villicht triff y dr rytchkov

Zitat von Gevatter Rhein
So bis e bitzeli lieb zum Red-Ängeli do
HALT HALT! Ich han no keini mitheim gnoh aber was spricht degege?Basic hat geschrieben:was spricht drgege das dr darki coyot miteme t-shirt umelauft wone freiflug ind schwiz verspricht...
dasche ebbe no entwiggligshilf...
Na dann erklär mir emol vo was dini usländische Fraue, wo do denn e Schwizerpass wänn, solle lääbe, wenn si ohni Job, Dütschkenntniss und nur mitere B-Bewilligung dir dis Läbe dien versiesse.Dark Coyote hat geschrieben: @redangel ich glaub das isch ebe dr unterschied zwüsche CH Fraue und die vom usland die einte wänd s geld die andere e CH Pass![]()
Zitat von Gevatter Rhein
Liebi und Luft!redangel hat geschrieben:Na dann erklär mir emol vo was dini usländische Fraue, wo do denn e Schwizerpass wänn, solle lääbe, wenn si ohni Job, Dütschkenntniss und nur mitere B-Bewilligung dir dis Läbe dien versiesse.
ych gsehs cho - am schluss hürotet dr dark coyote none reinblietigiredangel hat geschrieben:Na dann erklär mir emol vo was dini usländische Fraue, wo do denn e Schwizerpass wänn, solle lääbe, wenn si ohni Job, Dütschkenntniss und nur mitere B-Bewilligung dir dis Läbe dien versiesse.![]()
![]()
ahjoooo stimmt jo, de schmeissisch se vorhär zem Auto usDark Coyote hat geschrieben:Liebi und Luft
Spass uf s Velo ich will die jo au nid mitheim neh
Zitat von Gevatter Rhein
Da in Äthiopien vermutlich keine Müllabfuhr in die Dörfer fährt, werde ich wohl eher Bleistifte verteilen, sonst liegt der Plastikstift wieder irgendwo in der Steppe rum. Danke aber für den Tipp.Basic hat geschrieben:nimm irgendwelche kugelschreiber oder sonstige give-aways die in deiner bude rumliegen mit.
Mit denen bleibe ich schon im Zoll in Zürich stecken. Und kosten ein Vermögen wenn an 1000 Kinder verteilt.Huber hat geschrieben:Sackmesser
...hab ich schon. Obwohl die Äthiopierinnen nicht gerade hässlich sind.Dark Coyote hat geschrieben:Frau![]()
Also wenn schon, dann ein Urner Meitli mit (Butter-)Zopf. *Schwärmträumsab...*redangel hat geschrieben:es Bääärnermeitschi mit lange Zöpf![]()
er meinte kleines budgetfootbâle hat geschrieben:Porto Cervo / Sardegna
Elounda / Kreta
St. Tropez / France
Oder Sommerferien im November in Südafrika oder im Oman...
Isch den das Vollpension? Dunkt mich ä kläi wenig für 3 Wuche.shabba hat geschrieben:also für e 3wuche reis, chunsch für 2000.-- wäg, mit allne flüg, hotel, sunschtigi köschte...ich wird aber dr luxus chli uifeschrube u.dorum öbe 2500.-- bläche...aber sas land isch sensationel, ässe u. sunscht shoppe billiger als sunscht irgend wo uf dr wäld...bereusches sicher nit..
Jep. kenne ich.Allez Basel! hat geschrieben:Wir gehen im Sommer nach Salou. Kennt das jemand? Die vom Reisebüro hat uns neben Lloret de Mar für den Ausgang auch noch Salou empfohlen und wir dachten, wir könnten das mal ausprobieren. Wird sicher geil![]()