skandal II : die fussballhure ist auf rang 1
skandal III : da haben doch tatsächlich 13 nasen für zubi gestimmt

alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
Was? Hab ich was verpasst????footbâle hat geschrieben:Hmmm... Petric?
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
Also, Gigi, Schatulle aufmachen und holen!mänu hat geschrieben:http://www.4-4-2.com/haupttribuene/news ... urueck//3/
wusste nicht wo ich es sonst posten sollte und da gerade hier von rossi die rede ist dachte ich würde vielleicht jemanden interessieren...
Hett dä bi uns au immer so lahm gjublet wenn'r es Gool gschosse hett?BloodMagic hat geschrieben:omg ... Delgado zrugg das wär mi Traum ....
http://www.youtube.com/watch?v=hZI5miYCV2I
http://www.youtube.com/watch?v=HJ-8RRaZ-NU
Was isch dis Problem? I ha's Video agluegt und ha mi ehrlich gfroogt was das füre lahme Jubel isch. Ich persönlich hanen vo unsrer Zyt här wesentlich energieriicher und ussglassener in Erinnerig und wenn das stimme würd denn würds meh au wunder näh wieso dass jetzt so isch.Cocolores hat geschrieben:keini andere Problem?
scho chli wyt hergholt findsch nid?Beckenpower hat geschrieben:Was isch dis Problem? I ha's Video agluegt und ha mi ehrlich gfroogt was das füre lahme Jubel isch. Ich persönlich hanen vo unsrer Zyt här wesentlich energieriicher und ussglassener in Erinnerig und wenn das stimme würd denn würds meh au wunder näh wieso dass jetzt so isch.
Aber ebbe, keini anderi Problem als anderi User dumm azmache will meh d'Froog nit so wichtig findet?![]()
Naja en Jubel zeigt öppis über d'Begeisterig und d'Freud wo en Spieler a sim Job hett. Und mir isch eifach uffgfalle dass dr MED in däm Video für mi rächt naja glichgültig schinnt, so nachem Motto jojo ha es Goal gschosse, na und.Cocolores hat geschrieben:scho chli wyt hergholt findsch nid?
Isch doch egal wie e Spieler jublet... hauptsach er zeigt si könne uffem Platz.
ich glaub au das es ihm dört nid so gfallt. Er will jo lieber nach Spanie. Nur interessiert sich dört niemmer für türkische Fuessball. In Basel hett er sich besser chönne presentiere...Beckenpower hat geschrieben:Naja en Jubel zeigt öppis über d'Begeisterig und d'Freud wo en Spieler a sim Job hett. Und mir isch eifach uffgfalle dass dr MED in däm Video für mi rächt naja glichgültig schinnt, so nachem Motto jojo ha es Goal gschosse, na und.
Hesch lieber eine wos Liebliküsst und am nägschte Daag e Vertrag bimene andere Verein unterschriebt? Ich nit.Beckenpower hat geschrieben:Naja en Jubel zeigt öppis über d'Begeisterig und d'Freud wo en Spieler a sim Job hett. Und mir isch eifach uffgfalle dass dr MED in däm Video für mi rächt naja glichgültig schinnt, so nachem Motto jojo ha es Goal gschosse, na und.
Naja um das gohts jetzt eigentlich nit. Natürlich bruuchi das wo du säisch au nit, aber eine wo's egal isch wenn'r e Goal schiesst isches au egal wenn'r keins schiesst und däm här, lieber eine wo uns in d'CL schiesst und s'Liibli küsst und am näggschte Daag dr Verein wächslet, als eine däm's egal isch und am näggschte Daag dr Verein wächsletKimplayer hat geschrieben:Hesch lieber eine wos Liebliküsst und am nägschte Daag e Vertrag bimene andere Verein unterschriebt? Ich nit.