tommasino hat geschrieben:gebe dir recht scott... aber was ist z.b. mit terraforming ?
theoretisch wären wir bereits in der lage, einen planeten nach unseren
vorstellungen zu formen und zu besiedeln, mit kreaturen die wir geschaffen haben.
in den augen dieser, ich sage mal "neue menschen", wären wir auch götter...
absolut...wobi...jo guet...
ich sags mol so..ich bi nid gottesgläubig...ich "glaub" an folgendes
es git ebbis um uns umme...e system, d natur..die funktioniert selbschtlaufend...klar sind das mächt...für mi sind d religione eignetlich nüd anders, als dene kräft e name, zum teil sogar e gsicht zgäh. do mir sälber, mit unserem handle ifluss könne näh und au täglich ifluss näme, gseh ich uns als teil vom system. also d religione überdreiht uff mini vorstellig vom ganze, würd bedüte mir sälber sind "gott"..do mir e teil vom system sind.
wenn so wottsch ka ich scho sage, ich glaub an d natur...für mi sind die kräft aber wie gseit selbschtregulierend, die gesetze der natur, wissenschaft, wo mr immer wie mehr uff d schlichi kömme...wenn so wottsch. es git für mi eifach nid ebbis, 1 person, gstalt, wo fir alles verantwortlich isch. für mi isch definition vo gott eifach e versuech vo de mensche, das ganze griffzbar mache, wills wie dr gedanke "was isch usserhalb" eim könnt wahnsinnig mache..unvorstellbar für uns. ich ha halt eifach mieh mit religione, will fascht alli krieg mehr oder weniger uff das zruggzfiehre sind. aber ich begriff au, dass es wohl religione brucht, dass mensche ebbis bruche zum drahebe. ich behaupt jetzt vo mir, ich bruch und wott das nid. will ich glaub, unter em strich meine mir alli s gliche...für mi sind das halt eifach d naturgwalte, wo aber wie gseit nid agiere, sondern reagiere. und mir sälber sind e teil dervo...so knapp zämmegfasst mi meinig zum ganze.
edit: no zum thema religion, y behaupt emol sogar, dass es ohni religione und ohni ersatz für d religione, no mehr instabilität uff dere wält würd gäh. eso hebe wenigschtens es paar gruppe zämme...wo sich zum teil sälber reguliert und kontrolliert.