bi mit ihre in dr klass und mues sage, sie het öbbis. isch kei schönheit - überhaupt nid - aber mues e frau jo au nid si. het e geniali usstrahlig und 2 riesigi...............................auge und so... ihr wüssed wienis mein.
[quote="XxNOSTRADAMUSxX"]bi mit ihre in dr klass und mues sage, sie het öbbis. isch kei schönheit - überhaupt nid - aber mues e frau jo au nid si. het e geniali usstrahlig und 2 riesigi...............................auge und so... ihr wüssed wienis mein. ]
Und los mi rote....
Si will nüt vo dir und du wirsch se nie ins Näscht kriege....
Aber nei..... ...dä Link isch jo aber gaaaaaanz truurig!!!!
Was isch das?!? Anleitig zum Feschtli fyyre wie d'Buure?!?!?
Nei nei.....do brichsch doch in Trääne uss...
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
dä siech isch jo zuuuu geil!
ha zerscht eifach müesse lache, wo ich däm si gsicht gseh ha.
aber jetz finden grad e richtigs original. dä siech isch eifach fotograf vo festzeit.ch und bi jedere gumpt är no mit uf's föteli zum mol in paar johr sine änkelkinder (oh gott, ich will gar nid dra dängge) föteli vo all dene chics zeige, wo är friehner ufgrisse het.
[quote="XxNOSTRADAMUSxX"]bi mit ihre in dr klass und mues sage, sie het öbbis. isch kei schönheit - überhaupt nid - aber mues e frau jo au nid si. het e geniali usstrahlig und 2 riesigi...............................auge und so... ihr wüssed wienis mein. ]
jo scheisse extra uf züri gangi wäge dere jetzt nit
MMh kannsch nîd emol e Pic zeige vo ihrne grosse Auge?
MilleGB hat geschrieben:tja dem geschulten auge entgeht nichts. Aber dä ärmschti rächts het doch mol bim jasse drih gredet oder het dä immer so e verschlagenes gsicht?
wohrschinlig isch är e Opfer vom Fotograf, wo sich immer het welle ufs Pic schmuggle und är het ihn nid glo und isch verhaue worde vom SPEEDY
I ha gmeint aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaali Fraue uf däm Planet finde di e geiler als dr Adonis und du köntsch eh jedi ha?
@ RaleBale vilicht ischer au bisse worde
Hey irgend eine vo de IFBS isch doch vo fränkedorf man mi bileid ha nit gwüsst das meh dört ahne die wieschte fraue schickt