(sorry het grad nüt diräggt mit däm Thema z'tue, aber do fallts mr grad am maischten-uff)
schryysch Du gopferdammi uff 3 Taschtatuure glyychzittig???

Würde es nicht mehr Sinn machen, wenn Du Deine Energie darauf verwenden würdest, den anderen 90% mehr Beachtung zu schenken, und die restlichen 10% einfach gar nicht beachten würdest (Igno-Funktion!)?!majster hat geschrieben:nomoll, falls das mit dr provokation e bitz unglücklig gsi isch. mit provokation han i nid s thema gmeint, sondenr die wo jede anderscht dänkendi böld afurze. das sin i däm forum schätzigswyys keini 10%, es goot nid drum, anderi meinige nid z reschpektiere.
do kasch rächt ha, hett sich in de letschte 2 joor halt agschtaut. het eifach mol miess gseit si.Homunculus hat geschrieben:Würde es nicht mehr Sinn machen, wenn Du Deine Energie darauf verwenden würdest, den anderen 90% mehr Beachtung zu schenken, und die restlichen 10% einfach gar nicht beachten würdest (Igno-Funktion!)?!
ich muess mi jo nid beschäftige, um e meing zha. beschäftigt scho, aber nid jedes kontra argumänt gschpeicheret ha. und das meini ebe: ich reflektier, red mit kollege und lies do inne und bild mir e urteil, wenn öbbis wirklich konschtruktivs schtoot, wie me d chaote ka fasse, denn regischtrieri das. da sisch aber nid dr fall gsi, dh ich ha vo de gegner nütt gläse, wo mi wirklig überzüügt het. dorum nid alles im kopf.Angelo hat geschrieben:@Majster: Profilneurose? Langeweile? Querulant? Provokateur?
Bring mal was konstruktives oder lass es sein....
Und mit folgendem Satz disqualfizierst du dich selber:
heb doch e btz geduld und leer emol die virtuelle briefkaschte.HKV hat geschrieben:hanni au gfrogt per pn, aber dr herr duet lieber no bits do umeprovoziere anstatt mol konkret z werde...![]()
die wo rauh und beleidigend drybrätsche, sobal me nur annähernd öbbis gege d mk oder für e regischtrierig seit. dass mi d lüüt kritisere isch scho ok, ha jo nüt anders erwartet, nochdäm i au digg uftreit ha. aber richtig beleidigend isch bis jetzt i däm fred erscht eine gsi, kasch sälber usefinde wär.Angelo hat geschrieben:Dann sag doch mal ganz konkret welche Gruppierung du meinst.
also: bring konschtruktivi gegeargumänt uff dr byytrag 58. ha mi wiegseit scho drmit befasst, aber irgenwenn gmerggt, dass nüt kunnt wo mi überzüügt und das isch denn bis hütt drfall gsi. und ps: ich ka au e meinig ha,ohni mi beschäftigt zha, isch doch kei wettrenneElleni hat geschrieben:So, und wenn Du abgreagiert hast, sowie Dich über das Thema Registrierung erkundigt hast, kannst Du Dir ja vielleicht Deine Eigenen Vorsätze mal zum Massstab nehmen, und Dir Gedanken machen, wieso rauh und beleidigend (ich würde es als emotional bezeichnen), zurückgebrätscht wird ?
Bitte dabei aber selber konstruktiv bleiben...
gsehsch, du kasch mir doch nid öbbis vorwärfe, wenn du sälber nid druff ygosch.Elleni hat geschrieben:Deplaziert finde ich die ganze Haltung, die mit der MK soll sich registrieren lassen einhergeht, aber lassen wir das. Ich sehe schon, hier ist effektiv keine Basis gegeben. Sollen andere sich weiter mit Dir abmühn.
Ich hab darauf keinen Bock mehr (wenigstens zur Zeit, sitz schon viel zu lang am Rechner, dabei hab ich frei)![]()
Btw auf Deinen ersten Post habe ich nur gefragt, ob es dafür nen neuen Fred braucht...
Dieser Ansatz dünkt mich falsch. Es geht nicht nur allein darum, was es braucht, um eine totale Sicherheit garantieren zu können (geht das überhaupt?), sondern auch darum, wie hoch der Preis dafür ist! Es gilt abzuwägen.majster hat geschrieben:du kasch mir nid sage, wi me am beschte alli randale ka dingfescht mache
ok, das schtimmt. aber überlegg dr mol, wär schluss ändlig für dr schade ufkunnt, wenn me nid alli findet ?Homunculus hat geschrieben:Dieser Ansatz dünkt mich falsch. Es geht nicht nur allein darum, was es braucht, um eine totale Sicherheit garantieren zu können (geht das überhaupt?), sondern auch darum, wie hoch der Preis dafür ist! Es gilt abzuwägen.
angelo, e bitz diplomatischer wär au nid schlächt, es goot doch au ohni das gezündeAngelo hat geschrieben:Bring zuerst du mal ne Lösung, statt eine von den anderen zu verlangen.
Du redest von Sion? Was ist dort vorgefallen?
Luzern und der 13.5. war klar ein taktisches Fehler der Polizei. Solange die Polizei beim Katz- und Maus-Spiel mitmacht dauern die "Randale" stundenlang.
Aber das ist schlussendlich ein Gesellschaftsproblem und nicht FCB- oder MK-spezifisches Problem.
unwort des jahres..Angelo hat geschrieben:Bring zuerst du mal ne Lösung, statt eine von den anderen zu verlangen.
Du redest von Sion? Was ist dort vorgefallen?
Luzern und der 13.5. war klar ein taktisches Fehler der Polizei. Solange die Polizei beim Katz- und Maus-Spiel mitmacht dauern die "Randale" stundenlang.
Aber das ist schlussendlich ein Gesellschaftsproblem und nicht FCB- oder MK-spezifisches Problem.
wie soll man hier noch diplomatisch bleiben, bei all den halbwahrheiten die du hier reinschreibst... btw, die diskussion dreht sich im kreise... deine "argumente" wurden hier schon x-mal aufgeführt...majster hat geschrieben:angelo, e bitz diplomatischer wär au nid schlächt, es goot doch au ohni das gezünde
-d lösig wär, wie scho erwähnt, dass die, wo chaote kenne, die ändlig verpfiffe sölle und sie nid degge.
-en anderi isch wie gseit, wenn au nur e worst case, d regischtrierig, will me denn eifach weiss mit wäm mrs ztue het.
-d polizie muess härter duregriffe bi däne scharmützel, es ka doch nid si, dass ynere schtrosseschlacht während ere ganze nacht alles krüüz und klai gschlage wird. wie das praktisch umgsetzt wird, weiss i nid, do mien der lüüt vo dr polizei frooge. mehr bulle, e anders logistischs konzäpt oder härteri schtroofe
-wenn me d fans in ängland im griff het, muess es au do klappe, also sött me sich mol dört orientiere und au s gschpröch sueche.
- fairi, aber harti schtroofe. das wird so abschregge, dass sich keine mehr öbbis getraue wird, und denn zruggfierig zum hooliganismus schtattfinde wird, dass sich lüüt uff neutralem terrain dr grind ihaue, was mir völlig egal isch, denn ob söttig schlägereie oder kickboxturnier macht für mi kei grosse unterschiid.
- mehr kameras, mehr polizeiufgebot
immer wider dä alti Irrglaube: In Ängland wird nit weniger gschleglet als friehner, sogar ehnder meh. S Problem het sich in unteri Ligene verlageret wo nit so im Fokus vo de Medie stöhn.majster hat geschrieben:-wenn me d fans in ängland im griff het, muess es au do klappe, also sött me sich mol dört orientiere und au s gschpröch sueche.