Wo früher wo jetzt?
I haa damals für e Firma gschafft, wo massewies Donatore Uswies ghaa het.Bodesurri hat geschrieben:Mi intressiert wo ihr gsässe sind im alte Joggeli und wo ihr jetzt sitzed?
I ha verschiedeni Zeite kha am mim erste Matsch bi ich mitem Vater mit uf Gellertseite öppe ganz in der nöchi wo der Alban immer ufs Gitter kletteret isch?
Spöter bi ich in der MK gsi die isch aber in de 80er Johr und no ganz anderst organisiert gsi. Im 81 isch der FCB in Ziri Meister worde i glaub nümm viel möge sich an die Zeit erinnere mitem Markus Tanner, Otto Demarmels, Arthur von Wartburg,Goali Hans Küng usw.. Das isch no die Zeit gsi wo der D.Schaub am Eingang gstande isch und gmeint het, Sali bisch au do, so quasi i weiss dass Du do bisch machsch aber kei seich![]()
I ha au mini Bahndammzeite kha isch super gsi immer die gliche Leut sind a jedem Matsch zämme gsesse, und händ sich zämme ufgregt und gfreut. Die alti Frau wo mit de Bier und Bretzel umeglofe isch vermiss i gits di no?
Im neue St.Jakobpark sitz ich uf der Hauptribüne es isch nümm so persönlig und herzlich wie frühner, me grüsst sich nit emol me?
Jo das sind Zeite gsi mi wehmut denk i dra wenn i mit jetzt verglich
I bi öbbedie im Donatore Sektor ghockt, sunscht am Bahndamm zwüsche Azeigedafele und Mittellinie. An d Frau wo Bier verkauft het, ka i mi no guet erinnere. Jetzt hock i im C2 ,
1981 Finale der Meischeterschaft gege de FCZ. Doch I bi an sällem Matsch im Lezi gsi. Resultat isch glaub i 0:4 gsi. Hät der FCB verlore, wär Servette Maischter gsi. Und ab 82 ischs leider mit em FCB rapid abwärts gange bis zum Abstieg in Nati B.
I ha e Gedächnislucke vom 82 bis zum 95, i glaub dr Zuschauerdurchschnitt isch au recht abegange erst im B im Spiel gege der FCZ und GC sind wieder viel Zuschauer cho?Querdängger hat geschrieben: Und ab 82 ischs leider mit em FCB rapid abwärts gange bis zum Abstieg in Nati B.
Dort wo die mega Rauchwolke ufgstiege isch und, und in der Kurve s Transparent Willkommen in der Hölle ghänkt isch?
Wer cha sich Erinnere zwüsche 82 und 95?
ich, aber ich will nümm über die trurigi Zyt schriebe!Bodesurri hat geschrieben:I ha e Gedächnislucke vom 82 bis zum 95, i glaub dr Zuschauerdurchschnitt isch au recht abegange erst im B im Spiel gege der FCZ und GC sind wieder viel Zuschauer cho?
Dort wo die mega Rauchwolke ufgstiege isch und, und in der Kurve s Transparent Willkommen in der Hölle ghänkt isch?
Wer cha sich Erinnere zwüsche 82 und 95?

also prinzipiell eeeeeeh sälte GSÄSSE!!!!
im alte joggeli bini eigentlich immer in dr MK gsi (obwohl s'mami gseit het: gohsch mr aber nid in d'muttenzer kurve, dört sin die böse basler fans...
). binis denn aber gliich immer dört gsi, was für e überraschig!!!!
jetzt hani eigentlich e JK für im D3 balkon, aber es zieht mi scho immer zu de stehplätz unte, und so isch mi sitz in de meischte fäll leer und drfür d'kurve um e nase mehr gfüllt...
im alte joggeli bini eigentlich immer in dr MK gsi (obwohl s'mami gseit het: gohsch mr aber nid in d'muttenzer kurve, dört sin die böse basler fans...

jetzt hani eigentlich e JK für im D3 balkon, aber es zieht mi scho immer zu de stehplätz unte, und so isch mi sitz in de meischte fäll leer und drfür d'kurve um e nase mehr gfüllt...

- alter sack
- Erfahrener Benutzer
Ich sass immer mit meinem Vater unter dem Totomat. Auf der Schützenmatte in der Kurve rechts von der Tribüne und jetzt im D4-D5
Albert Einstein: "Zwei Dinge sind unendlich: das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher." -
Pro Weisse Goalnetze und Tormusik abstellen
(Ich schliesse mich an)
Pro Weisse Goalnetze und Tormusik abstellen
(Ich schliesse mich an)
- Fussballheld
- Erfahrener Benutzer