offizieller CL-Quali-Match Countdown
- erlebnisorientierter
- Erfahrener Benutzer
It's the Final Countdown
7 Std. 3 Min.
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)
Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.
- SHELLibaum
- Erfahrener Benutzer
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
http://www.fcbforum.ch/showthread.php?t=30219
Und in 3 Std. chunnt no dr "finally Final Countdown"...
?
Und in 3 Std. chunnt no dr "finally Final Countdown"...

SCONVOLTS BASILEA 98
- seth
- Erfahrener Benutzer
schaffe isch unmöglig, ässe au... bruch unbedingt beruhigigsmittel

wie lang gohts no?

wie lang gohts no?
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
- hecht_hate
- Erfahrener Benutzer
- seth
- Erfahrener Benutzer
jo. das wärs...aber...scho jetz in dr mittagspause??hecht_hate hat geschrieben:da hilft nur eis... bier, bier, bier![]()

fuck, sit mäntig dreih ich scho fascht duure, aber jetz ischs langsam ärnschthaft es problem...
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
- Brandstifter
- Erfahrener Benutzer
no 6 std. 43 minute... countdown is running...erlebnisorientierter hat geschrieben:No 5 Stund den standi scho mit mim rot/blau gschminkte Gsicht vor d MK.
Han ghört es git e Choreo, weiss öber mehr drzue ? Wird si gross si ? welli farbe werde verwendet ? Kani au mit mache drbi ?
waaaaaaas? gits? e choreo? ehrlich?
[CENTER](c) Barty, 2009 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]
[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]
- erlebnisorientierter
- Erfahrener Benutzer
schwanger??Female-Supporter hat geschrieben:irgend öppis stimmt überhaupt nit mit mir hütt.... ich bi sunsch immer so öppis vo närvös und das meischtens scho am Vortag. Hüt wo's um soooo viel goht - überhaupt nit, das het's no nie geh.... weiss nit öb das es guets Zäiche isch oder mich sötti beunruhige....![]()

- seth
- Erfahrener Benutzer
am stärbe 

- Female-Supporter
- Erfahrener Benutzer
- hecht_hate
- Erfahrener Benutzer
tja, ich bin halt im gymi und ha jetzt halt am nami fry...seth hat geschrieben:jo. das wärs...aber...scho jetz in dr mittagspause??![]()
![]()
fuck, sit mäntig dreih ich scho fascht duure, aber jetz ischs langsam ärnschthaft es problem...
wobi das ganz und gar ned hilfrich isch zu ablenke...
uf los gohts los...
[CENTER]"gumpe, zünde, Lieder schreye
Fahne schwängge, Durregheye"
[/CENTER]
Dreamteam
Fahne schwängge, Durregheye"
Dreamteam
I wär scho lang vorem Joggeli... was mache wüsst i au nid aber hauptsach dört...hecht_hate hat geschrieben:tja, ich bin halt im gymi und ha jetzt halt am nami fry...
uf los gohts los...
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
- seth
- Erfahrener Benutzer
gopferglemmi sig froh...null konzentration, ich versiech grad e ganzi datebankhecht_hate hat geschrieben:tja, ich bin halt im gymi und ha jetzt halt am nami fry...
uf los gohts los...