Sicher, nur gehe ich für ein Kinderfest in den McDonalds...stacheldraht hat geschrieben:support your local team & wenn dr wänd diskutiere, gönd in saal![]()

Wieso immer dieses "beweisen"? ich mein, was soll das? fan ist fan (auch wenns da verschiedene Support-Möglichkeiten gibt), man unterstützt dieselbe Mannschaft, denselben Verein. Einerseits will man nur lautschreiende Fans, nur die wirklich eingefleischten, andererseits freut man sich über eine wachsende Fangemeinde in Chile oder irgendwo in Afrika oder sonst wo..A-Fan hat geschrieben:Ja das von den Teenies kenne ich auch zur genüge. aber seit ich die Lieder alle kann (bin ja nicht reingewachsen!) und wirklich immer versuche Vollgas zu geben, halten sich die bösen Kommentare in ziemlich engen Grenzen. Ich kenne viele Berner, Schaffhauser, Aargauer und sogar Zürcher, welche FCB-Fan sind und z.t. auch in der Kurve stehen! Die wissen aber auch, dass sie sich beweisen müssen!
Bin ich ganz deiner Meinung.battlefield hat geschrieben:Wieso immer dieses "beweisen"? ich mein, was soll das? fan ist fan (auch wenns da verschiedene Support-Möglichkeiten gibt), man unterstützt dieselbe Mannschaft, denselben Verein. Einerseits will man nur lautschreiende Fans, nur die wirklich eingefleischten, andererseits freut man sich über eine wachsende Fangemeinde in Chile oder irgendwo in Afrika oder sonst wo..
Ich finde einfach man sollte sich auch mal freuen dürfen dass der FCB auch Fans ausserhalb des Kantons hat. Das man aufgrund seines Wohnortes sich irgendwo beweisen muss finde ich einfach nur kindisch.. So ists mehr ein Kampf um Anerkennung bei den "gleichgesinnten" als ein gemeinsamer Support des gemeinsamen Interesses. joa, so in etwa..![]()
s mues dämfall e richtige scheiss matsch gse si! das säit doch alles!hoddypeak hat geschrieben:es geht darum, dass er dies auch während der ganzen ersten halbzeit getan hat.darum kann ich nicht verstehen weshalb man an ein spiel geht, wenn es einem im grunde genommen überhaupt nich intersssiert.
ich habe auch nicht gesagt, dass alle die nicht immer mithüpfen/singen keine richtigen fans sind. jedem das seine. wenn man aber über 90min hinweg lustlos da sitzt und keine regung zeigt, ausser wenns ums pfeiffen geht (dann sind diese die lautesten) finde ich das irgendwie "doof". wie gesagt jedem das seine, aber jeder sollte meiner meinung nach, manchmal ein kleines bisschen mithelfen wenns ums anfeuern geht.
Wenn ziehsch ins neue Huus?Dome hat geschrieben:aha, und nur weill er halt kurz vor dem Spiel und in der Pause über sein Haus gesprochen hat, ist er kein echter Fan.
Es gibt auch FC Basel FANS die richtig Fan sind, auch wenn sie nicht 90 Minuten mitsingen, hüpfen oder was auch immer..
Es soll auch FCB Fans geben, die um ein Spiel zu schauen, ins Joggeli gehen.
Näme mich mal wunder, wieviele von denjenigen Fans, die hier immer über echte Fans und falsche Fans unterscheiden, auch regelmässig Auswärts dabei sind, etc...
Man kann ja eine Aufnahmeprüfung machen.A-Fan hat geschrieben:Ich kenne viele Berner, Schaffhauser, Aargauer und sogar Zürcher, welche FCB-Fan sind und z.t. auch in der Kurve stehen! Die wissen aber auch, dass sie sich beweisen müssen!
Was willst du genau mit dem Video aussagen?ch-maggot hat geschrieben:Grad im SF Archiv nach früheren Derbys gesucht...
http://www.videoportal.sf.tv/video?id=3 ... 0281559416
Ziemlich am Anfang der 09/10 Saison, auch ein Unentschieden, aber Stimmung/Emotionen völlig unterschiedlich...
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans
Maischtr , wenn me vorem stadion mehr zürcher hört als basler , denn isch stimmig wohl nid so gued gsy odrAsselerade hat geschrieben:und täglich grüsst das murmeltier...
stimmig isch nid soo schlächt gsi...
und was het das mitem realitätsbezug ztue? mit unserer situation? hättemr gäge 30 lausannois ahgsunge wär denn d situation für di andersch? macht doch kei unterschiid...sorry, aber ich lueg in das stadion und wasi gseh, sind in allne sektore lüt wo sich gewaltig öppis vormache.. sorry für d arroganz, denn lisi do inne die forderige und muess lache, wills eifach so öppis vo realitätsfremd isch...nomol: vo 30'000 gestert sind 28000 bestimmt keini fans...sorry, so isches...mr verglicht immer so schön mitem usland, denn gönd mol im usland match go luege und lueget uf d intensität wie d lüt uf allne tribüne mitgönd...bi uns isches e "pinguin"-veranstaltig und denn stoht mr ahne und forderet die lüt uf (und au bi dene lüt kah mr mini argumänt ahwände) wo sich wenigstens müeh gänd...isch irgendwie realitätsfremd...Idefix hat geschrieben:Maischtr , wenn me vorem stadion mehr zürcher hört als basler , denn isch stimmig wohl nid so gued gsy odr
abr egal.. löhn mrs so... täglich grüsst das murmeltier und es grüsst noch lange weiter.
cheers
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans
Asselerade hat geschrieben:und täglich grüsst das murmeltier...
stimmig isch nid soo schlächt gsi...
aber villicht sött mr mol alles realistisch betrachte.. vo 30'000 gestert sind mit bestimmtheit über alli sektore verteilt 28'000 keine FANS gsi, sondern höchstens zueschauer (und das isch au no übertriibe bemässe, will vo dene 28000 lueget au nid alli zue)...
thema beändet...alles andere isch an dr realität verbi diskutiert...
was het loyalität mit fanatismus ztue wo atmosphäre ins stadion bringt.. ich han respäggt vo dene 12-15000 und gseh das genau glich wie du... nur sind das nid fans wo atmosphäre (nomol atmosphäre ungleich koordinierti gsäng, sondern wie mr mitem spiel mitgoht..sich mitrisse losst, versuecht mit allne mögliche sache ihfluss ufs spiel z näh)... gsehs vo dere betrachtigswiis her.. und do hets für mi wenn überhaupt 2000 lüt im ganze stadion wo fans sind...alles andere sind minere meinig noch fcb-liebhaber, zuschauer, unterstützer.. was au immer.. goht mr au nid drum, wär guete und schlächte fan isch, sondern goht mr einzig und allei drum, wie e atmosphäre im stadion entstoht...Laufi hat geschrieben:jetzt übertriebsch in mine Auge! Es isch eigentlich scho sit Ahfangg ah eso (sit em neue Stadion mein i),dass es zwüsche 12'-15'000 Fans sin (mol meh mol weniger), wo au zum FCB würde halte wenn mir mol nid d'Saison uff Platz 1-3 beende würde! (und nach jedere Saison wo eso verlaufe würd, kasch 2-3000Zueschauer abzieh
)
alles andere isch an dr realität verbi diskutiert...![]()
hanni nid gseit.. willi au nid sage.. goht drum wie e atmosphäre entstoht...um das gohts doch do inne...scheiss begriff wie fan, kurve, ultras, hooligans, zuschauer....atmosphäre entstoht durch alli lüt im stadion, egal ob 9ni oder 85zig...und do simmer keini fuessball-atmosphäre-konstrukteure...begriff genähm?stacheldraht hat geschrieben:fan sih heisst also so "fan" sih wies dr kurve passt? ahjooo.
nur well e 15 jöhrige in dr kurve stoht und singt ischer sicher nit meh fan, als eine wo sit 40 johr and mätch goht und jetzt im c sitzt und sich s spil aluegt und evt. 1-2 mol no mitsingt.
und umgekehrtstacheldraht hat geschrieben:fan sih heisst also so "fan" sih wies dr kurve passt? ahjooo.
nur well e 15 jöhrige in dr kurve stoht und singt ischer sicher nit meh fan, als eine wo sit 40 johr and mätch goht und jetzt im c sitzt und sich s spil aluegt und evt. 1-2 mol no mitsingt.
abr fan sy het au öppis mit dr mentalität z due. und 90 minute lang umegumpe und singe het no e scheiss mit fan sy z due, do ka fan sy no mehr sy dä wo sitzt und dr leeri stuehl vor sich fascht kaputt schuttet, will em das wo ufem fäld passiert nid gfallt. und zuedäm sind mir eifach keini südamerikaner, mir sind, uf jede fall die meischte, schwizer, zrugghaltet, ahständig bis zumne gwüsse punkt.Asselerade hat geschrieben:was het loyalität mit fanatismus ztue wo atmosphäre ins stadion bringt.. ich han respäggt vo dene 12-15000 und gseh das genau glich wie du... nur sind das nid fans wo atmosphäre (nomol atmosphäre ungleich koordinierti gsäng, sondern wie mr mitem spiel mitgoht..sich mitrisse losst, versuecht mit allne mögliche sache ihfluss ufs spiel z näh)... gsehs vo dere betrachtigswiis her.. und do hets für mi wenn überhaupt 2000 lüt im ganze stadion wo fans sind...alles andere sind minere meinig noch fcb-liebhaber, zuschauer, unterstützer.. was au immer.. goht mr au nid drum, wär guete und schlächte fan isch, sondern goht mr einzig und allei drum, wie e atmosphäre im stadion entstoht...
wie gseit...top bispiel zum d realität akzeptiere und zum sichs vor auge führe sind:
- lärmpegel im stadion uf dr tribüne durch gschnatter und diskussione
- verhalte vo lüt uf dr tribüne bi chance
- uspfiffe vo gägnerische mannschafte/fans
- schäl
wie gseit, d realität isch scho immer so gsi und wird sich au nid verändere.. für das simmer schwiizer und kei fuessballland, wo au kei fuessballinteresse do isch (im verglich zu andere länder)..aber mr kah sich gärn blände loh, vo dene 3 spiel im joor wo's knisteret und wo mr denn nid übere usgang vom vorobe diskutiert sondern sich, wie vo mir beschriibe mitriise loh...ich gniess settigi momänt, aber ich weiss, dass sie nid uns "entspräche"..
hanni öppis anderes gseit? wieviel schutte stüehl kaputt? wie gseit, ich wiederhol mi... vo dene gits bi uns im stadion über alli sektore verteilt 2000 und darum isches lächerlich was do inne gschriibe, gfordert und an tagträum an daag glegt wärde...cantona hat geschrieben:abr fan sy het au öppis mit dr mentalität z due. und 90 minute lang umegumpe und singe het no e scheiss mit fan sy z due, do ka fan sy no mehr sy dä wo sitzt und dr leeri stuehl vor sich fascht kaputt schuttet, will em das wo ufem fäld passiert nid gfallt. und zuedäm sind mir eifach keini südamerikaner, mir sind, uf jede fall die meischte, schwizer, zrugghaltet, ahständig bis zumne gwüsse punkt.
fanatismus isch e dehnbare begriff und d definition nid das wo in dr mitti vo dr muttenzerkurve passiert. au wenns dört sicher e paar ganz grossi fans het.
abr schlussändlich e unsinnigs thema, sobald eine dr batze fürs ticket zahlt het, ischer berächtigt im stadion sy, obr während 90 minute uf facebook isch odr wägem jedem scheiss am durekheie isch jedem sälber überloh.