ich weiss, scho wieder sone fred über die ,,Konsequenze'' gege fcb fans.
Aber wasi do alles lies isch wirklich unterschti!! do sinder joorelang treui fcb fans, gönd an jedes spiel, oder ihr dient nur so, und jetze wos mol wieder einisch mehr stress git mittem fcb dient ihr alli triebsal bloose.
,,dä verein ka mir am arsch läcke'', jo könnti er mir eigetlich au, aber ich bi fcb fan. ich bi MK Fan. MK isch mis lääbe. ihr denket glich, aber ihr gäbet uff!
worum? lossts sich nid kämpfe für unsri Kurve? händer so wenig ehr im ranze oder wie?
natürlich isches scheisse was das ,,kompetänzeteam

'' erarbeitet het, aber eifach so ufgäh wie das 90% vo do inne mache, das isch inakzeptabel und für mi als MK-Gänger inakzeptabel. Ufgäh? worum gäbet ihr uff? Anschinend sinder nid grad kämpferischi persone. das kani nid vrstoh. do singed ihr mir stönd IMMER hinter dir. und wo sinder jetz? Am ummehüle was jetz alles kunnt.
Ich finds au nid toll, aber ich wird sicher nid kampflos d MK ufgäh! Jede wo das macht vrrotet unsri heimat, unser läbensgfühl!!!
D Würfel sind mit bestimmtheit nonig gfalle, s letschte wort nonig gsproche.
aber wenni so lies wie e grosse teil vo do inne igschtellt isch, denn sehni schwarz für unsri liebi!!
Also, JEDE muess drfür kämpfe und dr kopf nid hännge loh. mir finde e löösig, wenn alli mitmache!
MUTTENZERKURVE BASEL, EWIGE TREUI!