kommentar zur pippo umfrage und allgemein zur fankultur/registrierung

Diskussionen rund um den FCB.
El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

@Majster

(sorry het grad nüt diräggt mit däm Thema z'tue, aber do fallts mr grad am maischten-uff)

schryysch Du gopferdammi uff 3 Taschtatuure glyychzittig??? :eek: :D
[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

nomoll, falls das mit dr provokation e bitz unglücklig gsi isch. mit provokation han i nid s thema gmeint, sondenr die wo jede anderscht dänkendi böld afurze. das sin i däm forum schätzigswyys keini 10%, es goot nid drum, anderi meinige nid z reschpektiere.
für die, welche mich für einen neueinsteiger halten: dem ist nicht so. ein kleiner tipp: franz beckenbauer hält sich aufgrund von schizophrenie neuerdings für einen schwedischen nationalspieler. :p

die schwerste tugend ist die objektivität

wenn mer au emol verliere macht ys das kai ranzewee denn by sunneschyyn und rääge steen mir uff dr fcb

Admin
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Admin »

@Majster: Profilneurose? Langeweile? Querulant? Provokateur?

Bring mal was konstruktives oder lass es sein....

Und mit folgendem Satz disqualfizierst du dich selber:
ha mi mit däm thema nid so wahnsinnig beschäftigt.

Admin
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Admin »

dä fred isch e einzigi provokation und söll 1 gwüssi gruppierig uss de löcher logge.
Dann sag doch mal ganz konkret welche Gruppierung du meinst.

Homunculus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Homunculus »

majster hat geschrieben:nomoll, falls das mit dr provokation e bitz unglücklig gsi isch. mit provokation han i nid s thema gmeint, sondenr die wo jede anderscht dänkendi böld afurze. das sin i däm forum schätzigswyys keini 10%, es goot nid drum, anderi meinige nid z reschpektiere.
Würde es nicht mehr Sinn machen, wenn Du Deine Energie darauf verwenden würdest, den anderen 90% mehr Beachtung zu schenken, und die restlichen 10% einfach gar nicht beachten würdest (Igno-Funktion!)?!

Elleni

Beitrag von Elleni »

:D geile Siech !

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

Homunculus hat geschrieben:Würde es nicht mehr Sinn machen, wenn Du Deine Energie darauf verwenden würdest, den anderen 90% mehr Beachtung zu schenken, und die restlichen 10% einfach gar nicht beachten würdest (Igno-Funktion!)?!
do kasch rächt ha, hett sich in de letschte 2 joor halt agschtaut. het eifach mol miess gseit si. ;)
für die, welche mich für einen neueinsteiger halten: dem ist nicht so. ein kleiner tipp: franz beckenbauer hält sich aufgrund von schizophrenie neuerdings für einen schwedischen nationalspieler. :p

wenn mer au emol verliere macht ys das kai ranzewee denn by sunneschyyn und rääge steen mir uff dr fcb

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

Angelo hat geschrieben:@Majster: Profilneurose? Langeweile? Querulant? Provokateur?

Bring mal was konstruktives oder lass es sein....

Und mit folgendem Satz disqualfizierst du dich selber:
ich muess mi jo nid beschäftige, um e meing zha. beschäftigt scho, aber nid jedes kontra argumänt gschpeicheret ha. und das meini ebe: ich reflektier, red mit kollege und lies do inne und bild mir e urteil, wenn öbbis wirklich konschtruktivs schtoot, wie me d chaote ka fasse, denn regischtrieri das. da sisch aber nid dr fall gsi, dh ich ha vo de gegner nütt gläse, wo mi wirklig überzüügt het. dorum nid alles im kopf.

konschtruktiv byytrag 59: aber vo dr gegner han i no kei argumänt ghört, wie me chaote anderscht asl mit überwachig und infos vo bekannte ka dingfescht mache, bi gärm bereit do drüber siniere, aber bitte konschtruktiv.

HKV
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HKV »

Angelo hat geschrieben:Dann sag doch mal ganz konkret welche Gruppierung du meinst.
hanni au gfrogt per pn, aber dr herr duet lieber no bits do umeprovoziere anstatt mol konkret z werde... :rolleyes:
ALLES Z'GÄH ISCH IMMER Z'WENIG

Homunculus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Homunculus »

[quote="majster"]do kasch rächt ha, hett sich in de letschte 2 joor halt agschtaut. het eifach mol miess gseit si. ]

Du sagst es. Frust, Wut, Enttäuschung und Agressionen haben sich aufgestaut. Du wirbst um Verständnis dafür, dass Du diese abbaust. Gestehe das auch den andern zu :)

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

HKV hat geschrieben:hanni au gfrogt per pn, aber dr herr duet lieber no bits do umeprovoziere anstatt mol konkret z werde... :rolleyes:
heb doch e btz geduld und leer emol die virtuelle briefkaschte. :p

Elleni

Beitrag von Elleni »

majster hat geschrieben:...konschtruktiv byytrag 59: aber vo dr gegner han i no kei argumänt ghört, wie me chaote anderscht asl mit überwachig und infos vo bekannte ka dingfescht mache, bi gärm bereit do drüber siniere, aber bitte konschtruktiv.
Searchbutton !!!!!!

Meine Pfresse....

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

Angelo hat geschrieben:Dann sag doch mal ganz konkret welche Gruppierung du meinst.
die wo rauh und beleidigend drybrätsche, sobal me nur annähernd öbbis gege d mk oder für e regischtrierig seit. dass mi d lüüt kritisere isch scho ok, ha jo nüt anders erwartet, nochdäm i au digg uftreit ha. aber richtig beleidigend isch bis jetzt i däm fred erscht eine gsi, kasch sälber usefinde wär.

Elleni

Beitrag von Elleni »

So, und wenn Du abgreagiert hast, sowie Dich über das Thema Registrierung erkundigt hast, kannst Du Dir ja vielleicht Deine Eigenen Vorsätze mal zum Massstab nehmen, und Dir Gedanken machen, wieso rauh und beleidigend (ich würde es als emotional bezeichnen), zurückgebrätscht wird ?

Bitte dabei aber selber konstruktiv bleiben...

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

majster hat geschrieben:die wo rauh und beleidigend drybrätsche
Ist nun mal ein maskulines, emotionales Umfeld, in welchem Du Dich da bewegst. Da kanns auch mal den einen oder anderen Brätsch geben. Völlig normal.
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

Elleni hat geschrieben:So, und wenn Du abgreagiert hast, sowie Dich über das Thema Registrierung erkundigt hast, kannst Du Dir ja vielleicht Deine Eigenen Vorsätze mal zum Massstab nehmen, und Dir Gedanken machen, wieso rauh und beleidigend (ich würde es als emotional bezeichnen), zurückgebrätscht wird ?

Bitte dabei aber selber konstruktiv bleiben...
also: bring konschtruktivi gegeargumänt uff dr byytrag 58. ha mi wiegseit scho drmit befasst, aber irgenwenn gmerggt, dass nüt kunnt wo mi überzüügt und das isch denn bis hütt drfall gsi. und ps: ich ka au e meinig ha,ohni mi beschäftigt zha, isch doch kei wettrenne ;)

ich ha niemerts beleidigt. sag, wo ich mi in dr frederöffnig deplaziert vrhalte ha. ich ha nur gseit, gwüssi mk bsuecher sölle sich nid über die andere sektore schtelle, andere e anderi meinig in sache regischtrierig zugeschtoh und dass, was do inne 200 durekätscht worde sich, no lang nid richtig si muess. und as d umfrooge nid repräsentativ sin.
sag also konkret, was di a mym 1 fred schtört.

Elleni

Beitrag von Elleni »

Deplaziert finde ich die ganze Haltung, die mit der MK soll sich registrieren lassen einhergeht, aber lassen wir das. Ich sehe schon, hier ist effektiv keine Basis gegeben. Sollen andere sich weiter mit Dir abmühn.

Ich hab darauf keinen Bock mehr (wenigstens zur Zeit, sitz schon viel zu lang am Rechner, dabei hab ich frei) :p

Btw auf Deinen ersten Post habe ich nur gefragt, ob es dafür nen neuen Fred braucht...

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

Elleni hat geschrieben:Deplaziert finde ich die ganze Haltung, die mit der MK soll sich registrieren lassen einhergeht, aber lassen wir das. Ich sehe schon, hier ist effektiv keine Basis gegeben. Sollen andere sich weiter mit Dir abmühn.

Ich hab darauf keinen Bock mehr (wenigstens zur Zeit, sitz schon viel zu lang am Rechner, dabei hab ich frei) :p

Btw auf Deinen ersten Post habe ich nur gefragt, ob es dafür nen neuen Fred braucht...
gsehsch, du kasch mir doch nid öbbis vorwärfe, wenn du sälber nid druff ygosch. :p
du kasch mir nid sage, wi me am beschte alli randale ka dingfescht mache, domit dä narzismus vo polizei und vorschtand ändlig en änd het und dr friidlig fan ohni schikane an matsch ka go. ich ha dyni basis scho vrschtande, aber anschyynend willsch du nid mit mir debattiere.

Elleni

Beitrag von Elleni »

Alte, das sind Froge wo D r söttsch schtelle !!!

Wieso macht die Polizei so wenig, wieso nimmt man die Kurve als Sündenbock und wäscht die Hände in Unschuld. Aber eben, jaja Registrierung bringts voll, ey geil Mann.

Stimmt schon, wie geschrieben - überlasse das "Privileg", mit Dir zu debatieren anderen. Grund: Du fragst mich, wie man die Chaoten und Randalierer dingfest machen kann, aber die Antwort steht schon im Forum. Aus Prinzip werde ich es Dir hier nicht nochmals vorkauen, mag einfach nicht und hab keine Zeit und vor allem keine Lust ;)

Homunculus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Homunculus »

majster hat geschrieben:du kasch mir nid sage, wi me am beschte alli randale ka dingfescht mache
Dieser Ansatz dünkt mich falsch. Es geht nicht nur allein darum, was es braucht, um eine totale Sicherheit garantieren zu können (geht das überhaupt?), sondern auch darum, wie hoch der Preis dafür ist! Es gilt abzuwägen.

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

[quote="Elleni"]Alte, das sind Froge wo D r söttsch schtelle !!!

Wieso macht die Polizei so wenig, wieso nimmt man die Kurve als Sündenbock und wäscht die Hände in Unschuld. Aber eben, jaja Registrierung bringts voll, ey geil Mann.

Stimmt schon, wie geschrieben - überlasse das "Privileg", mit Dir zu debatieren anderen. Grund: Du fragst mich, wie man die Chaoten und Randalierer dingfest machen kann, aber die Antwort steht schon im Forum. Aus Prinzip werde ich es Dir hier nicht nochmals vorkauen, mag einfach nicht und hab keine Zeit und vor allem keine Lust ]

d schugger hän übelscht vrseit mit ihrer gäschteykesselig, und z kritisiere, will sie sälber keini fähler wän ygeschtoh.
gwietet isch aber trotzdäm die ganz nacht worde, wie scho gege sion und luzärn, ebefalls am 1. mai. es git lüüt die wän wiete, und das isch nid dr fähler vo dr polizei. linksautonomie chaote wirds au wyyterhin gää, dr nährbode vo däm problem isch d gwaltberetischaft vo jugendliche und nid s vrhalte vo dr polizei obwool das natürlig e vätterliwirtschaft isch.

aber worum sölle d fans besseri idee ha als polizei und regierig ? do isch sie ebe wiider, d sälbschtüberschätzig, denn wenn die idee wirklig so guet wäre, wo du mir us exzentrische motiv (sorry, das isch zb eins vo myne zündargumänt) anschyynend nid in 1 ziile nene wilsch, wirklich so guet wäre, würde sie doch vom fcb übernoo wärde.

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

Homunculus hat geschrieben:Dieser Ansatz dünkt mich falsch. Es geht nicht nur allein darum, was es braucht, um eine totale Sicherheit garantieren zu können (geht das überhaupt?), sondern auch darum, wie hoch der Preis dafür ist! Es gilt abzuwägen.
ok, das schtimmt. aber überlegg dr mol, wär schluss ändlig für dr schade ufkunnt, wenn me nid alli findet ?

ich will trotzdäm wüsse: wär würd zur polizei go, wenn är eien vo de randale würd kenne ? mein jetzt nid dr bescht kolleg, dä würdi au nid vrpfiffe, aber irgend öbber wo me oberflächlich kennt. jetzt sage alli, jo mnatürlich oder ich kenn keine, aber d dunggelziffere isch gross, denn wenn 10% vo dr mk chaote sin, denn kennt me die doch, zumindescht e hoche prozäntsatz. und do wird wyyter solidarisert und do seeni s hauptproblem, den wäres nämmlig nid kmappi 40 sondern mind 100, wo könnte aklagt wärde.

Admin
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Admin »

Bring zuerst du mal ne Lösung, statt eine von den anderen zu verlangen.

Du redest von Sion? Was ist dort vorgefallen?

Luzern und der 13.5. war klar ein taktisches Fehler der Polizei. Solange die Polizei beim Katz- und Maus-Spiel mitmacht dauern die "Randale" stundenlang.

Aber das ist schlussendlich ein Gesellschaftsproblem und nicht FCB- oder MK-spezifisches Problem.

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

Angelo hat geschrieben:Bring zuerst du mal ne Lösung, statt eine von den anderen zu verlangen.

Luzern und der 13.5. war klar ein taktisches Fehler der Polizei. Solange die Polizei beim Katz- und Maus-Spiel mitmacht dauern die "Randale" stundenlang.

Aber das ist schlussendlich ein Gesellschaftsproblem und nicht FCB- oder MK-spezifisches Problem.
angelo, e bitz diplomatischer wär au nid schlächt, es goot doch au ohni das gezünde ;) ich ha myni meinig usführlig kundto, trotzdäm nomoll e uflischtig.

-d lösig wär, wie scho erwähnt, dass die, wo chaote kenne, die ändlig verpfiffe sölle und sie nid degge.
-en anderi isch wie gseit, wenn au nur e worst case, d regischtrierig, will me denn eifach weiss mit wäm mrs ztue het.
-d polizie muess härter duregriffe bi däne scharmützel, es ka doch nid si, dass ynere schtrosseschlacht während ere ganze nacht alles krüüz und klai gschlage wird. wie das praktisch umgsetzt wird, weiss i nid, do mien der lüüt vo dr polizei frooge. mehr bulle, e anders logistischs konzäpt oder härteri schtroofe
-wenn me d fans in ängland im griff het, muess es au do klappe, also sött me sich mol dört orientiere und au s gschpröch sueche.
- fairi, aber harti schtroofe. das wird so abschregge, dass sich keine mehr öbbis getraue wird, und denn zruggfierig zum hooliganismus schtattfinde wird, dass sich lüüt uff neutralem terrain dr grind ihaue, was mir völlig egal isch, denn ob söttig schlägereie oder kickboxturnier macht für mi kei grosse unterschiid.
- mehr kameras, mehr polizeiufgebot

CubaLibre
Erfahrener Benutzer

Beitrag von CubaLibre »

Angelo hat geschrieben:Bring zuerst du mal ne Lösung, statt eine von den anderen zu verlangen.

unwort des jahres.. :eek:

ellesse
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ellesse »

majster hat geschrieben:angelo, e bitz diplomatischer wär au nid schlächt, es goot doch au ohni das gezünde

-d lösig wär, wie scho erwähnt, dass die, wo chaote kenne, die ändlig verpfiffe sölle und sie nid degge.
-en anderi isch wie gseit, wenn au nur e worst case, d regischtrierig, will me denn eifach weiss mit wäm mrs ztue het.
-d polizie muess härter duregriffe bi däne scharmützel, es ka doch nid si, dass ynere schtrosseschlacht während ere ganze nacht alles krüüz und klai gschlage wird. wie das praktisch umgsetzt wird, weiss i nid, do mien der lüüt vo dr polizei frooge. mehr bulle, e anders logistischs konzäpt oder härteri schtroofe
-wenn me d fans in ängland im griff het, muess es au do klappe, also sött me sich mol dört orientiere und au s gschpröch sueche.
- fairi, aber harti schtroofe. das wird so abschregge, dass sich keine mehr öbbis getraue wird, und denn zruggfierig zum hooliganismus schtattfinde wird, dass sich lüüt uff neutralem terrain dr grind ihaue, was mir völlig egal isch, denn ob söttig schlägereie oder kickboxturnier macht für mi kei grosse unterschiid.
- mehr kameras, mehr polizeiufgebot
wie soll man hier noch diplomatisch bleiben, bei all den halbwahrheiten die du hier reinschreibst... btw, die diskussion dreht sich im kreise... deine "argumente" wurden hier schon x-mal aufgeführt...

In Angelo's posting ist meiner Meinung nach kein "gezünde" erkennbar... :rolleyes:

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

[quote="majster"]angelo, e bitz diplomatischer wär au nid schlächt, es goot doch au ohni das gezünde ]

Tip Top hesch das gmacht und jetzt schnäll wieder zrugg an SVP-Stammtisch.... :p
Grüsse gehen an alle die es verdienen...

Admin
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Admin »

Es wurde alles schon x-mal diskutiert. Du hast deine Meinung, ist ja auch ok, das steht jedem ja zu. Aber ich verstehe immer noch nicht was uns du noch mitteillen willst, wir diskutieren hier im Kreise herum. Oder willst du uns etwa von deiner Meinung überzeugen?

Der 13.5. ist bereits 4 Monate her, seitdem wurde schon alles durchdiskutiert und du kommst daher wie die alte Fasnacht. In deiner Argumentation erkenne ich nichts neues, was nicht schon geschrieben worden ist.

Fanti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fanti »

Bild

k@rli o.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von k@rli o. »

majster hat geschrieben:-wenn me d fans in ängland im griff het, muess es au do klappe, also sött me sich mol dört orientiere und au s gschpröch sueche.
immer wider dä alti Irrglaube: In Ängland wird nit weniger gschleglet als friehner, sogar ehnder meh. S Problem het sich in unteri Ligene verlageret wo nit so im Fokus vo de Medie stöhn.
AMATEUR CRIMPS is an anagram for TRUMP'S AMERICA

RHINO ON'S JOBS is an anagram for BORIS JOHNSON

Gesperrt