Lö Träng pour go lüescha schez de Waggis
- sammy
- Erfahrener Benutzer
weiss öpper wo das stadion in strassburg isch? ha im routeplaner gluegt und find nur e chemin du stadion. uf der page vo strassburg hani kei adrässe gfunde. wie wiet wärs vom bahnhof no z'laufe bis zum stadion? chönnt äbe si, dass mer de zug z'knapp isch und mier mitem auto müen go
wenn der oobehimmel rot isch... und am rhy nur blaui lüt triffsch...
:D

http://www.hicleones.com/archive/10001- ... Elsass.jpg <--- plan der stadt strassburg, alle pferdebahnen sind eingetragen, keine angst!sammy hat geschrieben:weiss öpper wo das stadion in strassburg isch? ha im routeplaner gluegt und find nur e chemin du stadion. uf der page vo strassburg hani kei adrässe gfunde. wie wiet wärs vom bahnhof no z'laufe bis zum stadion? chönnt äbe si, dass mer de zug z'knapp isch und mier mitem auto müen go
hopp fcb
au guet, auf jetzte zunere fahrt mit ross und wagesinistra hat geschrieben:http://www.hicleones.com/archive/10001- ... Elsass.jpg <--- plan der stadt strassburg, alle pferdebahnen sind eingetragen, keine angst!
was isch e gasastalt

Graf Koks von der Gasanstaltdrmichi hat geschrieben:au guet, auf jetzte zunere fahrt mit ross und wage
was isch e gasastalt![]()
hopp fcb
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Wayne? Bitzeli Gältigssucht söll jo sexy siRALE BALE hat geschrieben:WIE GSESCH DENN DU US? TZTZZ

Lömmer das Mädle stänkere, villicht glaubt ere jo wirgligg öbber, dass si dr grossi allmächtigi Gevatter mol live het dörfe erläbe

[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
[/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
D'Frog isch doch ehnder, ob d'Händ sunscht gwäsche hättsch
Aber solang de nid schribsch s 1.Mol Segs mitem Gevatter...
Ansunschte dörfeder wieder ufstoh und verfüege, ich ha euri Huldigunge mit Wohlwolle zur Kenntnis gno

D'Frog isch doch ehnder, ob d'Händ sunscht gwäsche hättsch

Aber solang de nid schribsch s 1.Mol Segs mitem Gevatter...

Ansunschte dörfeder wieder ufstoh und verfüege, ich ha euri Huldigunge mit Wohlwolle zur Kenntnis gno

[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
[/CENTER]
[/CENTER]
Ich hoff Du hesch e so e Gleiwage wo kasch in Hoosesagg näh oder under eme Busch verstegge...suscht guet Nacht und adiö.sammy hat geschrieben:weiss öpper wo das stadion in strassburg isch? ha im routeplaner gluegt und find nur e chemin du stadion. uf der page vo strassburg hani kei adrässe gfunde. wie wiet wärs vom bahnhof no z'laufe bis zum stadion? chönnt äbe si, dass mer de zug z'knapp isch und mier mitem auto müen go
D Waggis sind bekannt drfür, dass sie schwizer Autos gärn als Ersatzteilliferant missbruche

[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
- sammy
- Erfahrener Benutzer
[quote="Blutengel"]Ich hoff Du hesch e so e Gleiwage wo kasch in Hoosesagg näh oder under eme Busch verstegge...suscht guet Nacht und adiö.
D Waggis sind bekannt drfür, dass sie schwizer Autos gärn als Ersatzteilliferant missbruche ]
kein problem, bi guet versicheret
bi scho e paar mol mitem auto in strassburg gsi, ha no nie problem kha 
D Waggis sind bekannt drfür, dass sie schwizer Autos gärn als Ersatzteilliferant missbruche ]
kein problem, bi guet versicheret

wenn der oobehimmel rot isch... und am rhy nur blaui lüt triffsch...
:D