kchchchch... so schnäll hätti kei reaggtion erwartetEckfahne hat geschrieben:Ou mann Platini...

i find das nit nätt vo euch. numme will s'cornerfäänli e bitzeli e schüche isch, heisst das doch no lang nit, dass är abgstürzt, pyynlig und feig isch..........mir duet är e bitzeli leide - i bi nämmlich au sone schüüüüche....!Platini hat geschrieben:das nennt me denn wohl unfähig sälber z kommuniziere... oder eifach feig ! das isch halt wenn me nerds in die freii wält uuseloht ! dälberduld ! sobald kei taschtaduur in der nööchi isch schiebe si paanigg ! aber wenn me d fraue numme über internet kennelernt sunscht und so eini plötzlich mol in live vor sich het brenne halt schone baar schaltkreis duure und är schtürzt ab...
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
s' käschtli "nur ficken" fehlt!Rinoceronte hat geschrieben:hehehehe. Är schickt e Kolleg go frooge öb si mit ihm wöt rede...
![]()
![]()
Zu hart![]()
Doktors Sommer, Bravo, Popcorn, die ersti Periode und Hörnlisalat lön grüesse
Oh was!!!
Komisch as si nid sone Zettel kriegt het:
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
in der not frisst der teufel fliegen!chuba hat geschrieben:wenn er doch so e arme isch, denn söt er do vilicht nit sörtigi threats eröffne, was meinsch??
i dängg, ihre isch öbbis drzwüsche koh!Platini hat geschrieben:aber irgendwenn het dä jo am alkohol miesse blatz mache dängg mer emol... und wohii ischer denn ussgwiche ?