Hoffs hett morn no...drmichi hat geschrieben:woni hüte gsi bi hets no e paar gha jo!
GCN - FC Basel
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- Belgrad-Basel
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Dr. Dread
- Erfahrener Benutzer
tja, schad isch GC im momänt numme e Schatte vo däm, wo sie emol gsi sind... däng es git kein sehr sensationelle spannende Match, mir sötte die buebe mit emene 4-1, 5-1 überfahre!
ps. tribüne aazünde isch anschynend im Stadion nümme erwünscht?! het mir jedefalls e Zürcher unfründligerwys gsteckt...
ps. tribüne aazünde isch anschynend im Stadion nümme erwünscht?! het mir jedefalls e Zürcher unfründligerwys gsteckt...
nei, weder ich no mini gritte het die gschicht diräggt am eigene liib erläbt (das wär jo die puuri eskalation inere bar worde), sondern d'ex fründin vo de ex fcb schpieler rossi & savic, mit dere mini gritte und ich befründet sin.Dr. Dread hat geschrieben:Rony Ericsson:
Die Story mit em Petric in dim footer: isch das woor (dh Du sälber erläbt oder Dini gritte) oder "verzellt me sich das"???
isch zwar nit schpektakulär gsi aber mir hän glache wie scho ewig nümm und es het zeigt, wie das 10erli tickt
alai das seit scho alles, was me dini üsserige für e bedütig sötti zumässeRony hat geschrieben:nei, weder ich no mini gritte het die gschicht diräggt am eigene liib erläbt (das wär jo die puuri eskalation inere bar worde), sondern d'ex fründin vo de ex fcb schpieler rossi & savic, mit dere mini gritte und ich befründet sin.
isch zwar nit schpektakulär gsi aber mir hän glache wie scho ewig nümm und es het zeigt, wie das 10erli tickt
KAINI
hets grad kei fcb spieler me umme wo inträsse e däm fröllein het??????
- scout zuckerhut
- Erfahrener Benutzer
- Dr. Dread
- Erfahrener Benutzer
Rony hat geschrieben:nei, weder ich no mini gritte het die gschicht diräggt am eigene liib erläbt (das wär jo die puuri eskalation inere bar worde), sondern d'ex fründin vo de ex fcb schpieler rossi & savic, mit dere mini gritte und ich befründet sin.

me cha über sini technik sicher nid viel schlächts sage, aber bis zum Beckham isches denne scho no en wyte wäg ... är cha jo emol mit sinere Frisur aafoo, do het er nonid "beckham-level" erreicht ;-)
PRO der Igel-look bim Petric
- Erfahrener Benutzer
Unter Anderem auch in Basel. Gästeblock 33.-- ohne jede Ermässigungsmöglichkeit. Mit dem Argument "Sitzplätze kosten halt mehr". Obwohl 90% der Gästeblock-Leute lieber stehen.Phebus hat geschrieben:Leider wird das in einigen Stadien in der Schweiz praktiziert. Imho eine völlig inakzeptable Situation, welche von Verbandsseite aus sofort unterbinden werden müsste. Das ist eine reine Diskriminierung.
Sprich in Basel sind genau die gleichen widerlichen Abzocker am Werk.
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
[/CENTER]
Kaini Halt in Liäschtel und Sissach..? Wär jo glaub s'erschtmol!scout zuckerhut hat geschrieben:jo.
Hinfahrt:
Basel SBB ab 13.37
(ohne Halt)
Altstetten an 14.39
Rückfahrt:
Altstetten ab 19.12
Sissach an 19.50
Liestal an 19.56
Basel SBB an 20.06
FCB-Railticket: CHF 10.- oder CHF 20.- (ohne Halbe Taxe), nur auf Extrazug gültig.
suuuper Basel - super FCB!!
Nur, dass alle Gegner gleich abgezockt werden und nicht GC mehr als Thun...Gevatter Rhein hat geschrieben:Unter Anderem auch in Basel. Gästeblock 33.-- ohne jede Ermässigungsmöglichkeit. Mit dem Argument "Sitzplätze kosten halt mehr". Obwohl 90% der Gästeblock-Leute lieber stehen.
Sprich in Basel sind genau die gleichen widerlichen Abzocker am Werk.
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Stimmt, das machts grad viel besserGoofy hat geschrieben:Nur, dass alle Gegner gleich abgezockt werden und nicht GC mehr als Thun...

[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
[/CENTER]
[/CENTER]
Hanich das gsait, abzocke isch immer scheisse, aber schlächter machts s immerhin au nid...Gevatter Rhein hat geschrieben:Stimmt, das machts grad viel besser![]()
S wär wirgglig no guet wenigschtens überall Vergünstigunge aazbiete, denn das macht immerhin YB (wo au nümm besser isch im neue Wankdorf mit de Priis) aber drmit miener wohl läbe, dass mit de neue Stadie au d Awaypriis nid dr billigschte Homekategorie aapasst sin... Au do könnti Basel e Vorritterrolle spiele, wenn sie wötte und d Priis em Parkett MK aapasse...
das e heimspil wird ha ig kei angst aber das mir seh 4 zu 0 putze gloub ig niBelgrad-Basel hat geschrieben:HEIMSPIEL IM HARDTURM! WIR SINGEN HEIMSPIEL IM HARDTURM!
HEIMSPIEL IM HAAAAAAAAAAARDTURM!
Tipp:
GayC - FCB 0-4
2 x Delgado
1 x Degen
1 x Ergic

[CENTER]Uff los gohts los..!
Spiiler Rot und Blau spiilet hüt grandios
Und laufts mol nit so wie mir wänn
Hörsch du hinter dir unsri Gsäng
Ooh efcebe als Maischter di z gseh
Uns höret: ,,Kämpfet no meh!!u201C
Uff dini Goal gizz e n'Explosion
MUTTENZERKURVE ai Tradition!!![/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
aber gwinne döi mir und das isch dhauptsachThe Bacras hat geschrieben:Glaub ich auch nicht. Wir werden wie gewohnt noch ein unnötiges Gegentor erhalten. Ändert jedoch nichts daran, dass wir gewinnen werden

[CENTER]Uff los gohts los..!
Also geschter hetts glaubs no beides ka, will sie mi gfroggt hett was ich wott...FCB Forever hat geschrieben:Gits bi der Bivoba nur Stehplatz Tickets oder au Tribüni?
- zBasel Fondue
- Erfahrener Benutzer
gcz.ch
--------
Am Sonntag gegen FC Basel
Seit sechs Spielen in Serie sind die Grasshoppers zuletzt ungeschlagen geblieben. Am Sonntag treffen sie nun auf den souveränen Leader und Titelverteidiger, den FC Basel. Spielbeginn ist um 16h15 im Stadion Hardturm. Nicht dabei sein wird Kim Jaggy, der im Donnerstagspiel in Yverdon die Gelb-Rote Karte gesehen hat und damit für diesen Hit gesperrt ist. Gegen das ausgesprochene Strafmass von 3 Spielsperren für Alexandar Mitreski (Rote Karte in der Partie gegen den FC Schaffhausen) hat der Grasshopper-Club fristgerecht Beschwerde eingereicht.
Über verletzungsbedingte Absenzen kann zum jetzigen Zeitpunkt noch nicht abschliessend informiert werden. Sicher nicht dabei sein werden die Langzeitverletzten Vladimir Peralta und Tariq Chihab.
Die Tageskasse ist ab 13h00 geöffnet.
-------------
Also ist der Mitreski doch dabei.
--------
Am Sonntag gegen FC Basel
Seit sechs Spielen in Serie sind die Grasshoppers zuletzt ungeschlagen geblieben. Am Sonntag treffen sie nun auf den souveränen Leader und Titelverteidiger, den FC Basel. Spielbeginn ist um 16h15 im Stadion Hardturm. Nicht dabei sein wird Kim Jaggy, der im Donnerstagspiel in Yverdon die Gelb-Rote Karte gesehen hat und damit für diesen Hit gesperrt ist. Gegen das ausgesprochene Strafmass von 3 Spielsperren für Alexandar Mitreski (Rote Karte in der Partie gegen den FC Schaffhausen) hat der Grasshopper-Club fristgerecht Beschwerde eingereicht.
Über verletzungsbedingte Absenzen kann zum jetzigen Zeitpunkt noch nicht abschliessend informiert werden. Sicher nicht dabei sein werden die Langzeitverletzten Vladimir Peralta und Tariq Chihab.
Die Tageskasse ist ab 13h00 geöffnet.
-------------
Also ist der Mitreski doch dabei.
- lil gaucho
- Erfahrener Benutzer