Hat YB wirklich nichts zu verlieren?

Alles über Fussball, ausser FCB.
tommasino
Erfahrener Benutzer
Beitrag von tommasino »

ChosenOne hat geschrieben:daily business...

würde mich wohl auch nicht aus den socken hauen, werden wir nicht meister. wäre schön wenns passiert, wenn nicht.... typisch yb. ;)
schon bitter wenn man sich sooo an den nicht-erfolg gewöhnt :o

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

tommasino hat geschrieben:schon bitter wenn man sich sooo an den nicht-erfolg gewöhnt :o
ich finde es schlimmer, wenn man sich soo an den erfolg gewöhnt hat.. ;)
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

zinni

Beitrag von zinni »

der tommasino.... was hat der bei uns im forum zu suchen!? kenne übrigens noch weitere personen welche als yb "fans" hier rumschnüfeln.
man sollte das forum nur für user ersichtlich machen!

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

tommasino hat geschrieben:aber für mich würde keine welt untergehen, wenn wir nicht meister werden würden.
Klar, als YB-Fan hat man ja jahrzehntelange Uebung im Nicht-Meister werden ;)

Grambambuli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grambambuli »

Kawa hat geschrieben:Klar, als YB-Fan hat man ja jahrzehntelange Uebung im Nicht-Meister werden ;)
naja, bevor gigi kam habt ihr auch ziemlich lange geübt...

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Grambambuli hat geschrieben:naja, bevor gigi kam habt ihr auch ziemlich lange geübt...
Blabla, ich war auch sehr erstaunt zu sehen, dass YB 1986 Meister war, hätte ehrlich gesagt so auf etwa 1905 getippt .....

NaSrI
Erfahrener Benutzer

Beitrag von NaSrI »

Grambambuli hat geschrieben:naja, bevor gigi kam habt ihr auch ziemlich lange geübt...
oje gang bitte us däm forum wiso müend ihr ewigs sone riese frässi ha gönd doch in eurem forum go schriebe bitte....

tschüss ;)

Shanahan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shanahan »

Ebay muess jezz am sunntig gege aarau(H) und am donsnchtig gege luzärn(H) spile und denne am sunntig in sion. mir hän thun dehei und aarau usswärts. Denne könne mr witerluege wär unter druck isch!

NaSrI
Erfahrener Benutzer

Beitrag von NaSrI »

Shanahan hat geschrieben:Ebay muess jezz am sunntig gege aarau(H) und am donsnchtig gege luzärn(H) spile und denne am sunntig in sion. mir hän thun dehei und aarau usswärts. Denne könne mr witerluege wär unter druck isch!
ebay isch wenig im vorteil :rolleyes:

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Was solls. Wär gege Gülle verliert, cha au dehei gege Aarau verliere.
Wär gege Sion dehei unentschide spilt, cha au dehei gege FCZ verliere.

Es isch alles offe!
Copyright © andreas 2005–heute. Alle Rechte vorbehalten.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

taktak
Erfahrener Benutzer

Beitrag von taktak »

Yazid hat geschrieben:Ich glaub (hoff) dr Lauf vo YB isch vorbii...
Die hän in de letschte Mönet ganz klar über ihri Verhältnis gspielt.
irgendwie geht der Lauf weiter...... :cool:
«Ich kehre lieber nach Afrika zurück, als dass ich in Zürich bleibe»:D
CUPSIEGER
Schweizer Meister

ChosenOne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ChosenOne »

andreas hat geschrieben:Was solls. Wär gege Gülle verliert, cha au dehei gege Aarau verliere.
Wär gege Sion dehei unentschide spilt, cha au dehei gege FCZ verliere.

Es isch alles offe!
hey andreas, das isch vermuetlech ds erschte post vo dir wo i dir 100% cha zuestimme... ;) aarau daheim oder uswärts isch im momänt nid ä agnähme gägner u ds wallis isch no nie eifach gsi. lö mir üs la überrasche.
zinni hat geschrieben:der tommasino.... was hat der bei uns im forum zu suchen!? kenne übrigens noch weitere personen welche als yb "fans" hier rumschnüfeln.
:rolleyes:

isches würklech so schlimm, we ab und zue ä bärner imene thread über yb o öppis schribt?

aber was schrib i da überhoupt, dini postings spräche ja für sich. du hesch äuä würklech ä ageboreni anitpathie gäge aues was nid rot blau isch.

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

zinni hat geschrieben:der tommasino.... was hat der bei uns im forum zu suchen!? kenne übrigens noch weitere personen welche als yb "fans" hier rumschnüfeln.
Tommasino und ChosenOne sind integriert, basta!
Sind eigentlich auch FCB Fans, im moment aber YB Mode-Fans.... :p :D
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

ChosenOne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ChosenOne »

Sharky hat geschrieben:Tommasino und ChosenOne sind integriert, basta!
autsch, diese aussage schmerzt.

aber ist bei mir schon so, lieber fcb meister als sonst eine idioten truppe.
natürlich nach den Young Boys Bern. ;)

kommt bei mir daher, dass ich einfach bis jetzt einige jungs aus basel kennengelernt habe und ich ein super verhältnis habe. war übrigens schon mehrmals auf dem balkon der muttenzerkurve. ;-) aber bis jetzt haben wir ja jedes mal verloren. sonst wäre ich evtl. aufgefallen.

tommasino
Erfahrener Benutzer
Beitrag von tommasino »

hehe... :D
und bis auf grambambuli sind hier eigentlich alle berner integriert...

Hervé
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Hervé »

:p
México Campéon Mundial 2010

Grambambuli
Erfahrener Benutzer

tommasino hat geschrieben:hehe... :D
und bis auf grambambuli sind hier eigentlich alle berner integriert...
wayne

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

Grambambuli hat geschrieben:wayne
willst du uns nicht sagen wie man sich fühlt als einziger assozialer berner im forum? :p
FOOTBALL'S LIFE!

udu
Erfahrener Benutzer

Beitrag von udu »

ein forum, dass es nicht erträgt, wenn auch mal "andersdenkende" was schreiben, zumal es in diesem falle auch vernünftiges ist, kann man nicht ernstnehmen. mich nerven nur solche, die in fremden foren stänkern und das ist bei den zwei ja nicht der fall.

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

udu hat geschrieben:ein forum, dass es nicht erträgt, wenn auch mal "andersdenkende" was schreiben, zumal es in diesem falle auch vernünftiges ist, kann man nicht ernstnehmen. mich nerven nur solche, die in fremden foren stänkern und das ist bei den zwei ja nicht der fall.
richtig! tommasino und chosenone (avatar sowieso) sin e beryycherig fürs forum :)

aber dummschnuuris wie dr grambambuli odr optimist, wo nur ufftauche wenn yb grad guet isch, hän do nüt z sueche odr z mälde...
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

Grambambuli
Erfahrener Benutzer

seth hat geschrieben:richtig! tommasino und chosenone (avatar sowieso) sin e beryycherig fürs forum :)

aber dummschnuuris wie dr grambambuli odr optimist, wo nur ufftauche wenn yb grad guet isch, hän do nüt z sueche odr z mälde...
ohä, de isch yb aber scho ziemlich lang guet. bi länger aus du registriert, gseh ni grad, bi ou scho im aute forum derbi gsi. aber meischtens liesi nume mit, natürlech chli meh wenn mer direkti konkurrente si, und im schribe haute mi zrugg (bzw. versueches), aber bi däm kack wo da zum teu gschribe wird zuckts mer de zfescht i de finger.

Brandstifter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brandstifter »

seth hat geschrieben:richtig! tommasino und chosenone (avatar sowieso) sin e beryycherig fürs forum :)

Denn gang emol in die andere Fore go yneluege. Döt mache d Basler tuusig mool dr grösser Maxx (woby die o.e. Bärner kei Maxx mache)
Würden Wahlen etwas verändern, dann wären sie verboten

Jon Snow
Benutzer

Beitrag von Jon Snow »

Ganz genau meine Meinung, Jungspäckchen!

U itz aui zäme: HOPP YB oder mira auternativ YB HOPP !!

:)

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

Brandstifter hat geschrieben:Denn gang emol in die andere Fore go yneluege. Döt mache d Basler tuusig mool dr grösser Maxx (woby die o.e. Bärner kei Maxx mache)
ich gang nit in anderi foore (usser parlamänt), aber wenns eso isch, denn ischs genau so peinlich ;)

@ jonny schnee: ou, ganz harti provokation :eek: :) *dägeled*

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

Grambambuli hat geschrieben:ohä, de isch yb aber scho ziemlich lang guet. bi länger aus du registriert, gseh ni grad, bi ou scho im aute forum derbi gsi. aber meischtens liesi nume mit, natürlech chli meh wenn mer direkti konkurrente si, und im schribe haute mi zrugg (bzw. versueches), aber bi däm kack wo da zum teu gschribe wird zuckts mer de zfescht i de finger.
stimmt :D

ich verstand jo, dass di sämf vorallem drzue gisch, wenns um yb goht, das isch legitim. solang dir bewusst bisch, das im BASLER forum bisch und nit im bärner isch das jo ok... (mängisch hani bi dir s gfühl, das du das vergissisch wenns in de finger zuckt ;) )

ps. ha di vo wäge dummschnuuri nit welle beleidige...s zuckt halt au bi mir mängisch in de finger wenn dr max-alarm losgoht.

Grambambuli
Erfahrener Benutzer

seth hat geschrieben:(mängisch hani bi dir s gfühl, das du das vergissisch wenns in de finger zuckt ;) )

ps. ha di vo wäge dummschnuuri nit welle beleidige...s zuckt halt au bi mir mängisch in de finger wenn dr max-alarm losgoht.
ja das cha si... ;)

mängisch erchlüpfi säuber ab mir

Antworten