Spiel FC Sion - FC Basel 1893 So. 13:45 05.05.13
Zwischen konstruktiver Kritik, verschiedenen Meinungen und Bashing ist wohl ein unterschied.
Guete Zitpunkt fürs Gool
Standarts sind immer heikel, isch gnaz bsunders gege die beide Londonerclubs, Zenit und Dnepro sichtbar gsi.
Au in der Meischterschaft gege Luzern hets 2x gschäpperet ufe Standart, jetzt wieder 2x brandgföhrlich. Do muess drah gschafft wärde.
Dr Drago dunkt mi hüt chli wackelig, im Verglich zum Schär, wos sehr guet macht. Chönnt no Hekel werde mit dr Gääle und dr 40% Notbräms... allerdings isch au der Papa Gattuso vorbelaschtet, es längtem jo für gwöhnlich nur 70 Min und denn chunnt er vlt mol z spot.
Simmer gspannt ob in dr HZ2 Sion chli ufmacht. Glaub nach dr 4te 100% wo der Momo im Wallis versifft het, goht die 5ti ine.
Guete Zitpunkt fürs Gool

Standarts sind immer heikel, isch gnaz bsunders gege die beide Londonerclubs, Zenit und Dnepro sichtbar gsi.
Au in der Meischterschaft gege Luzern hets 2x gschäpperet ufe Standart, jetzt wieder 2x brandgföhrlich. Do muess drah gschafft wärde.
Dr Drago dunkt mi hüt chli wackelig, im Verglich zum Schär, wos sehr guet macht. Chönnt no Hekel werde mit dr Gääle und dr 40% Notbräms... allerdings isch au der Papa Gattuso vorbelaschtet, es längtem jo für gwöhnlich nur 70 Min und denn chunnt er vlt mol z spot.
Simmer gspannt ob in dr HZ2 Sion chli ufmacht. Glaub nach dr 4te 100% wo der Momo im Wallis versifft het, goht die 5ti ine.
- FlYiNgIcEmAn
- Erfahrener Benutzer
Spiel FC Sion - FC Basel 1893 So. 13:45 05.05.13
Puuh zum Glück ging der drüber.
-
- Erfahrener Benutzer
AW: Spiel FC Sion - FC Basel 1893 So. 13:45 05.05.13
strellers jagd nach der stürmerkrone wird schwierig, wirkt völlig überspielt, verhedert sich oft
FOOTBALL'S LIFE!
Wir haben jetzt auch einen Tortentoni!
Remember:
http://3.bp.blogspot.com/_CA_FdEYALkw/S ... ailton.jpg

Remember:
http://3.bp.blogspot.com/_CA_FdEYALkw/S ... ailton.jpg

-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Sehr wichtige, "ökonomische" Sieg... 

»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter
Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!
Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!
merci fcb - merci mitgreisti fans und..... *trommelwirbel*.....
merci vil mol "king muri" - de bisch nid nur e taktikfux sondern sitt hytt au no e hirsch. jo hösch - s'macht mr scho fascht ebiz angscht, wie du dr gägner kasch ischetze und entschbrächend unseri ufschtellsch. isch jo fascht galaktisch das. chapeau
s'editht meint: knappe sieg - fetti drai pynkt !!!
merci vil mol "king muri" - de bisch nid nur e taktikfux sondern sitt hytt au no e hirsch. jo hösch - s'macht mr scho fascht ebiz angscht, wie du dr gägner kasch ischetze und entschbrächend unseri ufschtellsch. isch jo fascht galaktisch das. chapeau
s'editht meint: knappe sieg - fetti drai pynkt !!!
Normalerweise mag ich den Keever, aber heute war er bescheiden. Es gab Foul wenn beide Spieler ihre Füsse genau gleich (zu) hoch hatten, der Sittener kriegte gar die gelb-rote Karte als er ungefähr auf Kniehöhe Bobilla traf. Dafür durften Spieler herunter gerissen werden und an den Kopf geschlagen werden als wäre das das Normalste der Welt...
deine pillen möchte ich auch ^^Joker59 hat geschrieben: - s'macht mr scho fascht ebiz angscht, wie du dr gägner kasch ischetze und entschbrächend unseri ufschtellsch. isch jo fascht galaktisch das. chapeau
galaktisch wäre wen nicht auch noch glück nötig gewesen wäre sondern keine möglichkeiten für sion dagewesen wären ....
was ist daran so magistral wen du nur auf reine defensive umstellst um ein 1 tore vorsprung zu halten
sowas machen viele trainer ergo nix taktikhirsch oder könig oder was auch immer ...
muri ist gut aber galaktisch noch bei weitem nicht
- Irrtum sprach der Igel und stieg vom Kaktus -
Was isch an dr gäälrote nit korräkt gsi? Er het voller drikickt und hesch em ahgseh dass es ihm egal isch was er trifft... klari sachDever hat geschrieben:Normalerweise mag ich den Keever, aber heute war er bescheiden. Es gab Foul wenn beide Spieler ihre Füsse genau gleich (zu) hoch hatten, der Sittener kriegte gar die gelb-rote Karte als er ungefähr auf Kniehöhe Bobilla traf. Dafür durften Spieler herunter gerissen werden und an den Kopf geschlagen werden als wäre das das Normalste der Welt...
Carlos Varela: "Heb di Schlitte du huere Schissdrägg":D:o