das sind die wo friener uff dä farnsburg gsi sind oder?
händ die immerno e michelin stärn oder nümm?
Sin ageblich diä, han i au scho ghört. Ha sie vorhär nid kennt. Wäg em Stärn weiss i nid, bin jetzt aber scho 2 oder 3 mol gsi und es isch schlicht TOP! Wird mi Hochzytsässe bald dört ha
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
jo uff dä farnsburg isch es au super gsi... und no schöni terrasse und d ussicht.
aber binere grosse mängi why konsum hani nümmi gnau gwüsst wie dä neui bärg wo si ahne ziehnd heisst... aber olsberg chentis no gsi si.
dozumols isch es nur scho wäg em whykäller e muss gsi zum dert uffe goh
den gang ich sie mol bim olsberg go bsueche.
Mindl hat geschrieben:jo uff dä farnsburg isch es au super gsi... und no schöni terrasse und d ussicht.
aber binere grosse mängi why konsum hani nümmi gnau gwüsst wie dä neui bärg wo si ahne ziehnd heisst... aber olsberg chentis no gsi si.
dozumols isch es nur scho wäg em whykäller e muss gsi zum dert uffe goh
den gang ich sie mol bim olsberg go bsueche.
Dr Whychäller isch au dört spitze (wie au immer er uf dr Farnsburg usgseh hett)!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Mit em Auti ca. 25 Min Fahrt. Ka i nur empfähle. Super Ambiance, ehrligi Kuchi, moderati Pryyse. Sehr fründligge Service und e tolle Bsitzer, wone alti Harley im Gärtli parkiert het.
Die offizielli Wykarte isch nid so dr Hammer. Dr Bsitzer het aber e Privatschatulle an ganz guete Dropfe (z.B. Baron de Ley), wo Hammer sin. Eifach bi ihm persönlig nochefrooge.
Fätze hat geschrieben:Mit em Auti ca. 25 Min Fahrt. Ka i nur empfähle. Super Ambiance, ehrligi Kuchi, moderati Pryyse. Sehr fründligge Service und e tolle Bsitzer, wone alti Harley im Gärtli parkiert het.
Die offizielli Wykarte isch nid so dr Hammer. Dr Bsitzer het aber e Privatschatulle an ganz guete Dropfe (z.B. Baron de Ley), wo Hammer sin. Eifach bi ihm persönlig nochefrooge.
binis am mittwoch wieder gsi !! usgezeichnet wie jedesmol und toppriise. freudin het e foundue kah mit tomate und cidre für 12 eurone, ich hane arg. rindssteak mit salat für 17.00 euro...drzue e adler 5dl für 3.00
badcop hat geschrieben:binis am mittwoch wieder gsi !! usgezeichnet wie jedesmol und toppriise. freudin het e foundue kah mit tomate und cidre für 12 eurone, ich hane arg. rindssteak mit salat für 17.00 euro...drzue e adler 5dl für 3.00
Adler...Ambiente interessant, obwohl nit ganz mi Stil. Gueti Kuchi und ganz geili Portione. Spätzlepfanne kasch zu zweit neh dört..hehe.. mir hänt leider je eini bestellt und sind schön mol 15 stk. ufem Tisch gstande... haha... den no Scampis / Riese Salat / Steaks.. und schlag mich Tot. Den rasch e Blick uf d Prislischte gworfe und gwüsst...i bi im Paradies!
badcop hat geschrieben:binis am mittwoch wieder gsi !! usgezeichnet wie jedesmol und toppriise. freudin het e foundue kah mit tomate und cidre für 12 eurone, ich hane arg. rindssteak mit salat für 17.00 euro...drzue e adler 5dl für 3.00
Syt i dr Adler kenn, göhn mr eifach dopplet soviel usswärts go ässe wie friener....
"Passion, Determination, Perfection" - "No Fear, No Limits, No Equal". A World Hero, HE'S LEGEND - R.I.P. 4 EVER Ayrton!
letzte Woche war ich im Häxehüüsli Reinach...
seit über 10 Jahren Stammgast, aber es war für mich das letzte Mal.
Kann nicht sagen, wer jetzt in der Küche steht, Stüssi wird es wohl nicht mehr sein. Es hat absolut abgegeben. Der Service lässt mehr als zu wünschen übrig.
Das Essen soweit ok, bis auf die Fleisch Spiesse das eigentliche Vorzeige Menu, ist leider zum No GO geworden.
Fleisch angebrannt, hat auch so geschmeckt.
Rechnung kommt billig auf einer Kaffeeuntertasse... (Früher noch diskret im Büchlein) Bedienung nicht gerade zuvorkommend...
Schade Stüssi durch Deine zweite Beiz im Gundeli (weiss nicht wie die läuft) hast Du das Orginal Häxehüüsli zur Sau gemacht. Das wars für mich (leider)
s Ässe isch sehr gut und au die ganzi Stimmig het gfalle.
Leider hän sie schinbar mitem Service ebitz mie ka. I ha mi Softdrink und mini Frau dr Kaffi 2x bstellt. Dr Herr hinter uns het si Getränk au erscht nachem 2. mol beko und bimene Dreiergrüppli hän nume 2 öbis zässe beko. Dr Dritt het lut Bedienig nüt bstellt.
Zum Schluss sind mir den no ufe Schwarzwaldbächer ine gheit - das Ding het Alkohol gha (aber es stoht nüt drvo) - mini Frau isch Schwanger und ich drink kei Alk ...
Aber wie gseit, s Ässe isch dr Hammer gsi. Ha e Rindfilet "Irma la duce" oder so gha.
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig **#AF_13** #MED_10**
[/CENTER]
Nicht ein spezielles Restaurant im Sinne des Thread-Erstellers aber ich finde die Lage gut (schön ruhig und direkt am Rhein) und habe auf der Terrasse ein sehr gutes Essen genossen. Die Bedienung war etwas unbeholfen, aber soll ja auch in anderen Restaurants mal vorkommen.
Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Für Leute die gerne Steak haben kann ich das Restaurant Wilden Mann in Frenkendorf empfehlen: www.hotel-wildenmann.com
Feine Steaks (auch Strauss) auf dem heissen Stein mit feinen Saucen und ein super netter Gastgeber.
Ich hoffe das Essen ist abwechslungsreicher als die Webseite
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig **#AF_13** #MED_10**
[/CENTER]