LordTamtam hat geschrieben:
Wo arbeitest du den, dass du am Samstag Ferien eingeben musst![]()
alte, si benutzername isch KOCH.. was glaubsch wo är schafft?

Nein, nicht im Ernst?4everblackandwhite hat geschrieben:in Bern freuen sie sich auch schon aufs erste Spiel
YB Forum:
YB - Basel als Startspiel ist wirklich nun jedes Jahr dieselbe Sosse.
Ich denke aber der Druck kam hier eindeutig vom Schweizer Fernsehen, diese Partie als Livespiel zum Meisterschaftsstart zu zeigen. Das Schweizer Fernsehen bezahlt ja auch eine grossen Bazen an den SFV
es het sini Vor und NochteilMaster hat geschrieben:so lang möchti au ind ferie.
sell aber dadsächlig soddigi geh, wo während de semeschterferie gönn go schaffe.Hajdin hat geschrieben:es het sini Vor und Nochteil
as Studänt het me wenig Gäld...und ka sich nid vil leischte (Auto, schöni Wohnig usw.)
während anderi scho im schicke Wage mit ere schöne Frau ummefahre, hogge die meischte vode Studis inere WG und game
dafür hämmer länger Ferie..aber das sind au nid grat Luxusferie![]()
und du bist 12 Jahre alt oder sozwölf hat geschrieben:alte, si benutzername isch KOCH.. was glaubsch wo är schafft?![]()
After BlackFriday Deal. Schwarze Farbe. Kaufe 2 erhalte den dritten und vierten Kessel gratis.LeTinou hat geschrieben:... Wenn du 100% vor allem geschützt werden willst kannst du dich gleich nach der Geburt in den Sarg legen und auf dem Tod warten.
After BlackFriday Deal. Schwarze Farbe. Kaufe 2 erhalte den dritten und vierten Kessel gratis.LeTinou hat geschrieben:... Wenn du 100% vor allem geschützt werden willst kannst du dich gleich nach der Geburt in den Sarg legen und auf dem Tod warten.
Lieber FCB als Usgang!flohehe hat geschrieben:Jo... okee das dönt verständlig... und wieso ichs hasse... I bi 17 und wohn nit z Basel... und bi au nie z Basel im Ussgang D.h wend matches am Samstigobe sin... Isch nüt mit ussgang. Und am Sunntig hani eh nüt z due und cha schloffe bis am eins und mich dene parat mache für e match. Drum will ich Sunntig...
an match, nach em match heime und ab in usgang, hani eigentlich immer so gmacht gha.. problem wo?flohehe hat geschrieben:Jo... okee das dönt verständlig... und wieso ichs hasse... I bi 17 und wohn nit z Basel... und bi au nie z Basel im Ussgang D.h wend matches am Samstigobe sin... Isch nüt mit ussgang. Und am Sunntig hani eh nüt z due und cha schloffe bis am eins und mich dene parat mache für e match. Drum will ich Sunntig...
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
Matches um 17.45 göhn no knapp... abr 19:30 matches sin schlächtr... Match 19:30- 21:45 23.05 bini diheim... und den hani noni duscht odr so... d.h ich bi nit vor dr 12e dört und den isch jo scho fascht wieder ziit zum heimegoo.. wemme 17 ischdasto hat geschrieben:an match, nach em match heime und ab in usgang, hani eigentlich immer so gmacht gha.. problem wo?
wiso nachm match go dusche? in matchmontur in usgang, mini fründe hend sich dra gwöhntflohehe hat geschrieben:Matches um 17.45 göhn no knapp... abr 19:30 matches sin schlächtr... Match 19:30- 21:45 23.05 bini diheim... und den hani noni duscht odr so... d.h ich bi nit vor dr 12e dört und den isch jo scho fascht wieder ziit zum heimegoo.. wemme 17 isch![]()
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
in wellem buurekaff wohnsch denn du?flohehe hat geschrieben:Matches um 17.45 göhn no knapp... abr 19:30 matches sin schlächtr... Match 19:30- 21:45 23.05 bini diheim... und den hani noni duscht odr so... d.h ich bi nit vor dr 12e dört und den isch jo scho fascht wieder ziit zum heimegoo.. wemme 17 isch![]()
warschinli Maisprach oder MAgde oder so wasmanu3l hat geschrieben:in wellem buurekaff wohnsch denn du?