Hennes&Mauritz hat geschrieben:seh ich auch so..einer unter 25 kann doch keiner von uns sein..einfach lächerlich sowas zu behaupten..chippy einer von uns..hätte wirklich ein premier league verein angeklopft und ein seriöses angebot gemacht wäre er weg gewesen.
es isch schwierig einen zu sagen er sei einer von uns..logisch war cecca ein spezieller fall,aber ich sage mal er hätte auch ein gutes angebot angenommen wenn er eines gehabt hätte..oder anders gesagt er war einfach zu schlecht für eine grosse karriere...
Die Spieler wo ich uffzellt ha nämlich Cecca, Ado und vellicht irgendwenn emol Ergic, d Zuekunft wirds zeige... ka me aber wirklich eso betitle...
Cecca isch klar, är isch Basler, isch FCB-Fan, het immer nur für dr FCB gspielt... het immer alles geh, engagiert sich nachwievor im Regionale Fuessball... är isch eine vo uns...
Ado isch zwar kei Basler, wohnt aber nachwievor z Basel, het d Sproch glernt, är isch au FCB-Fan oder zmindest liegt em unsere Verein sehr am Härze... , het immer alles geh im Rot-Blaue Dress mängisch sogar me als das, är engagiert sich trotz sinere Verletzig im Regionale Fuessball... grad letschti e Interview vo im gläse das sini Tochter wo au schuttet sälbstverständlich, so het ärs gsait, ebefalls FCB-Fan isch... är isch eine vo uns....
Ergic, isch zwar au kei Basler het sich aber bestens Integriert, fühlt sich wohl in dr Region, redet scho fascht Baseldytch, kunnt an alli Verastalltige vo uns Fans, befasst sich viel mit dr Clubarbet au näbem Fuessballplatz, kämpft, wenn au nit immer glücklich... kurzgsait eine wo s Potential het zum sich in die Liste izreihe....
so gsehn ich das...
Grüsse gehen an alle die es verdienen...