leider, das andere wäre 165mmMundharmonika hat geschrieben:körperlänge, nehm ich jetzt einmal an...![]()

leider, das andere wäre 165mmMundharmonika hat geschrieben:körperlänge, nehm ich jetzt einmal an...![]()
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
könnte auch ein Punkt zwischen der 6 und der 5 fehlen, dass wäre noch die nettere Art anstatt ihn als Pygmäen zu vermutenMundharmonika hat geschrieben:körperlänge, nehm ich jetzt einmal an...![]()
da fällt mir eigentlich nur DIES dazu einFCB since 1994 hat geschrieben:Wie gut habt ihr grösstenteils einen anderen Geschmack als ich, dann hat es mehr für mich.![]()
Nur so ein Gedanke: Immer wieder motzen Leute in meinem Umfeld über die Frauen, welche ich als hübsch oder schön bezeichne. Aber wenn sie dann die Frauen vor sich haben, hat noch jeder die Meinung geändert... That's Life.
Ohne Photoshop würden einige vermutlich sogar etwas besser aussehen. Photoshop ist okay, aber hier wurde etwas zu sehr übertrieben.BloodMagic hat geschrieben:Die Fotos sind sowieso übel mit Photoshop nachbearbeitet worde, oder meinsch jedi vo dene Fraue hett kei bizli unregelmässigkeit im gsicht und es Glänzt wie polierte öpfel ? ...
Sieg!!! Gueti Wahl!Domingo hat geschrieben:ich mag jo Blondine schünscht nid so, abr rein optisch find i Diana eigentlich no fascht am beschte, näb dr Whitney wo so mini üblichi Wahl wäri
nicht alles auf den fotischop schieben. die fröleins werden schon übelst geschminkt, bevor sie fotografiert werden. nachher muss nicht mehr wahnsinnig viel gemacht werden.BloodMagic hat geschrieben:Die Fotos sind sowieso übel mit Photoshop nachbearbeitet worde, oder meinsch jedi vo dene Fraue hett kei bizli unregelmässigkeit im gsicht und es Glänzt wie polierte öpfel ? ...
andreas hat geschrieben:Wir wollen euch kämpfen sehen, nicht die Haare schön!
Vo gwüsse oder vo villne Lüt, wirds eifach scho als schön agseh wenn eini gross und dünn isch und drzue e schöns symetrischs Gsicht het. Ich und mini Urinstinkt finde, vonere Miss Schweiz chame e chli meh erwarte. E Rieseschuss!! Eini wo de seisch WOW bi dere stimmt alles. Und das dänki bi dere sicher nit. E chli Profillos, Storchebei, kei Arsch, die Möpse nicht schön und allgemein eifach e chli langwilig.König 1893 hat geschrieben:wircklich e perfekts gsicht..aber e oberwiti het sie wiene 7 jährigs![]()
Konnte man das jemals von einer Miss Schweiz denken?Riesespächt hat geschrieben:Ich und mini Urinstinkt finde, vonere Miss Schweiz chame e chli meh erwarte. E Rieseschuss!! Eini wo de seisch WOW bi dere stimmt alles.
andreas hat geschrieben:Wir wollen euch kämpfen sehen, nicht die Haare schön!
asprüch hesch.... aber i würd mol behaupte au die würdsch nid vo de bedkante schupfe. frisure vo de andere tussis sind öbbe so standartmässig wie de obligate arschgweih vo fame bsuecher.andreas hat geschrieben:LOL Wuschelkopf. Wenn ich dieses Bild seh, dann *würg*... Gibt's ein besseres?![]()
glichi meinig...es isch so nix doh...kei hässlichi aber irgendwie nid zum mehr als 3 sekunde ahzluege...Riesespächt hat geschrieben: vonere Miss Schweiz chame e chli meh erwarte. E Rieseschuss!! Eini wo de seisch WOW bi dere stimmt alles. Und das dänki bi dere sicher nit. E chli Profillos, Storchebei, kei Arsch, die Möpse nicht schön und allgemein eifach e chli langwilig.
Sorry, die würdi nit mol zweimol aluege, wills ganz eifach nit mit typ isch. Ka vo mir us "Miss Universum" wärde... so Wiiber hani gestert en masse gseh im Usgang und do regt sich gar nix bi mir. Next!Shurrican hat geschrieben:asprüch hesch.... aber i würd mol behaupte au die würdsch nid vo de bedkante schupfe. frisure vo de andere tussis sind öbbe so standartmässig wie de obligate arschgweih vo fame bsuecher.
Tja, die seh ich zur Zeit praktisch jeden Tag...Pascilicious hat geschrieben: Die hani mol vo nochem gseh, läck die Auge:
http://www.missschweiz.ch/index.cfm?id=77