Meister 2011
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
http://www.youtube.com/watch?v=BiTVKwWw7zU
Abpfiff! Hienerhuut!
und denn in dr Staine....
http://www.youtube.com/watch?v=akgDfwbC ... er&list=UL
Abpfiff! Hienerhuut!
und denn in dr Staine....
http://www.youtube.com/watch?v=akgDfwbC ... er&list=UL
"Hab`ich `ne Wolldecke im Mund?"
Was mi eifach an de Meisterfiir bits uf de Keks gange isch, die "jugendliche" wo so uf die 12i ko sind. S het scho e riese druggete gääh und die händ den eifach mol e Bengale zündet damit alli schön brav wägstönd und si in d Mitti vom Barfi händ könne spaziere.
Hani bits denäbe gfunde. Aber Jänu. Dr räscht isch defür geil gseh
Hani bits denäbe gfunde. Aber Jänu. Dr räscht isch defür geil gseh

S kunnt scho guet 

wer isch mit die "jugendliche" gmaint?WhyIsTheSkyBlue hat geschrieben:Was mi eifach an de Meisterfiir bits uf de Keks gange isch, die "jugendliche" wo so uf die 12i ko sind. S het scho e riese druggete gääh und die händ den eifach mol e Bengale zündet damit alli schön brav wägstönd und si in d Mitti vom Barfi händ könne spaziere.
-
- Erfahrener Benutzer
Wenn die meinsch wo ich dänk: I find die häns verdient dört z stoh.WhyIsTheSkyBlue hat geschrieben:Was mi eifach an de Meisterfiir bits uf de Keks gange isch, die "jugendliche" wo so uf die 12i ko sind. S het scho e riese druggete gääh und die händ den eifach mol e Bengale zündet damit alli schön brav wägstönd und si in d Mitti vom Barfi händ könne spaziere.
Hani bits denäbe gfunde. Aber Jänu. Dr räscht isch defür geil gseh![]()
Das sind die wo e vrdammti Ehreloge vrdient hätte du Komiker.WhyIsTheSkyBlue hat geschrieben:Was mi eifach an de Meisterfiir bits uf de Keks gange isch, die "jugendliche" wo so uf die 12i ko sind. S het scho e riese druggete gääh und die händ den eifach mol e Bengale zündet damit alli schön brav wägstönd und si in d Mitti vom Barfi händ könne spaziere.
Die wohre Fans us der MK, dänk I.WhyIsTheSkyBlue hat geschrieben:Was mi eifach an de Meisterfiir bits uf de Keks gange isch, die "jugendliche" wo so uf die 12i ko sind. S het scho e riese druggete gääh und die händ den eifach mol e Bengale zündet damit alli schön brav wägstönd und si in d Mitti vom Barfi händ könne spaziere.
Wär jo au schaad, wenn die, wo im Stadion d`Mannschaft unterstützt hän, bi dr Fyyr hinde mieste aastoh. Dr Barfi isch jo scho am halber Elfi voll gsi, wo mir no alli uff em Joggeli-Raase gfeschtet hän.
Also: finds okay, wenn die Fans gueti Plätz hän am Barfi.
"Hab`ich `ne Wolldecke im Mund?"
Nummer 1 der Schweiz
Übrigens:
- Noch nie hat in der Schweiz eine Mannschaft 6 Meistertitel in 10 Jahren geholt!
- In den letzten 50 Jahren ist der FCB nun die alleinige Nummer 1 (13 Meistertitel, vor GC mit 12 Titeln)
- Noch nie hat in der Schweiz eine Mannschaft 6 Meistertitel in 10 Jahren geholt!
- In den letzten 50 Jahren ist der FCB nun die alleinige Nummer 1 (13 Meistertitel, vor GC mit 12 Titeln)
Ich sag jo ned das sis ned verdient händ. Eifach d Art und wiis isch ned so aagnähm gseh.Rhyyläx hat geschrieben:Die wohre Fans us der MK, dänk I.
Wär jo au schaad, wenn die, wo im Stadion d`Mannschaft unterstützt hän, bi dr Fyyr hinde mieste aastoh. Dr Barfi isch jo scho am halber Elfi voll gsi, wo mir no alli uff em Joggeli-Raase gfeschtet hän.
Also: finds okay, wenn die Fans gueti Plätz hän am Barfi.
S kunnt scho guet 

Falls du die fans aus der MK meinst finde ich, genau die haben es verdient zu vorderst zu sein. Mehr nerven mich die Leute die nicht im Stadion sind und meinen an der Meisterfeier müssen sie einen Logenplatz haben.WhyIsTheSkyBlue hat geschrieben:Was mi eifach an de Meisterfiir bits uf de Keks gange isch, die "jugendliche" wo so uf die 12i ko sind. S het scho e riese druggete gääh und die händ den eifach mol e Bengale zündet damit alli schön brav wägstönd und si in d Mitti vom Barfi händ könne spaziere.
Das einzige was mich genervt hat ist der Typ der im Stadion eine Leuchtrakete los liess, welche gegen das Dach prallte und dann ins C ging. Diese verdammten Dinger sind Lebensgefährlich und ich hoffe man hört endlich auf mit damit

Ansonsten eine geile Meisterfeier.
- Basil Stinson
- Erfahrener Benutzer
Mit Lieb frooge sin sie ebe nid durechoo...WhyIsTheSkyBlue hat geschrieben:Ich sag jo ned das sis ned verdient händ. Eifach d Art und wiis isch ned so aagnähm gseh.
Wie scho gseit worde isch, für die Lüüt sötsch e Teil vom Barfi absperre loh.
"Früher litten wir an Verbrechen, heute an Gesetzen." (Tacitus)
Mein Freund und Helfer, mir wärde nie vergässe
augenauf.ch - extrazug in den Knast -
Mein Freund und Helfer, mir wärde nie vergässe
augenauf.ch - extrazug in den Knast -
dangge für e tolli saison! dangge für hienerhut, freude- und abschiedsträäne!
aadie franco! dangge dass du uns beriicheret hesch. see you later!
und denn no:
dangge edbärg & konsorte fürs färn bliibe!
aadie franco! dangge dass du uns beriicheret hesch. see you later!
und denn no:
dangge edbärg & konsorte fürs färn bliibe!
[CENTER] [CENTER][CENTER]Um ein vollständiges Mitglied einer Schafherde zu sein, muss man vor allem ein Schaf sein.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
Naja, bei allem Respekt... dies scheint mir doch sehr nach einem billigen Abklatsch der BVB-Aktion ausBloodMagic hat geschrieben:Haha, geil!
http://www.blick.ch/sport/fussball/supe ... ner-173357

- Managarm
- Erfahrener Benutzer
Mission erfüllt
Operation 14 ysch en volle Erfolg gsii =D
Dangge fyr die geili Saison an all! An d'Teamärzt, an dr Trainerstab, an die Lüüt wo d'MK fiehre, wo d'choreos zämmebastle - eifach es fetts dangge an alli!
und somit startet Operation 15!
- Auf gehts -
Dangge fyr die geili Saison an all! An d'Teamärzt, an dr Trainerstab, an die Lüüt wo d'MK fiehre, wo d'choreos zämmebastle - eifach es fetts dangge an alli!
und somit startet Operation 15!
- Auf gehts -
ALLI ALLES GÄH
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
war wirklich geil. da hat sich der fcb wohl gedacht: "ihr habt gerne pyrotechnik? dann geben wir euch pyrotechnik!".koenig hat geschrieben:P.S: heftigs füürwerk![]()

[CENTER] [CENTER][CENTER]Um ein vollständiges Mitglied einer Schafherde zu sein, muss man vor allem ein Schaf sein.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]