Mitteilung Muttenzerkurve Basel

Diskussionen rund um den FCB.
teutone
Erfahrener Benutzer

Beitrag von teutone »

dasto hat geschrieben:du erwartisch tatsächlich, das imne forum gschribe wird, was e transpi bedütet oder so? wärsch die entsprechende persone go aspreche hetsch scho infos becho.. ha emel ade mätch na immer infos becho weni bi go froge!
Wenn ich im C sitzen wuerde wie in Gottes Namen soll ich dann die entsprechende Person ansprechen können :confused:
England - für mich die Young Boys der Nationalmannschaften. © Mundharmonika 26.05.2016
D4 Reihe 1/353
Niveau sieht nur von unten aus wie Arroganz - Klaus Kinski

cpm
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cpm »

Malko hat geschrieben:Sorry hättsch au könne go, bi au dört gsi, kennt hani kei schanz! Der ufruf isch jo öffentlich gsi!
du hesches nid ganz verstande....

wenn me e DH oder es spruchband gseh het com bahndamm her unds nid richtig het chöne lese oder interpretiere und nächer im forum gfrogt het was das hät selle hets meischtens gheise "insider, goht di nüd a" aber sobald me e unterschrift brucht für stehplätz oder gege s'BWIS oder geld für en choreo, denn sind die sogenannte sesselfurzer, modefans, und wie me au immer betitelt wird userhalb vom sektor D, recht.
weisch was i mein? drum gits en hufe lüt wo nid is forum gönd go lese und schriebe wills jo eh meistens nur abegmacht werde... und dene goht jetzt das au am "arsch" verbi was im D passiert... (zum teil).

wemmer vorher scho echli meh mitenand gredet hätt und nid nur immer den wenn me "hilf" brucht, de hätti d'MK au meh unterstützig...

wemer keine persönlich kennt wo i de MK isch chunt me fascht nid an infos an....

PIB

nogomet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nogomet »

teutone hat geschrieben:Wenn ich im C sitzen wuerde wie in Gottes Namen soll ich dann die entsprechende Person ansprechen können :confused:
hast du kein handy?

:p
Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.

[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

teutone hat geschrieben:Wenn ich im C sitzen wuerde wie in Gottes Namen soll ich dann die entsprechende Person ansprechen können :confused:
du triffst ide personen vor und nach dem match rund ums joggeli..
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

cpm
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cpm »

dasto hat geschrieben:du erwartisch tatsächlich, das imne forum gschribe wird, was e transpi bedütet oder so? wärsch die entsprechende persone go aspreche hetsch scho infos becho.. ha emel ade mätch na immer infos becho weni bi go froge!
sell i dir amigs während em match ufs handy alüte dasmit du mir im bahndamm chasch säge was es bedütet?? ;) :rolleyes:

PIB

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

cpm hat geschrieben: wemer keine persönlich kennt wo i de MK isch chunt me fascht nid an infos an....
du könnsch emel gnueg lüüt us em d..

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Asselerade hat geschrieben:super. langsam schreibst du nicht nur viele beiträge sondern sie werden von mal zu mal schlechter. nicht nur motzen sondern auch was machen. das leben spielt sich um das stadion ab. wer nur auf das internet hofft, oder noch schlimmer, wer seine meinung nur über das internet bildet, der hat dann nachher so eine meinung wie du sie widergegeben hast
due richtig läse
i due nid motze, i gib numme wider, was eim d'lüt so mitteile
sit mir das transparant bim huus aaneghänggt händ
und wemme halt nit, sigs sälber oder dur kidis involwiert isch
in mythos mk, de isches leider e so

und am fritig wäri scho cho (ha jo iiladig becho ;) ) numme isch halt
ferie zyt und denn hetme als eltere no anderi verpflichtige
aber mir sind würdig verträte gsi ( villecht nid uss minerer sicht :D
aber uss dinere sicher )
trotzdäm und wenni au mit villem wo amel gmacht wird nid iiverstande bi,
due ni das ganze ( solangs nid untgeres gwüsses nivo goot ) unterstütze

mir wärdensi z'bärn wider ghöre??? gseh???
am 13. wohl ender nit (di) nimi ah

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

cpm hat geschrieben:du hesches nid ganz verstande....

wenn me e DH oder es spruchband gseh het com bahndamm her unds nid richtig het chöne lese oder interpretiere und nächer im forum gfrogt het was das hät selle hets meischtens gheise "insider, goht di nüd a" aber sobald me e unterschrift brucht für stehplätz oder gege s'BWIS oder geld für en choreo, denn sind die sogenannte sesselfurzer, modefans, und wie me au immer betitelt wird userhalb vom sektor D, recht.
weisch was i mein? drum gits en hufe lüt wo nid is forum gönd go lese und schriebe wills jo eh meistens nur abegmacht werde... und dene goht jetzt das au am "arsch" verbi was im D passiert... (zum teil).

wemmer vorher scho echli meh mitenand gredet hätt und nid nur immer den wenn me "hilf" brucht, de hätti d'MK au meh unterstützig...

wemer keine persönlich kennt wo i de MK isch chunt me fascht nid an infos an....
sorry, das mitem insider hets einmol gheisse. und zwar will mr eifach kei grossi disskussion um das thema het wölle. das isch sozusage e faire pass vo uns an fcb gsi. e wink, aber kei polemik drum herum.

bi allne andere transpis sind dr sinn und dr text immer do inne gstande.

logisch kunnt mr nit an infos ahne wenn mr keine kennt. in dr fuessball szene verzellt mr numme news an lüt wo mr au kennt und schätzt. isch halt vieles geheimniskrämerei.

nichts desto trotz isch am fritig "open house" gsi und jede hätti könne e kolleg schigge oder selber goh. wenn jetzte no vo geheimniskrämerei gsproche wird verstandi dass nit. vorallem wenn jetzt eine uf polemik gmacht wird.
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

teutone
Erfahrener Benutzer

Beitrag von teutone »

dasto hat geschrieben:du triffst ide personen vor und nach dem match rund ums joggeli..
naja um mich gehts ja nicht, ich kann aber die Leute verstehen, die halt keine Lust haben die entsprechenden Leute zu suchen......
England - für mich die Young Boys der Nationalmannschaften. © Mundharmonika 26.05.2016
D4 Reihe 1/353

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

[quote="cpm"]sell i dir amigs während em match ufs handy alüte dasmit du mir im bahndamm chasch säge was es bedütet?? ]
alüte ned, schribsch mer es sms ;)

triff di nachm match nie mit lüüt, gosch immer gad hei?

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

teutone hat geschrieben:naja um mich gehts ja nicht, ich kann aber die Leute verstehen, die halt keine Lust haben die Leute zu suchen......
dann dürfen sie sich auch nicht beklagen, wenn sie in nem internetforum keine antwort bekommen..

cpm
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cpm »

dasto hat geschrieben:du könnsch emel gnueg lüüt us em d..
ich bi aber nid de einzig wo userhalb vo de MK isch...es git sehr viel wos au intressiert aber niemmer kenne im D... das mein i....

PIB

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

Wie wärs, wenn me statt dr Film kritisiere, über d Transpis motze, oder d Wortwahl vom Communiquee hinterfroge eifach de Kollege und Bekannte, wo nid im Forum sind, d Information witerleitet?
Denne cha das jede in sine Wort mache, so dass es die andere kapiere. ;)

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

würdi jo gärn mache, aber es isch verboote übers spielfäld renne
und anders chummi vom B nid is D :D

Aidemo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Aidemo »

[quote="Heavy"]Wie wärs, wenn me statt dr Film kritisiere, über d Transpis motze, oder d Wortwahl vom Communiquee hinterfroge eifach de Kollege und Bekannte, wo nid im Forum sind, d Information witerleitet?
Denne cha das jede in sine Wort mache, so dass es die andere kapiere. ]

voilà !

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

tanner hat geschrieben:würdi jo gärn mache, aber es isch verboote übers spielfäld renne
und anders chummi vom B nid is D :D
aussen rum, nachm match luegt niememr meh ;)

cpm
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cpm »

Asselerade hat geschrieben:logisch kunnt mr nit an infos ahne wenn mr keine kennt. in dr fuessball szene verzellt mr numme news an lüt wo mr au kennt und schätzt. isch halt vieles geheimniskrämerei.
jo das hani gmerkt... ]nichts desto trotz isch am fritig "open house" gsi und jede hätti könne e kolleg schigge oder selber goh. wenn jetzte no vo geheimniskrämerei gsproche wird verstandi dass nit. vorallem wenn jetzt eine uf polemik gmacht wird.[/QUOTE]

es goht mir nid um de letscht fritig... und was i de mitteilig gstande isch, isch nüd anders als en zämmefassig vo dem womer letscht wuche do im forum het chöne lese... also für mi nüd neus.

PIB

Grock
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grock »

cpm hat geschrieben:du hesches nid ganz verstande....

aber denn dine nid-basler kollege verzelle wie toll es sich fcb fan z'si und choreos usw.. Du dr vorstand und alle in de abc sekore profitiere vo dr stimmig und de choreos us em d.. also hoer uf motze und sig froh, dass sich oebber ufopferet um das z'mache - kriegsch jo oebbis fuers geald.
und wenn de halt e mol als usssiter behandelt wirdsch, koensch jo au drueber stoh, du wuerdsch glich reagiere wenn de drbi wearsch!
It's all in the game

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Grock hat geschrieben:Du dr vorstand und alle in de abc sekore profitiere vo dr stimmig und de choreos us em d.
Die Frage: Wollen die Leute dort das überhaupt?

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

sergipe hat geschrieben:Die Frage: Wollen die Leute dort das überhaupt?
:eek: aber ganz sicher!

denn wer wirklich nur Fussball schauen will kann dies im regionalen Fussball tun und muss nicht ins Stadion ;)
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

heisbeis
Benutzer

Beitrag von heisbeis »

sergipe hat geschrieben:Die Frage: Wollen die Leute dort das überhaupt?
in basel ja, zumindest gibt es leute die das wollen.. wie das in zh ist weiss ich nicht...

nosferatu
Benutzer

Beitrag von nosferatu »

Also ich begriff die wo sich nid wänd regischtriere loh. Aber ich bi zum Entschluss cho, dass ich mich halt regischtrier und dä Scheiss mitmach, obwohls mir eigentlig total widerstrebt.

Ich finds irgendwie no wichtig, dass dr Protescht gege die Massnahme au im Stadion inne stattfindet.

Und i hoff schwer, dass ich am Donnschtig nid vo de eigene Lüt als Judas beschumpfe wird, wenn ich halt bim Boykott nid mitmach...

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

nosferatu hat geschrieben:Also ich begriff die wo sich nid wänd regischtriere loh. Aber ich bi zum Entschluss cho, dass ich mich halt regischtrier und dä Scheiss mitmach, obwohls mir eigentlig total widerstrebt.

Ich finds irgendwie no wichtig, dass dr Protescht gege die Massnahme au im Stadion inne stattfindet.

Und i hoff schwer, dass ich am Donnschtig nid vo de eigene Lüt als Judas beschumpfe wird, wenn ich halt bim Boykott nid mitmach...
Jedem das seine... schad, vor allem willd unentschlosse bisch, aber wüsse muesches du.
Uf jedefall würdisch mir e grosse Gfalle due, wenn ufs Stimmig mache verzichte würdisch.

cpm
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cpm »

nosferatu hat geschrieben: Und i hoff schwer, dass ich am Donnschtig nid vo de eigene Lüt als Judas beschumpfe wird, wenn ich halt bim Boykott nid mitmach...
Grock hat geschrieben:koensch jo au drueber stoh
:rolleyes:

PIB

teutone
Erfahrener Benutzer

Beitrag von teutone »

nosferatu hat geschrieben: Und i hoff schwer, dass ich am Donnschtig nid vo de eigene Lüt als Judas beschumpfe wird, wenn ich halt bim Boykott nid mitmach...
Das hoffe ich auch (fuer dich)! Jeder sollte fuer sich entscheiden können!
D4 Reihe 1/353

bombaclock
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bombaclock »

nosferatu hat geschrieben:Also ich begriff die wo sich nid wänd regischtriere loh. Aber ich bi zum Entschluss cho, dass ich mich halt regischtrier und dä Scheiss mitmach, obwohls mir eigentlig total widerstrebt.

du kasch du au di Teil drzue bydraage, in däm du uf d stimmig verzichtisch!

nosferatu
Benutzer

Beitrag von nosferatu »

Heavy hat geschrieben:Jedem das seine... schad, vor allem willd unentschlisse bisch, aber wüsse muesches du.
Uf jedefall würdisch mir e grosse Gfalle due, wenn uf d Stimmig verzichte würdisch.
Ebe, ich bi hi- und härgrisse, aber us verschiedene Überlegige, bini denn zum Entschluss cho.

Natürlig wird ich uf jeglichi Stimmig verzichte. Das isch eh klar.

blubb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von blubb »

ich scho!

dank so lüt bringt die ganzi aktion denn wohrschiinlich nit soviel wie sie sött...

wenn alli sage "mir göhn nit an match und mache kei stimmig" und denn d hälfti doch goht... naja jedem das seine.... :rolleyes:

nosferatu
Benutzer

Beitrag von nosferatu »

cpm hat geschrieben: :rolleyes:
Willsch mer öpis sage? :rolleyes:

Klar chönt ich über so öpisem stoh, aber wäg däm fänd ichs trotzdäm verdammt scheisse! Gspürsch mi?

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

blubb hat geschrieben:ich scho!
Das nützt öpe glich vill wie die Lüt wo trötzele.

Antworten