Fcb : Fcz
bis zue dr 89. Min. e 1:1 und in dr 93. Minute fallts 1:2
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
- seth
- Erfahrener Benutzer
2:1 (messi, riquelme
)
7 aberkannti goals für uns, 3 unberächtigti penaltys füre fzc, loouis haltet 2 drvo mirakulös..dr dritt isch zwar nit über dr linie, aber hey, wayne(findet dr wildhaber)
23164 zueschauer

7 aberkannti goals für uns, 3 unberächtigti penaltys füre fzc, loouis haltet 2 drvo mirakulös..dr dritt isch zwar nit über dr linie, aber hey, wayne(findet dr wildhaber)
23164 zueschauer
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
-
- Erfahrener Benutzer
- HardcoreFcbFan
- Benutzer
hmmm....
All die wo skeptisch sind (i bis au) händ rächt, ABER Giftsprüze bruchts jetzt nid.... d Mannschaft brucht jetzt positivi Signal us de Fankurve..... de 12. Ma isch gfrogt um d Stricher fertigzmache!!! Und das wänd mir j alli, oder?Sharky hat geschrieben:bis zue dr 89. Min. e 1:1 und in dr 93. Minute fallts 1:2

FCB Number 1 in Switzerland!
Die guten alten Zeiten: FCB 1921 (Benutzerbild)
SINGE, IMMER WIEDER SINGE - BIS DE FCB S GOL GSCHOSSE HET!
Die guten alten Zeiten: FCB 1921 (Benutzerbild)
SINGE, IMMER WIEDER SINGE - BIS DE FCB S GOL GSCHOSSE HET!
- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
tippe auf ein 2 zu 2! denke beide Mannschaften sind noch nicht sehr überzeugend!
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
- gofastgowin
- Erfahrener Benutzer
es wird es schwers Spiil aber trotzdem wird dr FCB als Siiger vom Platz go 2:1
FC BASEL 4-EVER
(c) gofastgowin, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: gofastgowin, 2007)
(c) gofastgowin, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: gofastgowin, 2007)
- Caicedo Junior
- Erfahrener Benutzer