Hahn in Rieche City (reservation isch empfohle)
Für 31.- exkl. drinke kasch soviel ässe wie du willsch und griegsch erst no e Süppli drzue oder denn für 62.- (het no e Begriessigsumdrung etc. inbegriffe).
Isch wirgligg guet...

D'Chinese wo bi uns serviere, adaptiere ihre Kunst nach unserem europäische Gschmak. Bi in China gsi, es schmeckt scho andersch, zum Teil hanis au sau gruusig gfundeGoofy hat geschrieben:Was verstosch unter original chinesischem Restaurant? Logisch e Mr. Wong oder so isch sicher kains, aber wie isches deert wo dr Baizer oder d Baizere vo Asie kunnt und d Keech ebefalls?
a) im Wong koche eh numme ThaisGoofy hat geschrieben:Was verstosch unter original chinesischem Restaurant? Logisch e Mr. Wong oder so isch sicher kains, aber wie isches deert wo dr Baizer oder d Baizere vo Asie kunnt und d Keech ebefalls?
ok! dann bitte 1 x 15, 1 x 26, 1 x 38 (kleine Portion) und 1 x 76. dankeLou C. Fire hat geschrieben:a) im Wong koche eh numme Thais
b) in de andere Baize wird "vereuropäisierte chinesische Küche" aboote
mit authentischer chinesischer Kuchi mein i, wenn mi Schatz oder ihre Babe koche......mhhhhh hyt Zobe isches widder sowyt, s isch chinesisch Sylveschter und dodrzue gheert natirlig s obligate "Glücks-Menue"!
Hühnerkralle in der Suppe?Female-Supporter hat geschrieben:Das het scho öpis, aber wenni ehrig bi hani die typischi chinesischi Kuchi gar nit wirklig gärn (bi in Hong Kong guet uf d'Wält cho....) und vo däm här isch mir die europäischi Variante vo dr chinesische Chuchi eigentlig viel lieber. Hauptsach me het's gärn!!
wieso hänn die erschte 2 e andere pünktli?njamnjamnjam hat geschrieben:ah und falls öpper bild vonere pizza het, wos no kei bild het, au eifach schicke.. ha nonig überall könne bstelle :>
Aber wie gsehts dinne uss? Nobel oder Kneipemässig?el presidente hat geschrieben:Jepp! Bi dr Madam muesch aber viil Kohle ha! Unter 150.- pro Person chunsch nid wäg!
jo grüen isch offe, rot lieferet grad nit..rotoloso hat geschrieben:wieso hänn die erschte 2 e andere pünktli?
Gueti wirklich ital. Pizzas gits wirklich nur bi 2:
Pizzaveloce und Cedro Dorenbach... aber Pizzaveloce isch no e spürli besser!
Aha... denn schribb das aane sunscht kunntme nid druss, i ha scho gmeint die wo grüen sinn findsch guet und die andere nid...njamnjamnjam hat geschrieben:jo grüen isch offe, rot lieferet grad nit..
http://njam.homeip.net/cgi/pizza/
Die Veloce Pizza ist echt hammer-lecker. Nach deiner Werbung musste ich einfach mal austesten. Lohnt sich!!rotoloso hat geschrieben:wieso hänn die erschte 2 e andere pünktli?
Gueti wirklich ital. Pizzas gits wirklich nur bi 2:
Pizzaveloce und Cedro Dorenbach... aber Pizzaveloce isch no e spürli besser!
Wenn Du mir noch die Adresse verrätst, schau ich gerne mal unter den TischMätzli hat geschrieben:Im Schnabel gibts am Freitag und Samstag Brathendl, Riesenschnitzel, Bretzel und Radi und jede Menge volle Masskrüge. ( 1 Mass für CHF 10.-- )