Arztzeugnis ab wann...?
@john clark
Gang zum Psycho-Dökti, verzell däm e paar Hüülgschichtli, dass nümm kasch blubberdiblubber und denn kriegsch Di Arztzügnis scho.
Parallell zu däm luegsch für e neue Job. Sorry, aber die Alti isch jo wirkligg nitt suuber!!
BTW: irgendwie hesch Du scho chli Päch mit dine Arbetsstellene?!? An was liggts?
Gang zum Psycho-Dökti, verzell däm e paar Hüülgschichtli, dass nümm kasch blubberdiblubber und denn kriegsch Di Arztzügnis scho.
Parallell zu däm luegsch für e neue Job. Sorry, aber die Alti isch jo wirkligg nitt suuber!!
BTW: irgendwie hesch Du scho chli Päch mit dine Arbetsstellene?!? An was liggts?
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
hey, i weiss au nid.. "what am I, a Shitmagnet?" ächt.. kei ahnig..mimpfeli hat geschrieben:@john clark
weisch, das mit em psychodoc ha mer scho überlegt. aber... glaubt mir viellicht niemert, aber i hät bitz e schlächts gwüsse. i bi scho huerelang arbeitslos gsi.. und denn sich nid mol 2 bis 3 monet chönne duurebisse bi so ere dumme chefin-schlampe.. weiss nid.. i würd mi huereschämme, dass i das nid pack und dass i wieder am deheim umesiffe wär.. au wenns nur paar wuche wohl wär..
Tuet mir leid für Di.John_Clark hat geschrieben:hey, i weiss au nid.. "what am I, a Shitmagnet?" ächt.. kei ahnig..
weisch, das mit em psychodoc ha mer scho überlegt. aber... glaubt mir viellicht niemert, aber i hät bitz e schlächts gwüsse. i bi scho huerelang arbeitslos gsi.. und denn sich nid mol 2 bis 3 monet chönne duurebisse bi so ere dumme chefin-schlampe.. weiss nid.. i würd mi huereschämme, dass i das nid pack und dass i wieder am deheim umesiffe wär.. au wenns nur paar wuche wohl wär..
Wieso? Verschaffsch Dir e chli Luft und Dinere Chefin e chli e längers Läbe. Losch Di emol für e paar Dääg/Wuche kranggschriebe und denn kasch immer no wytterluege. Klar isch es 'Scheisse' wenn grad erscht agfange hesch etc, aber das ka passiere. Duurebisse bringt nur öbbis wenn DU elai öbbis für d'Situation kasch.
Es macht sich einfach bei deiner nächsten Bewerbung VIEL besser, wenn du dich bei Problemen mit einem Ex-Vorgesetzen durchgebissen hast, statt vom Psychiater ein Zeugnis geholt zu haben.mimpfeli hat geschrieben:Wenn e Vollhirni als Chef hesch denn bringts au nütt wenn Di probiersch duurezbisse, er isch und blybt e Vollhirni und närvt di.
Ganz schlecht ist es übrigens, wenn du deine Abwesenheiten damit begründest, dass dein Ex-Chef ein Vollhinri war und dich genervt hat

Das kannst mir ruhig glauben, ist so ...
- Keenig vo Basel
- Erfahrener Benutzer
Jo scho aber wenn de Tämporär Aagstellt bisch denne griegsch trotz allem dis Kranketaggäld usszahlt. Eifach erscht abem dritte Daag 80% vom versicherete Lohn ( Grundlohn ). Cabische ?El Capullo hat geschrieben:isch eso wie die andere gschriebe hän, nur erstuunts my e bitz dass sie das bin ere tämporäre Aaschtellig wän gseh - normalerwyys isch doch: krank = 1 Daag kai Lohn, fertig. (?)
Der Verf. trägt keine Verantwortung für die Art, wie die zur Verf. gestellten Infos genutzt werden u. hat keinen Einfluß auf Artikel/Äußerungen jeglicher Art, die im FCB-Forum gepostet werden! Grundsätzlich ist alles unwahr.
Pers. und Geschehn. sind frei erfunden und die gezeigten Fotos sind nachgestellt. Übereinstimmungen sind rein zufällig und können nicht beeinflusst werden. Alles ist Satire.
Die erfundenen Einträge können nicht vor Gericht verwendet werden.
Pers. und Geschehn. sind frei erfunden und die gezeigten Fotos sind nachgestellt. Übereinstimmungen sind rein zufällig und können nicht beeinflusst werden. Alles ist Satire.
[quote="Kawa"]Es macht sich einfach bei deiner nächsten Bewerbung VIEL besser, wenn du dich bei Problemen mit einem Ex-Vorgesetzen durchgebissen hast, statt vom Psychiater ein Zeugnis geholt zu haben.
Ganz schlecht ist es übrigens, wenn du deine Abwesenheiten damit begründest, dass dein Ex-Chef ein Vollhinri war und dich genervt hat ]
Is' nich waaaahr?!? Ehrligg?
Uff das bin ich au koh, aber Hauptsach hesch wieder öbber blöd vo dr Syyte könne amache....
Aber danggschön Herr Expärt dass Dini Perle do zum beschte gäh hesch.
Ganz schlecht ist es übrigens, wenn du deine Abwesenheiten damit begründest, dass dein Ex-Chef ein Vollhinri war und dich genervt hat ]
Is' nich waaaahr?!? Ehrligg?
Uff das bin ich au koh, aber Hauptsach hesch wieder öbber blöd vo dr Syyte könne amache....
Aber danggschön Herr Expärt dass Dini Perle do zum beschte gäh hesch.
- Keenig vo Basel
- Erfahrener Benutzer
Aber sag mol John. Was isch denne das für e suupertruperbuude ??
Der Verf. trägt keine Verantwortung für die Art, wie die zur Verf. gestellten Infos genutzt werden u. hat keinen Einfluß auf Artikel/Äußerungen jeglicher Art, die im FCB-Forum gepostet werden! Grundsätzlich ist alles unwahr.
Jä John, stimmt jetzt das was ich in dr PN gschriebe ha?Keenig vo Basel hat geschrieben:Aber sag mol John. Was isch denne das für e suupertruperbuude ??
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Du selber hast ja das Gegenteil geschrieben !mimpfeli hat geschrieben:Is' nich waaaahr?!? Ehrligg?
Uff das bin ich au koh ....
Aber lassen wir das jetzt, Peacemimpfeli hat geschrieben:Losch Di emol für e paar Dääg/Wuche kranggschriebe und denn kasch immer no wytterluege.
Wenn e Vollhirni als Chef hesch denn bringts au nütt wenn Di probiersch duurezbisse, er isch und blybt e Vollhirni und närvt di.

- PeppermintPatty
- Erfahrener Benutzer
Nei, aber d' Kasse zahlts normalerwis au nit...Schugger hat geschrieben:Aber di Hirn offäsichtlich nit! Oder glaubsch du, das Zügnis isch gratis??

60 Joor ARI-vederci 
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Du bisch scho bitz e Närvesäägi.Kawa hat geschrieben:Du selber hast ja das Gegenteil geschrieben !
Aber lassen wir das jetzt, Peace![]()
Wenn's nütt bringt für ihn denn söll er e neue Job sueche. Wenns e Psycho-Dökti brucht denn isch es eso. Es isch aber e anderi Gschicht dass während dr Arbetssuechi eso z'verzelle.
-
- Erfahrener Benutzer
wird scho so syy, du Intelligänzbeschtie!Schugger hat geschrieben:Wenn das tatsächlich ä ärnscht gmeinti Froog isch, denn bisch ächt dumm, sorry! Denn rot ich dir mol Franchise und so z schtudierä und vor allem nit nur ä Einzelfall aazluegä! Aber wenn du so Froogä schtellsch, denn bisch vermuetlig wirklich aifach z dumm!

[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]
Du bist Personalberater und stellt im Forum fragen, die Arbeitsverträge/-gesetze betreffen ???John_Clark hat geschrieben:Sie verlangt von mir morgen ein Arztzeugnis. Muss man das nicht erst nach 3 tagen krankheit mitbringen? Bin in temporärer Anstellung als Personalberater ....
Denke es wäre doch eigentlich genau dein Job, bei solchen Fragen Auskunft geben zu können

PS : Ist mir erst jetzt aufgefallen

-
- Erfahrener Benutzer
[quote="Kawa"]Du bist Personalberater und stellt im Forum fragen, die Arbeitsverträge/-gesetze betreffen ???
Denke es wäre doch eigentlich genau dein Job, bei solchen Fragen Auskunft geben zu können
PS : Ist mir erst jetzt aufgefallen ]
Ah, do hesch du scho rächt. :-) nur.. suech mol en personalberoter wo wirklich ahnig het vom arbeitsgsetz... und vorallem... suech mol eine, wo s glück gha het, e witerbildig im personalbereich zmache... ich ha das nid dörfe... ;-)
aber egal... bi kündet worde...!!
Neui stell in ussicht. I'm fine. thx. :-)

PS : Ist mir erst jetzt aufgefallen ]
Ah, do hesch du scho rächt. :-) nur.. suech mol en personalberoter wo wirklich ahnig het vom arbeitsgsetz... und vorallem... suech mol eine, wo s glück gha het, e witerbildig im personalbereich zmache... ich ha das nid dörfe... ;-)
aber egal... bi kündet worde...!!
Neui stell in ussicht. I'm fine. thx. :-)
-
- Erfahrener Benutzer
Mit seeehr guetem Lohn? Und wie bisch drzue cho nach lang arbetslos und denn nach 2 Wuche gchyndet?John_Clark hat geschrieben:sag i nid. :-) aber im kaufmännische bereich mit seehr guetem lohn. kei personalvermittlig meh.. nie meh!!
Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
[quote="John_Clark"]suech mol en personalberoter wo wirklich ahnig het vom arbeitsgsetz... und vorallem... suech mol eine, wo s glück gha het, e witerbildig im personalbereich zmache... ich ha das nid dörfe... ]Einer der Gründe, warum ich die Temporärvermittlungsbranche nur belächlen kann
Schimpfen sich Personalberater und haben von nix eine Ahnung 

-
- Erfahrener Benutzer
[quote="Kawa"]Einer der Gründe, warum ich die Temporärvermittlungsbranche nur belächlen kann ]
Die Lüt risse sich aber teils dr Arsch uf, demit de e Job bechunnsch.. also ich zumindescht. Finds nid soo witzig, wenn meh nur belächlet wird, au wenns hoffentlich nie mehr mi Job wird.
Mi Ziel in dere Branche isch immer gsi soviel Lüt wie möglich e Job zfinde. Aber nid wäg dr Provision, sondern wirklich, will i weiss wie beschisse es isch, wenn meh arbeitslos isch und meh vom RAV kei Hilf bechunnt.
Die Lüt risse sich aber teils dr Arsch uf, demit de e Job bechunnsch.. also ich zumindescht. Finds nid soo witzig, wenn meh nur belächlet wird, au wenns hoffentlich nie mehr mi Job wird.
Mi Ziel in dere Branche isch immer gsi soviel Lüt wie möglich e Job zfinde. Aber nid wäg dr Provision, sondern wirklich, will i weiss wie beschisse es isch, wenn meh arbeitslos isch und meh vom RAV kei Hilf bechunnt.