Muttenzerkurve in rotblau
- Jason_Cortez
- Erfahrener Benutzer
- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Ich bi am Mäntig Zobe deert gsi und ha durchs Marathontor Gellertsyyte gseh, dass d Kurve Rotblau gsi isch! Öb jetzt e Tuech dryyber gläge isch oder nit, khA ich bi dr dämmerig wo gsi isch, im nochhinain nit beurteile. Aber es Rotblau gsi und das Feeteli wo do Pistet worde isch, isch au kai Fake gsy.Jason_Cortez hat geschrieben:ich war soeben dort und die stehplätze sind so wie sie immer waren: grau!
wer was anderes behauptet ist schlicht ein dummes arschloch!
R. I. P. TILIKUM
Boycott Seaworld & Loro Parque
Boycott Seaworld & Loro Parque
Genau! Ich war gestern dort und es war wirklich rotblau. Grau waren nur die Seite ungefähr D5-D7. Ob das jetzt Farben oder Tücher sind sei mal dahingestellt.THOR29 hat geschrieben:Ich bi am Mäntig Zobe deert gsi und ha durchs Marathontor Gellertsyyte gseh, dass d Kurve Rotblau gsi isch! Öb jetzt e Tuech dryyber gläge isch oder nit, khA ich bi dr dämmerig wo gsi isch, im nochhinain nit beurteile. Aber es Rotblau gsi und das Feeteli wo do Pistet worde isch, isch au kai Fake gsy.
Btw wenn der FCB von der Aktion nichts wusste, wie kann man denn ins Stadion und mal drauf los malen ?

Also wenns gmolt wär, beiträchtet das nüt, do dMuttenzerkurve eh immer voll isch und me so das gar gseh würd...HJK hat geschrieben:etwa so?
[ATTACH=CONFIG]18716[/ATTACH]
fänd ich nicht so gut, wegen der Sicht.
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
- Jason_Cortez
- Erfahrener Benutzer