a, dass do nur Spiler mit eme gwüsse Format d Vorstellige vom Gross erfülle würde.
eigentlich schade, dass dem golf hier ein solch elitäres image anhaftet (und natürlich auch gepflegt wird)örjan berg hat geschrieben:fascht jede (ex)fuessballer suecht sich doch e 2. karrieremöglichkeit und wenn er nume si handicap vo 18 uf 12 cha verbessere. voll de boom. leider nume für die mit em digge portemonnaieoder sunscht welchi ageber oder wichtigtuer.
ich bin in den USA, wo golf volkssport ist, öfters mal golfen gegangen.
es ist ein sehr spannender und entspannender sport. wäre es hier nicht so teuer, würd ichs auch hier spielen.
- phantomias 1893
- Benutzer
Dasselbe in Australien, da wird das von jedem 'Normalo' gespielt, gibt öffentliche Golfplätze etc, ebenso Tennis...TAFKAE hat geschrieben:eigentlich schade, dass dem golf hier ein solch elitäres image anhaftet (und natürlich auch gepflegt wird)
ich bin in den USA, wo golf volkssport ist, öfters mal golfen gegangen.
es ist ein sehr spannender und entspannender sport. wäre es hier nicht so teuer, würd ichs auch hier spielen.
...leider sind die Kosten für diese Sportarten hier in der CH viel zu hoch!
- phantomias 1893
- Benutzer
dasch mr jo no glich, abr bitte nit crans!örjan berg hat geschrieben:fascht jede (ex)fuessballer suecht sich doch e 2. karrieremöglichkeit und wenn er nume si handicap vo 18 uf 12 cha verbessere. voll de boom. leider nume für die mit em digge portemonnaieoder sunscht welchi ageber oder wichtigtuer.

war der nicht (auch noch) bei st.gallen? oder verwechsel ich da mal wieder was?rotoloso hat geschrieben:73 Spiel mit dr Ital. Nati
1 x EM Teilnahm
2 x WM Teilnähmer
1 x Wältmeischter (1982)
Giancarlo Antognoni
ja, natürlich gab es ein paar. u.a. auch uli stielike bei xamax, günter netzer bei GC, der fussballgott beim FCB, karembeu bei servette, u.v.a.
- phantomias 1893
- Benutzer
DIE FRAGE!!!Fool hat geschrieben:wieso isch denn gopfridstutz e petric gholt worde?
Aber was mi am meischte wunder nimmt... wieso ischr no do??
-
- Erfahrener Benutzer
Ich denke, dass mit den zwei Topspielern, die den FCB sofort weiterbringen, ist zu relativieren. Wenn mich nicht alles täuscht, sagte Gross das im Fussballtalk, er sagte aber auch, dass solche Spieler sehr schwer zu finden seien, da Topspieler nicht zum FCB, sondern in eine der grossen Ligen wechseln.
Deckt sich 1:1 mit...Captain Sky hat geschrieben:Ich denke, dass mit den zwei Topspielern, die den FCB sofort weiterbringen, ist zu relativieren. Wenn mich nicht alles täuscht, sagte Gross das im Fussballtalk, er sagte aber auch, dass solche Spieler sehr schwer zu finden seien, da Topspieler nicht zum FCB, sondern in eine der grossen Ligen wechseln.
rotoloso hat geschrieben:S'Problem liggt wohrschinlig au andr Tatsach dass wennme e guete Spieler verpflichte will muessme däm (abgseh vom Gäld) au gwüssi Perspektive biete und wenn dä Spieler nid uss dr Schwizz kunnt denn müendemr sage wie Ihr e Spieler vo mittelmässige europ. oder südamerikanische Niveau (meh könnemer sowieso vergässe) wänd do aanelocke mit dere Meischterschaft... denn das isch's einzige wome däm ka garantiere, CL isch ungwüss und au wenn denn numme wenig Spiel und was machter dr Räscht vo dr Saison?? Sich in dr Gurkeliga duurekämpfe?? Würdet Ihr das, als mittelmässige, nid all zu alte, europ. oder südamerikanische Fuessballer mit Zuekunft mache?? S'isch nid eifach, me hett villicht meh gäld als jede andere CH oder AUT Team, villicht sogar meh als gwüssi Abstiegskämpfer oder Uffstieger vo de Grosse Länder aber mr könne nütt anders biete...
- SHELLibaum
- Erfahrener Benutzer
Nichts gegen Kreuzer, aber in dieser Aufzählung ist er nur ein nobody.TAFKAE hat geschrieben:war der nicht (auch noch) bei st.gallen? oder verwechsel ich da mal wieder was?
ja, natürlich gab es ein paar. u.a. auch uli stielike bei xamax, günter netzer bei GC, der fussballgott beim FCB, karembeu bei servette, u.v.a.
E Beckenbauer isch in d Schwiiz ko, aber nid dr Franzl, sondern sii Filius dr Stefan 
Afang 90ger Joohr bi Gränche...

Afang 90ger Joohr bi Gränche...
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- Les Ferdinand
- Erfahrener Benutzer
Marco Tardelli war bei St.Gallen.TAFKAE hat geschrieben:war der nicht (auch noch) bei st.gallen? oder verwechsel ich da mal wieder was?
QPR. Then. Now. Always.
-
- Erfahrener Benutzer
Ist in der Schweiz auch nicht mehr so teuer. Die Migros hat nen eigenen Golfclub, da kann jederman(n) mitmachen und ist auch nicht soo teuer wie sonst in einem Club.mimpfeli hat geschrieben:Dasselbe in Australien, da wird das von jedem 'Normalo' gespielt, gibt öffentliche Golfplätze etc, ebenso Tennis...
...leider sind die Kosten für diese Sportarten hier in der CH viel zu hoch!
Auf die Plätze des Migros-Golfclub kann man auch, wenn man kein Mitglied ist, man muss einfac Mitglied in so einer Vereinigung sein (auch nicht teuer, da keine eigene Plätze).
Kam letztens mal was im Fernseher darüber.
Public Golf