"Männer sind generell feige"

Diskussionen rund um den FCB.
Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:Leute die nur noch verheiratet sind weil eine Scheidung nicht gut aussieht, sind generell feige..
Erzähl mal, oder war das nur eine generelle Aussage? :rolleyes:

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

Asselerade hat geschrieben:canepa, oeri und die stetig wechselnden gc-führungen seit der spross-ära gehören alle gemeinsam genannt...
balsam für meine augen...
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT

Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T

Chancellor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chancellor »

mir gefallen die interviews unserer präsidentin mehr und mehr. sie hat mit den meisten dingen recht.
Betreten des Rasens verboten!

whizzkid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von whizzkid »

rhyschiffer1893 hat geschrieben:I sag nur: Blick-Interview... :rolleyes:

Und no ein druff: villich hänn e paar Forums-User z lockeri Finger, um grad sofort wieder uff d Schischi loszschiesse chönne.

I glaub, die Frau spielt für s Team e grösseri Rolle, als vili vo uns gärn woor hätte. Stichwort "Clubmami": sigemer froh das mer nit sone Canape-Tusse hänn wo sich vor dr Kamera exaltiert profiliere will, sondern eini wo drfür sorgt, dass sich d Fuessballer dangg Ihrne Millione e bitz (so blöd das tönt) bim FCB wie in ere "Familie" uffgehobe fühle. Villich isch das eine vo de Gründ, wieso e Costanzo immer no do isch, scho überlegt?!
Dass si öppe wieder Seich schwaflet, kani sonere Schischi gar nümm verüble. Söll si halt, si legt jo dr Stutz ane... :o

Für s toughe Business hämmer dr Heusler, und dä isch uff sim Gebiet schwyzwyt extraklass! :cool:
Chönnt dir nid mehr zuestimme. Klar het die Frau kei Ahning wenns drumm goht sälbstständig Transfers z bestimme oder nid. Aber die Frau weiss sich zverkaufe und weiss was sie will und das isch dr FCB ganz obe zgseh. Grad das Bispiel mit Costanzo findi perfekt. S familiäre isch au dr Grund wieso meh und meh Spieler wie Caicedos und Freis und bald no anderi Talänt cha verpflichte. Dr FCB (au d Gigi) dänke nid nur an dr Spieler, sondern au an si Umfäld (Familie, Betreuer)

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

whizzkid hat geschrieben: isch au dr Grund wieso meh und meh Spieler wie Caicedos und Freis und bald no anderi Talänt cha verpflichte.
:confused: :confused:
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Antworten