30 Millionen Stau....

Der Rest...
Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Master hat geschrieben:Jetzt bin ich gespannt, was an einem SUV besser ist als an einem Kombi, abgesehen von der höheren Front, dem stärkeren Motor, gesteigerten Benzinverbrauch, grösserem Egopush oder massiverem Panzerfahrzeug-Gefühl? Wo ist da der Familienvorteil?

Falls du mit deinem Auto auch gerade noch den Wohnwagen, das Segelschiff oder deinen Pferdeanhänger ziehst wird das Argument "kein Geld für mehr als 1 Auto" kaum mehr ziehen.

Ich sehe keinen anderen Grund als den Spass an einem bulligeren, stärkeren Auto bei den allermeisten SUV-Käufern. Genau aus dem gleichen Grund weshalb die meisten Amis halt so ein riesen Monsterauto haben. Es ist einfach cooler.
Die gleichen Argumte warum man kein Opel Corsa sondern evtl. ein Golf fährt...

Warum sollte man,wenn man schon 35k und mehr für ein Auto ausgibt, nicht gleich was tolles und gutes fahren dürfen? Ein Auto ist immernoch geschmacksache und sicher auch sollte es einem gefallen. Die heutigen Autos sind alle, auch die SUVs massiv runter mit dem Spritverbrauch. Natürlich braucht ein Opel Corsa nur rund 6l ein SUV dagegen 8l, na und? Auch ein Kombi braucht mehr als 8l.
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Maxon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Maxon »

dr poet hat geschrieben:der (rück-)Stau in Allschwil ist zu Stosszeiten enorm! Erlebe ich jeden Tag.

Am Rande bemerkt: Was mir v.a. auffällt, den Elsässern scheint es sehr gut zu gehen, wenn man sieht was heute mit 68 Nummern richtung Elsass in Allschwil vorbei fährt, dann sind dies Porsche Cayennes, Land Rovers, Audis, Mercedes, BMWs, alles neue Wagen. :eek: :eek:

Dabei sind die Elsässer die, welche am lautesten Motzen bezüglich Lohn.
Mais oui. Ma femme travaille chez Novartis et moi j'travaille chez Roche :D

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

bi dä waggis sind alles kredit ;)
die chenet eifach für 20 monet kredit uffnäh für e auto kauf...

genau gliech wie d amis und co... kei wunder sind alli verschuldet und staat halb pleite.
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

uiggi99
Erfahrener Benutzer

Beitrag von uiggi99 »

rhyschiffer1893 hat geschrieben:Du argumentiersch wie dr gröschti Duubel uss Hinterfotzige!

Fakt isch, dass mer inere Stadt wohne und das ime Land, wo d Demokratie kennt und e Induschtrialisierig hinter sich het.

Dorum isch au Fakt: Jede bewegt sich eso in dr Stadt furt, wie är will! Z fuess, mit em ÖV, mit em Auto oder uff em Velo (mit oder ohni Ahänger).

Fakt Nummer 3 isch, dass Du in jeder Kategorie Verkehrsteilnähmer atriffsch, wo sich nid richtig verhalte (E Kind, wo ere Balle nochsegglet; ein, wo ohni Billje Bus fahrt; ein, wo atrunke hinters s Stüür sitzt und eini, wo ohni Liecht und bi Rot über d Krüzig fahrt.

So Verkehrsnazis wie dr uiggi99 sott me im Rhy versängge, aber das widerspricht mim Gfühl nooche em Naturschutz...

Dass 30er-Zone Abgas- und Staufördernd solle sy, das isch Propaganda uss em Auti-Partei-Winkel: Wenn Du regelmässig (also in dr Stadt: langsamer...) rollsch, no stellt sich das Problem nit. Es isch das eländi Stop-and-Go an der Liechtsignal, wo dr Killer repseggtive Stauusslöser isch. Also sott me eigentlich d Liechtsignal abschaffe...
Aber Eigeverantwortig und Geduld isch öppis wome - grad einige Forumsuser wie däm unsägliche uiggi99- nid zuetraue cha. Dört ligt dr Hund begrabe...
Super fakte. Du arguentiersch wie unseri durchblicksloosi supidupi regierig. Vo tutä und bloose kein, abr gross go mitschwäze.
Leider hei die liebe wältvrbesserer no nie öbbis vo vrkehrsreglä ghört und am schluss sel ich no rücksicht neh uf so bacheli... Ah und messi no für d nazi bezeichnig - du geile!
Ivan DU Bestie!

Maischter04
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Maischter04 »

Dorum schaff ich Schicht denn goht mir das am Arsch verbii....aber ich kumm vo Allschwil und mues dört duure faare und ich lach mr jeede Daag e Schranz will das die dümmscht, saublödscht und behämmertschti Idee vo dämm Joordausig isch....breiteri Trottoir...muahahahaha

Do sehsch mol widder dass de lääbe kasch wo de wotsch s hett numme duubeli...bi mir in BL fäält zum Glück s Gäld für so Brunz
Was Denn?

Käppelijoch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Käppelijoch »

Dye huere Tempo-30-Fundis mache au dr öV dütligg weniger attraktiv, wenn es Drämmli oder en Bus nur no 30 statt 50 fahre darf. Bravo....mached doch au grad dr öV massiv langsamer und bauer e Muure umd Stadt.

Brausebad
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brausebad »

Was ich nid ganz verschdand, bzw. mi immer wieder ärgeret isch, dass es Lyt git wo nach em Fyyroobe vo Muttenz via Bahnhof und Spaletor heimfahre, und das mitere Elsässernummere. Sprich, die fahre durcvh die ganz Stadt, well dass zwüsche 16:00 und 18:30 immerno schneller isch als yyber d'Autibahn wo zwysche Gallerie und Glaihynige extrem verstopfd isch. Drum isch fyr mi vyll Verkehr Huusgmacht in dr Stadt und rundume. Mir hän Strosse wo fyr d'Kapazitäte uss de 70er und 80er ussgleggd sind. Mr duet Mrd in d'ÖV pumpe, aber d'Strosse duet mr nid ussbaue (im Gegedail).

Item: ich bi froh hani jetzt e Stell in dr Stadt gfunde. Denn hets aine weniger uff dr Stross.

ps: dä isch jo eh dr geilschd das mr styyrtechnisch no belohnt wird wenn mr mit em Auti goht go schaffe! So en schwachsinn! Aber ich ha das nadydderli au schamlos ussgnutzt! :D
Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988

Käppelijoch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Käppelijoch »

Was drzue kunnt: dr öV isch in BS/BL superduper, macht aber im Momänt vor allem vor de französische Gränze Halt. D'Verbindige ins Dütsche sind hervorragend, au für Pändler.

Aber s'Elsass kasch rauche, do wurd au ich lieber mitm Auti goh, wenni irgendwo z'Ferrette wohne wurd oder so.

Antworten