Schlafstadt hat geschrieben:Ei frog wär isch dr grösser buur dä wo bi umfroge mitmacht ob er d Eltere schomol bim Sex verwütscht het oder die wo uff Festzeit.ch Fötteli sind.
e dritti Option hesch no vrgässe: die wo immer wieder neui so Schaiss-Fötteli-Threads uffmache, vrdammi!
...y hoff insbrünschtig dass dr Angelo dä Brunz ändlig löscht!
Ich habe mich schon gewundert, dass die Typen aus dem oberen Baslerbiet überhaupt eine Kamera bedienen können. Obwohl, wirklich schlaue Pics scheinen ja nicht dabei zu sein. Warum ist eigentlich immer der bescheuerte Typ auf den Pics???
Geplant ist noch ein Chat. Ebenfalls Ende 2004 kam mein Bruder (Ivan Djokic) als Fotograf dazu, und einen Monat später Roger Gersbach. Seit dem sind die Besucher- und Mitgliederzahlen rasant gestiegen!
Anti-Zi!rü hat geschrieben:Geplant ist noch ein Chat. Ebenfalls Ende 2004 kam mein Bruder (Ivan Djokic) als Fotograf dazu, und einen Monat später Roger Gersbach. Seit dem sind die Besucher- und Mitgliederzahlen rasant gestiegen!
lol
Also e dre..s Jugo Ivan Djokic und Du Roger Gersbach
Lanz hat geschrieben:Name Adresse isch er au FCBforums Mitglied?
Dass isch doch dae vo Boeckte/BL
Losch du eigentlich nur so scheiss use??? Sorry, aber hesch im andere Board au nid grad überzügt mit dine Biträg!! Eifach mol dureläse, am Beschte vo afang ah, denn bechunsch d Antwort uf dini Frog... Aber das het jo dr Sänz scho gschriebe...
mimpfeli hat geschrieben:'Hey ich bi Fotograf....veröffentlich Dini Föteli' bei Bedarf zerscht no e mit e chli Alkohol gfüegig mache....
..obwohl, soooooo dr Hammer sinn jo die Mädels au nitt.....
Liebe Gott
Danggschön viel mol dass ich in dr schöne Stadt Basel gebore worde bi und nitt als Buur in irgend eme Kaff glandet bi. Womöglig no mit em Mr. Zahnfleisch uff em glyche Bild!
Danggschön viel vielmol!!!!
So nach dine ussage muesch du jo ä riese schuss si?? den kopier doch mol äs pics vo dir ine!! oder bisch so fett das du gar kei platz ufeme föteli hätsch?
fresh hat geschrieben:So nach dine ussage muesch du jo ä riese schuss si?? den kopier doch mol äs pics vo dir ine!! oder bisch so fett das du gar kei platz ufeme föteli hätsch?
Hmm. Passabel bis gut, die zwei. Minuspunkt: Posieren für Festzeit und dementsprechend auch speedy Pluspunkt: Mr. Zahnfleisch ist nicht mit auf dem Bild
Ansonsten: WOW
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
fresh hat geschrieben:So nach dine ussage muesch du jo ä riese schuss si?? den kopier doch mol äs pics vo dir ine!! oder bisch so fett das du gar kei platz ufeme föteli hätsch?
Also Du bisch jo garantiert eine vo dene Festzeit-Witzfigure...Na ja, nitt so schlimm
Aber hesch rächt, ich bi e riese Schuss....
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)