[quote="Zemdil"]Asso ich ha doch scho einige Vorsprung, au wenn's nid minere Fädere entsprunge isch. Offebar hesch du jo keini vo mine Quelle agluegt, sunscht würdsch nid behaupte, es sig uss em TV und ich glaub jede Scheiss. Falls du dir doch no d' Müeh würdsch mache, denn sehsch, dass die Quelle sehr unterschiedlicher Natur sinn.
Aber dir goht's jo gar nid um's diskutiere und scho gar nid do inne. E bitzeli provoziere und denn luege, wär alles druff reagiert und wie. Das isch durchus legitim und ka au Spass mache und bringe. Isch ok, solang du uns mit bruunem Gesülze verschonsch und ich muess sage, du haltisch di no rächt guet dodure. Es hett scho viel Schlimmeri gäh und es hett vor allem viel Schlimmeri, wo nid rächt derzue stöhn aber trotzdäm bi jedere unpassende Glägeheit ihri (wohri) Gsinnig offebare. Sottigi Laberer sinn die grösseri Gfohr, als sone Comic-Figur wie du.
Mi Schlussmeinig zue däm Thema!
cu imene andere thread wieder emoll. ]
heieiei...diese ständigen unterstellungen...also n-tv IST für mich ein tv-sender...ebenso der WDR,vo daher....naja.
Ja klar provoziere ich gerne und amüsiere mich an den Gedankenmüll den ich als pseudointelligente Antwort erhalte. Aber wenn mal was konstrutiv, freidenkerhaftes kommt (was höchst selten ist) bin ich der letze der einer interessante Diskussion die kalte Schulter zeigt.
Uha, danke für dein Kompliment!
Interessante These die du anschlägst, Comicfiguren sind also weniger gefährlich als "Laberer" (wie du sie nennst). Habe hier drin auch schon das Gegenteil vernommen, daher mein leichtes
Jep, bis auf weitere intelligente, freidenkerische, nicht-WDR-Meinung kopierende Debatten!