MondayMorningQB hat geschrieben:@4055
Good post. Nochmals ein ehrliches Bekenntnis.
Ich kann's ja irgendwie nachvollziehen. Zum Teil bin ich auch bei dir. Ich habe einfach massivstens das Problem, die zukünftigen Repressalien zu tolerieren, die jetzt auf mich zukommen. Ich unterstütze vieles (siehe Beginn des Threads), will aber auch mit dem Thema der Selbstregulierung mal ansprechen, wo eine Limite gesetzt werden kann.
Ich bin überzeugt, der Feldsturm wäre grosso Modo toleriert worden, WENN DU AUFS FELD WÄRST UND Z.B. DEN DEN TRÄNEN NAHEN, AM BODEN LIEGENDEN RETO ZANNI DIE HAND GEREICHT UND IHN AUFGERICHTET HÄTTEST. Ich hätte dir applaudiert - what a fucking fan. Auch ein paar Handbewegungen bzw. Stinkefinger in Richtung Z!rü bzw. VERBALE Sprüche hätte ich prinzipiell unterstützt.
Du scheinst ein bisschen den Fehler zu machen, nur an deine Stimmungslage zu denken - als Herz der Kurve steht aber leider mehr auf dem Spiel.
Meinst du, dass ich, der im Balkon neben meinem bleichen Vater stand, sich anders als du gefühlt hast du ? Geschockt, durch einen Einwurf 15m von eigentlichen Punkt irgendwie verraten. In fucking letzter Sekunde.
Mich würde interessieren, was passieren würde, wenn ich mit 10 Jungs der alten Balkon-Garde in der Pause zu dir runterkommen würde, um z.B. dir mittzuteilen, dass wir die eine Petarde, die auf dem Bahndamm zwischen Zuschauer geriet, nicht goutieren und wir sowas nicht nochmals sehen wollen.
Was würdest du uns sagen ?
das isch es... ich bi nach däm gool eifach nur an mym platz gstande, irgendwenn vil spöter bini anegsässe und mir sin nur no träne abegloffe. aber woni das puff ufem fäld aagluegt ha, hets mr nur no weh gmacht.
jä, die nasene, wo dr zubi umarmt hän und uusegfiehrt, so sache - huet ab! wenns eso abgange wär, d'FANS, wo ihri spieler tröschte, und nid go fackle uff d'gegner wärfe! scheissegal öb das jetzt d'wixers vo z!rü oder suscht wär isch, es sin vrdammi nomol mensche (oder sowas ähnlichs)!!!
und ebe, ich dängg halt in d'zuekunft. chan ich spöter mit mym chind ohni angscht an match goh? muess ich mir vor jedem match, wos um öpis goht - als normalofan - sorge um mis läbe mache? muess ich so spiel im färnseh luege? muessi 4 stund vor em match am joggeli sy, damit mr kei bierfläschli ume grind fliegt, wenni vo dr falsche richtig chum? muessi nach em match diräggt heim seggle, damit ich no e trämli ha und nid in tränegas-näbel chum? oder wird ich die näggste spiel sowieso nid chönne luege, well mr e paar geischterspiel als dangg für die leischtig vom samschtig kriege?
mann, ächt, ich ha no nie in mym läbe sone fruscht erläbt wie am samschtig. middlesbrough isch schlimm gsi, ich ha gmeint, öpis schlimmers gits nid, aber DAS isch unvrgässlich gsi! aber wie ischs friehner (jojo, c) ASB) gsi? wo mr glügglich gsi sin, wemmer überhaupt emol e spiel gwunne hän??? aber ebe, die chöpf ufem fäld wärde das gfühl zu 90% eifach nid kenne, und dorum au nid drmit chönne umgoh...
ich weiss nid, öb das e zämmehang het, ich dängg syt 5 dääg nur no an die minutene am samschtig zobe, ich dängg, es wird mi no villi dääg, wuche, mönet beschäftige...