dä isch ab und zue au im ** umegeisteret (schuelhuusmässig und so) gelle???Platini hat geschrieben:hehehe... sone vollidiot. isch z dumm gsi fürs gym, henu. jetz ischer halt alloholliker ¨!
ps: sich z fescht mit däm usenandersetze het gar kei wärt. isch e hiesohn !
festzeit.ch-föteli
-
art-of-football
- Erfahrener Benutzer
-
El Capullo
- Erfahrener Benutzer
e dritti Option hesch no vrgässe: die wo immer wieder neui so Schaiss-Fötteli-Threads uffmache, vrdammi!Schlafstadt hat geschrieben:Ei frog wär isch dr grösser buur dä wo bi umfroge mitmacht ob er d Eltere schomol bim Sex verwütscht het oder die wo uff Festzeit.ch Fötteli sind.
...y hoff insbrünschtig dass dr Angelo dä Brunz ändlig löscht!
[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
-
John_Clark
- Erfahrener Benutzer
- Bogenlampe
- Benutzer
- Bogenlampe
- Benutzer
Stimmt wer ist dass genau bitten um Infos?Magoo hat geschrieben:![]()
Ich habe mich schon gewundert, dass die Typen aus dem oberen Baslerbiet überhaupt eine Kamera bedienen können. Obwohl, wirklich schlaue Pics scheinen ja nicht dabei zu sein. Warum ist eigentlich immer der bescheuerte Typ auf den Pics???![]()
Sag mir jo nit Lanz Du Schwanz 
-
Anti-Zi!rü
- Erfahrener Benutzer
]http://www.festzeit.ch/fotos/050121_fun ... 5_0095.jpg[/IMG]Lanz hat geschrieben:Stimmt wer ist dass genau bitten um Infos?
-
Anti-Zi!rü
- Erfahrener Benutzer
Also e dre..s Jugo Ivan Djokic und Du Roger GersbachAnti-Zi!rü hat geschrieben:Geplant ist noch ein Chat. Ebenfalls Ende 2004 kam mein Bruder (Ivan Djokic) als Fotograf dazu, und einen Monat später Roger Gersbach. Seit dem sind die Besucher- und Mitgliederzahlen rasant gestiegen!
![]()
lol
Sag mir jo nit Lanz Du Schwanz 
- -Vize-
- Erfahrener Benutzer
Losch du eigentlich nur so scheiss use??? Sorry, aber hesch im andere Board au nid grad überzügt mit dine Biträg!!Lanz hat geschrieben:Name Adresse isch er au FCBforums Mitglied?
Dass isch doch dae vo Boeckte/BL![]()
-
Anti-Zi!rü
- Erfahrener Benutzer
- Hoellenhund
- Benutzer
So nach dine ussage muesch du jo ä riese schuss si?? den kopier doch mol äs pics vo dir ine!! oder bisch so fett das du gar kei platz ufeme föteli hätsch?mimpfeli hat geschrieben:'Hey ich bi Fotograf....veröffentlich Dini Föteli' bei Bedarf zerscht no e mit e chli Alkohol gfüegig mache....
..obwohl, soooooo dr Hammer sinn jo die Mädels au nitt.....![]()
Liebe Gott
Danggschön viel mol dass ich in dr schöne Stadt Basel gebore worde bi und nitt als Buur in irgend eme Kaff glandet bi. Womöglig no mit em Mr. Zahnfleisch uff em glyche Bild!
Danggschön viel vielmol!!!!
-
Anti-Zi!rü
- Erfahrener Benutzer
-
Anti-Zi!rü
- Erfahrener Benutzer
- Hoellenhund
- Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Hallloooooooooooo Schwester
Hmm. Passabel bis gut, die zwei.Anti-Zi!rü hat geschrieben:
Minuspunkt: Posieren für Festzeit und dementsprechend auch speedy
Pluspunkt: Mr. Zahnfleisch ist nicht mit auf dem Bild
Ansonsten: WOW
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
Also Du bisch jo garantiert eine vo dene Festzeit-Witzfigure...Na ja, nitt so schlimmfresh hat geschrieben:So nach dine ussage muesch du jo ä riese schuss si?? den kopier doch mol äs pics vo dir ine!! oder bisch so fett das du gar kei platz ufeme föteli hätsch?
Aber hesch rächt, ich bi e riese Schuss....
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

harte siech