Mendez hat geschrieben:Burgdorf und umgebig

hanen gschlage? nei also......rueh in dr 4te liga..Digge hat geschrieben:ich glaub ich spinn....
uns sin dä und letschte match jewiels 2 klari gool nid gäh worde, e penalty nid pfiffe, für e notbräms het dr gegner nur gälb becho und so wyter... aber ich ha nie im gringschte dra dänggt em schiri eins z'schloh. ich ha im nach em match d'hand gäh, mi für's pfiffe bedankt, aber au ahgmerkt, dass es e paar fählentscheid deby gha het. fertig!
aber unseri liebe usländische mitbewohner chönne in so situatione nid ruhig bliibe und müen alles mit gwalt löse. so isch es!
rot gseh ich nur wenn sone wältverherrlicher wie du so riese schissdrägg verzellt!![]()
ouh jo stimmt, du bisch jo e 3.liga spieler, riese maschine....cigán hat geschrieben:hanen gschlage? nei also......rueh in dr 4te liga..
@tommasino
auf jetzt!! würdi sofort mache..und hätt eu kei mieh drmit...selle si doch dumm umefigge,
kreigt er halt e karte und wenner meint er miess mi aspucke oder so denn knallts, fertig
schluss...
Gang ich richtig dervo us, dass du dis Niveau denn däm vo dä Spieler tuesch apasse? Weisch was passiert, wenn du als Schiri tuesch zruggschloh? Du hesch ziemlich genau ä ganzi Mannschaft+Betreuer+Fans am Hals und zwar deftig! Los das mit em Schiri mache lieber lo sy, Lüt mit sonere Ystellig bruchts dört definitiv nid!cigán hat geschrieben:und wenner meint er miess mi aspucke oder so denn knallts, fertig schluss...
dumme mischt, ich ha scho gnueg länderspiel mitgmacht, das was du behauptisch stimmt eifach hinde und vorne nid...cigán hat geschrieben:hmmm..wer als schiri nid ka so ufträtte dass mr ihn respektiert isch
doch irgendwo duure sälberschuld...wer mit de spieler redet und sich
normal verhaltet de ka sich au baar fehlentscheid leischte...
Ach so...maradoo hat geschrieben:jep, dr türkisch fründ het abbroche...![]()
dr schiri klopfe isch e feig... wenn scho e gepflägts 11 gege 11!![]()
Bender hat geschrieben:Ach so...
Wir hatten auch so einen Schiri. Der hat Tätlichkeiten seiner "Kollegen" locker übersehen, übelste Grätschen von hinten nicht geahndet, uns frisch fröhlich auch für eine "für wen ist der Freistoss" Frage eine gelbe Karte gegeben und ist nach dem Spiel mit doppeltem Victory-Zeichen, grinsend und jubelnd vor der Garderobe des Timau-Packs rumstolziert.
Bin daraufhin gleich runter an die Birs einen Baum umarmen.
also bei uns in den Berner Ligen häufen sich tatsächlich seit Jahren solche Vorfälle. Und nein, es sind nicht Teams wie Sternenberg, Ittigen, Breitenrain oder Wabern involviert, sondern eben leider Teams wie ... ach lassen wir das.... hat ABSOLUT nichts mit Fremdenfeindlichkeit zu tun, sondern, dass es eben besagte Teams sind die sich total unsportlich und primitiv auf dem Fussballplatz verhalten. Dasselbe gilt für deren Zuschauer.cigán hat geschrieben:bender und digge..chille euch mol......spiel scho gnueg lang fuessball
dasi weiss wies lauft...
sin eh alles mongis...hauptsach sin immer d usländer schuld etc....
nenei... o flamatt isch involviert.. aber dert spielt o ke schwiizer me..Taratonga hat geschrieben:also bei uns in den Berner Ligen häufen sich tatsächlich seit Jahren solche Vorfälle. Und nein, es sind nicht Teams wie Sternenberg, Ittigen, Breitenrain oder Wabern involviert, sondern eben leider Teams wie ... ach lassen wir das.... hat ABSOLUT nichts mit Fremdenfeindlichkeit zu tun, sondern, dass es eben besagte Teams sind die sich total unsportlich und primitiv auf dem Fussballplatz verhalten. Dasselbe gilt für deren Zuschauer.
Tut mir leid, ist aber so. Auch wenn's nur ein kleiner Teil ist.
P.S: ich bin ein Linker, ein Sozi und ein Linkswähler
sorry, ich habe nur meine erlebten Ereignisse geschildert und was ich da teilweise erlebt habe, hat mich erschreckt. Das ist Fakt. Meine Meinug ist diesbezüglich gemacht. Lasse mich aber gerne anderweitig überzeugen, aber irgendwie kommt da nichts, bestes Beispiel jetzt wieder Basel...cigán hat geschrieben:lächerlich....bi uns z.b. sin die schlimmschte spiel gege buremannschafte
wie zeinige, oberdorf etc....gege mannschafte wie türkgücü, ferad etc
isches no immer friedlich bliibe, obwohl mr sich ufem fäld au mol bitz ume
schupft und ei zwei sache unter dr gürtellinie gseit wärde....
sisch halt oft au wirklich so dass sich die usländer mannschaft miend
rassistischi beleidigunge aloose und glaubmrs...als usländer würde denne
au andersch duure gheihe...
aight!!!! oberdorf sin voll d buure-bluetgrätscher!cigán hat geschrieben:lächerlich....bi uns z.b. sin die schlimmschte spiel gege buremannschafte
wie zeinige, oberdorf etc....gege mannschafte wie türkgücü, ferad etc
isches no immer friedlich bliibe, obwohl mr sich ufem fäld au mol bitz ume
schupft und ei zwei sache unter dr gürtellinie gseit wärde....
sisch halt oft au wirklich so dass sich die usländer mannschaft miend
rassistischi beleidigunge aloose und glaubmrs...als usländer würde denne
au andersch duure gheihe...