du meinst generell jedem der über die grenze kommt mal die hucke vollhauen und den tarif durchgeben?cigán hat geschrieben:neee...dazu ist es längst zu spät....
man hätte sich früher schon wehren müssen...dann wären heutige
zustände nie alltag geworden...
ps. ich han übrigens bishär glaub 1 oder 2 mol problem gha mit usländische
persone...bim einte mol hämmer uns gegesiitig eins druggt und siit denn isch ok,
bim andere mol isches gar nid so wiit ko...wieso? will mr sich ka verstoh wenn mr
will...und nid so arrogant verbi lauftm wäg luegt und nocher öpis in bart brummlet..
Polizist bei Schulfeier von Jugendlichen zusammengeschlagen
- tommasino
- Erfahrener Benutzer
alte, denn muesch aber au nid wennde deheim in dr wohning hocksch drüber
debattiere wie mr jetztdas pack könn go zämme schutte...etc.
das isches doch wo mi so uffregt...immer grossi tön spucke..."jo weisch
denn hauen wäg" "kum gömr mit baseballschläger dört und dört"...
lächerlich...aber denne zu dr polizei seggle...sich nid mol getraue
ei wort z sage etc...
oder bsp. vom kolleg..isch zämmegschlage und usgraubt worde, weiss sogar
wärs isch...macht aber weder e azeig wonen würd dra kriege, no seit er uns
wer dass isch...vrzellt aber gross das sig e hueresohn, de sett mr z tod schloh
etc......DAS isch typischs verhalte wo mich duuregheihe losst...
ei wort z sage etc...
-- prime crime --
"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"
irgendwann kommt der grosse knall - soviel ist sicher. menschen, welche vor einigen jahren als sehr gemässigt und neutral galten, werden als wie kritischer - böse zungen könnten so gar latenten rassismus unterstellen....und warum das? weil wir ein ausländerproblem haben! schlicht und einfach!
wer heute zur polizei rennt ist eine pfeife? das volk soll die zügel selbst in die hand nehmen? dünnes eis....und kristallig ist es momentan auch.
glaube kaum, dass irgendjemand sowas will.
wer heute zur polizei rennt ist eine pfeife? das volk soll die zügel selbst in die hand nehmen? dünnes eis....und kristallig ist es momentan auch.
glaube kaum, dass irgendjemand sowas will.
Ahoi!
Wo ist Dein Schuh?
Wo ist Dein Schuh?
Stimmt so wit scho, ha eigendlich au nie rächt Problem kha mit Usländer und binene überall begägnet, in dr Schuel, während dr Lehr und an mim Wohnort.Asselerade hat geschrieben: wenn dann verschiedene kulturen aufeinander treffen und nichts voneinander wissen (wollen), dann kommt es halt zu falschen reaktionen. wir waren in der primarschule 3 schweizer. ich hatte nie probleme mit irgendwelchen ausländern. wieso? weil man mit der zeit lernt mit ihnen umzugehen
Me merkt relativ schnäll das nit alli glich sin au wenn das gwüssi nit wohr ha wän.
I dänk eifach wenn mehr mit Usländer ztue het denn lernt me ebe wie gseit au mitene besser umgo als öper wo immer e rise Boge drum ume macht. Es het nit unbedingt öpis mit apasse ztue abr mitere Offeheit für neues und echli Respäkt
Es isch nit immer eifach i weiss das scho und i has au scho viel anderscht gseh abr es git ebe genau so viel hohli und bedänklichi Schwizer wie Usländer nume fallts bi uns eifach nit so uf
Das allgemeine Problem will i wäge däm nit verharmlose abr jetzt do so Hasstirade go los lo, bringt wohl überhaupt nüt.
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit
They say time is a healer
They say time is a healer
wenn dr fcz gege basel gwünnt, gege dä fc basel wo scho mol gege liverpool e unentschiede gholt, isch denn dr fcz dämfall besser als liverpool und do liverpool scho mol d cl gwunne het, isch dr fcz dämfall die beschti mannschaft vo ganz europa?maradoo hat geschrieben:das ganze hets jo scho immergäh... nur wirds hüt zue daags halt durch d medie viel mehr vrbreitet... remember tigerbaba, canbaba, nachtadler, undundund...? diend doch nit so als öb das ganz neu wär!
froog mol noche glaine was waisch no vo dr staine
vo schueh abzieh und barfuess ohni jagge heime!!!
maradoo, klar hets das scho immer gäh. und vergliche mit dr situation vor 200 joor sind mir sicher wie no nie. ABER, es närvt wenn me so sache no celebriere duet...und genau das isch dr unterschied zu friehner. d medie trage e wesentliche deil drzue, will mir halunke dr hals mit news und skandals nid könne voll bikoh.
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
eis bispiu hautet für aui häre oder wie? i bi fangs einisch verprüglet worde. ha dä typ azeigt u si hei ihn kassiert. für was söu i mir ga finger dräckig mache?! bi i när ä krässere siech?cigán hat geschrieben:alte, denn muesch aber au nid wennde deheim in dr wohning hocksch drüber
ei wort z sage etc...
die wo motse u ke azeige mache verstah i o nid. aber die wo das ganze säuber regle bechöme hoffentlech no grad mau uf d'frässe. wüu si kes stück besser si aus dä wo das ganze usglöst het.
So eine isch aber au e Pfiffe.cigán hat geschrieben: oder bsp. vom kolleg..isch zämmegschlage und usgraubt worde, weiss sogar
Wurd jetzt emol behaupte (und hoff au!) dass nur e Minderheit so wenig Rückgrat hett....
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
naja, isch ein vo vielne... i würd gnueg kenne wo mit spass s diebesguet würde zrugg hole...cigán hat geschrieben: oder bsp. vom kolleg..isch zämmegschlage und usgraubt worde, weiss sogar
Basel ai Liebi!!!
Alte; ich verstand jo dass Di das Thema reizt, aber das ka doch kei Mensch lääse....ChosenOne hat geschrieben:eis bispiu hautet für aui häre oder wie? i bi fangs einisch verprüglet worde. ha dä typ azeigt u si hei ihn kassiert. für was söu i mir ga finger dräckig mache?! bi i när ä krässere siech?
die wo motse u ke azeige mache verstah i o nid. aber die wo das ganze säuber regle bechöme hoffentlech no grad mau uf d'frässe. wüu si kes stück besser si aus dä wo das ganze usglöst het.

(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
- tommasino
- Erfahrener Benutzer
WORDChosenOne hat geschrieben:eis bispiu hautet für aui häre oder wie? i bi fangs einisch verprüglet worde. ha dä typ azeigt u si hei ihn kassiert. für was söu i mir ga finger dräckig mache?! bi i när ä krässere siech?
- Bogenlampe
- Benutzer
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
ich hatte da einfach verschiedene situationen vor augen. wenn wir ch-er disskutieren, dann disskutieren wir mit der sicherheit, dass es bei der disskussion bleibt. auf diese regel verlassen wir uns. ob bewusst oder unbewusst. diese regel besteht (leider) nicht in allen kulturen/ländern. dieser punkt sollte ganz klar berücksichtigt werden. man sollte halt besser auch mal schweigen um einem problem aus dem weg zu gehen. immer noch besser als ein gewaltexzess. heisst nicht, dass man sich alles gefallen lassen muss. nur ist es hier, wie auch im restlichen leben: man bruacht zeit, bis man sich an die andere person gewöhnt hat, bis man sie versteht. wieso sich gleich auf die dünnen äste wagen, wenn man einen dicken stamm hat zum raufklettern?moulegou hat geschrieben:@ Asselerade
Deinen ersten Beitrag in diesem Thread fand ich eigentlich sehr gut, aber der Praxisvorschlag "Fresse halten" im Zweiten kann's ja wohl nicht sein, oder?
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans
also hättest Du Dich bis in zwei, drei Jahren wohl auch mit Laub verstanden....Asselerade hat geschrieben: nur ist es hier, wie auch im restlichen leben: man bruacht zeit, bis man sich an die andere person gewöhnt hat, bis man sie versteht. wieso sich gleich auf die dünnen äste wagen, wenn man einen dicken stamm hat zum raufklettern?
Ahoi!
Wo ist Dein Schuh?
Wo ist Dein Schuh?
- Bogenlampe
- Benutzer
kann z.t. nicht ganz folgen... oder vielleicht versteh ich's nur nicht...ChosenOne hat geschrieben:eis bispiu hautet für aui häre oder wie? i bi fangs einisch verprüglet worde. ha dä typ azeigt u si hei ihn kassiert. für was söu i mir ga finger dräckig mache?! bi i när ä krässere siech?
danke tommasino..

naja..isch villicht nid grad s beschte biispiel aber wenndr jetzt nid vertöhn
wasi mein...egal..schissed druff...
dänked was dr wänd...bliibi halt bitz dr gängschter..dr wannabe cooli wo
wenigschtens d griot teggscht uswändig ka wenner jo sunscht scho so
unbildet isch....
ich hass so diskussione übers internet...privat ok...aber so...het kei wärt...
schlussändlich gits die ghetto mentalität in de köpf vo jugendliche überall
uf dere wält...ob ihr das guet oder schlächt lächerlich oder real findet isch
egal...es exischtiert, es git au in dr schwiiz jugendlichi wos scheisse goht,
kurdischi flüchtling wo boxe und klaue (persönlichi kontakt), und türke wo e
gueti usbildig mache....verallgemeinere losst sich nie...aber verschwiege das
öpis exischtiert losst sich au nid...sehnds jo jede daag in dr zittig..glaub nid
dass eine e bull umschloht oder sini mitschieler usnimmt willer will cool si,
sondern willer s läbe eifach usere andere richtig aluegt...
und dasi doch no was vom griot brocht ha..

das isch läbe direkt vo dr stross, das isch live direkt usem asphaltjungle...
-- prime crime --
[quote="Asselerade"]. wenn wir ch-er disskutieren, dann disskutieren wir mit der sicherheit, dass es bei der disskussion bleibt. auf diese regel verlassen wir uns. ob bewusst oder unbewusst. diese regel besteht (leider) nicht in allen kulturen/ländern. dieser punkt sollte ganz klar berücksichtigt werden. /[quote]
dann haben sich leute aus anderen kulturen ganz einfach unserer kultur (und rechte!) anzupassen.... machen sie's nicht....soll die polizei mit aller härte durchgreiffen......
dann haben sich leute aus anderen kulturen ganz einfach unserer kultur (und rechte!) anzupassen.... machen sie's nicht....soll die polizei mit aller härte durchgreiffen......
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
interessante anspielung..Seemann hat geschrieben:also hättest Du Dich bis in zwei, drei Jahren wohl auch mit Laub verstanden....
nein, ich hätte mich sicherlich nicht mit laub verstanden. allerdings sind die situationen so grundverschieden. zudem sollte in diesem atemzuge noch angefügt werden, dass man dem nachfolger von laub (hätte es den einen gegeben), sicherlich wieder eine reale chance gegeben hätte (genau die gleich, die laub anfangs auch bekommen hat). wieviele chancen geben wir als einzelperson den einer person aus serbien, die wir nicht kennen?
ich denke das ist der moralische unterschied
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans
hehe...auf jetzt!!!
dasch au so öpis woni über alles hass...
DISKUTIERE...hallo?
mr ka nid immer alles eifach usdiskutiere und am schluss seit die eint siite
"scheiss jo ich han zwar ganz e anderi asicht, aber kum mr verstön uns"
remember: fähnli im wind...
DISKUTIERE...hallo?
-- prime crime --
man kann am schluss auch auf den punkt kommen und sagen: "wir haben nun einmal verschiedene ansichten und da wird sich nichts ändern."cigán hat geschrieben:hehe...auf jetzt!!!
DISKUTIERE...hallo?
wer dann fähig ist das zu akzeptieren beweist wahre grösse.
- Stiffmeister
- Erfahrener Benutzer
Bi einige Sache bi ich mit dir einer Meinig (Fankultur usw.)cigán hat geschrieben:alte, denn muesch aber au nid wennde deheim in dr wohning hocksch drüber
ei wort z sage etc...
Aber bisch ä lebendigs Paradoxon(söllsch jo schinns bildet si

Du chunsch offesichtlich us de linke Kreise also wie würdisch du wohl reagiere wen ich, noch dem ich vome ussländer kriegt ha, mit 20-30 Kollege uf de und sini Lüt los würd go he? (ich bi jo selber dr meinig das das nit allzu schlecht wär)
Du wärsch dr erst vo wieder würd ummeschreie Dasch ä Nazi usw.
Es git zwei Sache: 1. Wehre und zwar nit sinnlos ällei gege 10 sondern als Gmeinschaft.(Es isch kai Schand sich vo sine Kollege z helfe lo es isch nume e Schand ihne nit z helfe)
2. Meistens isches gar nit nötig, ich wird selte dumm agfiggt, und das nit well ich bsunders stark bi(bini nit sondern ganz normal baut),ich wär au nit well ich mich de Ussländer apasst ha sondern eifach well ich vo Afang a nit übbermässige Respekt vor dene Lüt zeigt ha nochem Motto "Gib nit dr glaini Finger den nehme si au nit die ganzi Hand" Mit dere Isstellig ha ich au einigi Ussländischi Kollege becho ohni mit de Trainerhose in de Socke ummelaufe z miesse.
Nein zu Red Bull!
Stadionverbote sind unmenschlich!
Stadionverbote sind unmenschlich!
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
ja, wenn mr nit emol bereit isch, sich gedankegäng vo andere lüt ahzluege und versueche z verstoh, denn wird das in der tat nüt, do hesch du rächt...duMICHau hat geschrieben:Asselerade hat geschrieben:. wenn wir ch-er disskutieren, dann disskutieren wir mit der sicherheit, dass es bei der disskussion bleibt. auf diese regel verlassen wir uns. ob bewusst oder unbewusst. diese regel besteht (leider) nicht in allen kulturen/ländern. dieser punkt sollte ganz klar berücksichtigt werden. /
läbends paradoxon!! yes!! das bini!! hehe
und ich würd sicherlich nid irgend ein als nazi betitle nur will eremne usländer
eins ufd frässei git...het doch nüt mit dem ztue...erscht wenner
umeschrit dass er alli türke will umloh denn sehts wieder andersch us...
au wenni gärn provozier...bini schlussändlich gemässigt....
und ich würd sicherlich nid irgend ein als nazi betitle nur will eremne usländer
eins ufd frässei git...het doch nüt mit dem ztue...erscht wenner
umeschrit dass er alli türke will umloh denn sehts wieder andersch us...

au wenni gärn provozier...bini schlussändlich gemässigt....

-- prime crime --
Kann diese Auffassung nicht teilen. Ich habe einige türkische Nachbarn, mit denen ich ein gutes Verhältnis pflege und ab und zu längere Gespräche führe. Dabei nehme ich jedoch kein Blatt vor den Mund und bin auch schon mal mit nem Spruch über Bombenbasteln im Islamunterricht in's Fettnäpfchen getreten. Auf die Regel, dass es bei der Diskussion zu bleiben hat, möchte ich nicht aufgrund von Vorurteilen oder Ängsten verzichten. Das Zauberwort dabei heisst für mich, ganz banal und abgedroschen, Respekt. Mit Respekt als authentischer Grundhaltung, kann man nach meiner Erfahrung auch mit Ausländern sprechen, wie einem der Schnabel gewachsen ist. Dabei glaube ich nicht, dass ein Streit mit allen möglichen Folgen für immer ausgeschlossen werden kann, aber ich verzichte ja auch nicht auf den Besuch von einem Fussballspiel, weil's dort zwischendurch mal ein wenig unschön zu und her geht.Asselerade hat geschrieben:ich hatte da einfach verschiedene situationen vor augen. wenn wir ch-er disskutieren, dann disskutieren wir mit der sicherheit, dass es bei der disskussion bleibt. auf diese regel verlassen wir uns. ob bewusst oder unbewusst. diese regel besteht (leider) nicht in allen kulturen/ländern. dieser punkt sollte ganz klar berücksichtigt werden. man sollte halt besser auch mal schweigen um einem problem aus dem weg zu gehen. (...)
(c) moulegou, 2007 - alle Rechte vorbehalten
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" etc: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" etc: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
genauso isches. e jammer nur, dass e grossteil vode lüt (obwohl mr ständig alles will ohni gwalt löse, und viel wärt uf das leggt) immerno nit uf die frog kah authentisch und natürlich reagiere, so dass sich alles wieder leggt...Taratonga hat geschrieben:Hey, wo isch eigentlech z'Problem??
dä linggs bin ich...dr assel isch de mit dr hose überem kopf...
@dumichau:
hallo? passisch DU di in andere länder komplett a?
für e friedlichs läbe uf dr ganze wält miend völker nöcher zämme rucke,
was wiederum heisst das alli ufenandr miend zuegoh...
@dumichau:
hallo? passisch DU di in andere länder komplett a?
für e friedlichs läbe uf dr ganze wält miend völker nöcher zämme rucke,
was wiederum heisst das alli ufenandr miend zuegoh...
-- prime crime --