hüd zobe?!?

Der Rest...
Sad Mo S.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sad Mo S. »

Sad Mo S. hat geschrieben:(strip)poker spiele.
hat sich gelohnt heute.... habe dem gegner umgerechnet 45 abgenommen :)

Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

und mädel?
wa hesch gmacht?
wie wars?
:o

bierkurve_sh
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bierkurve_sh »

fma79 hat geschrieben:dä isch denn morn z'basel in dr kaserne
allen welche heute in basel ans curse-konzert gehen, viel spass!

war ganz geil gestern in der verbotenen stadt, reno & curse habens einfach drauf (höre sonst eher selten hiphop).
[CENTER]Watch my movies...! [/CENTER]
[CENTER]GRANDE LUGANO[/CENTER]
[CENTER]Bist auch du ein Penner? [/CENTER]

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

sorry, dass i erscht jetz schribe... mi vater hät no geburtstag gha... hättsch chönne cho ässe...

lachstatar
schoggimousse
caramelcreme
schwarzwäldertorte
zuger kirschtorte

alles vo mim mami sälber gmacht...

und d'party isch jääs ab!
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !

tsakras
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tsakras »

Sad Mo S. hat geschrieben:hat sich gelohnt heute.... habe dem gegner umgerechnet 45 abgenommen :)
hmmm...und ich ha gest ca. 10fr verlore
Karten sind des Teufels ABC

AJZ
Neuer Benutzer

Beitrag von AJZ »

Barty hat geschrieben:und mädel?
wa hesch gmacht?
wie wars?
:o
kino gsi go casanova luege!! "give me a man who is man enough to life just for the woman he loves. and if I'd be that woman, I'd love him forever" :cool: sienna miller, macht ihri sach in däm film sehr guet!

nochär no e strolchefärtli gmacht... :D ...egal..
So why do we choose the boys that are naughty?
I dont fit in so why do you want me?
I know I cant tame you...but I just keep trying

Cause I still love to wash in your old bathwater
Love to think that you couldnt love another
I cant help it.. your my kind of my man

Sad Mo S.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sad Mo S. »

tsakras hat geschrieben:hmmm...und ich ha gest ca. 10fr verlore
au im poker?

bi mir ischs e harte kampf gseh: ha heads up gspielt... ha 4 mol gwunne und 2 mol verlore... endresultat sin diä 45.- gseh.

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

AJZ hat geschrieben: nochär no e strolchefärtli gmacht... :D ...egal..
dämfall bisch du das gsi womi fascht übere huffe gfahre het :D
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung

AJZ
Neuer Benutzer

Beitrag von AJZ »

Basic hat geschrieben:dämfall bisch du das gsi womi fascht übere huffe gfahre het :D
egal was, ich wars nicht. :D

und, hesch ins gestebett miese?

tsakras
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tsakras »

Sad Mo S. hat geschrieben:au im poker?

bi mir ischs e harte kampf gseh: ha heads up gspielt... ha 4 mol gwunne und 2 mol verlore... endresultat sin diä 45.- gseh.
klar...head up? ihr spielet nur zue 2.?, oder mit usscheidigsverfahre?

mir sind aigentlich immer zue 4.

mit wieviel kaufet ihr euch deni?

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

AJZ hat geschrieben:egal was, ich wars nicht. :D

und, hesch ins gestebett miese?
ych wär freiwillig e johr lang ins gäschtebett go ligge weni sone schlimms heicho hät könne verhindere wie geschter...

mi fründin het irgend sone barmaid us dr bar rouge oder so via kollege engagiert und die het denne ihre und ihrem hiehnerhuffe aka kolleginne bibrocht, wiemer so bits spezielleri drinks macht. das wär jo guet und rächt wenn ych öbbis defo gwüsst hät (ha hüt usegfunde dass sie mirs gseit het währendäm ych olympia gluegt ha, ysch öbbe glichsetze mit nit sage...)und die wärtvolle schätz us minere bar (mi gröschti stolz) hät könne evakuiere.

1. het die bar usgseh wiene bombe igschlage het 2. säggs bsoffeni wiiber am umegaggere und ych ha 3. nur gse, wie die unterschti schranggtür vo de bar offe gsi ysch (dört sind die ganz edle stügg dinne wäre) woni die vile gläser mit halb abruchte drinks gseh ha hani e halbe närvezämebruch gha wenni nur scho dra dänggt ha, welli alkohollische meisterwärk sie für ihri giftmischerei missbrucht händ. i bi gar nit go luege was sie alles ufgmacht händ, bi e bier usem kiehlschrangg go näh, ihri ufforderige zum d'drinks probiere ignoriert und bi völlig fruschtriert go färnseh luege :o

y wünscht y wär miteme vollsuff heicho und würdmi gar nit an das erinnere könne

Sad Mo S.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sad Mo S. »

tsakras hat geschrieben:klar...head up? ihr spielet nur zue 2.?, oder mit usscheidigsverfahre?

mir sind aigentlich immer zue 4.

mit wieviel kaufet ihr euch deni?
i ha so e ami in dr klass, wo mir afangs semeschter gseit het, er spielt extrem gern (und guet) poker... isch scho in las vegas gseh und het dört mega guet abgschnitte.

i ha gseit i ha nonie "live" gspielt; immer im internet...

vor e paar wuche bin i mol zu ihm heim; denn hän mir 30 rappe / 50 Rappe (umgrechnet; bi nid in dr schwiiz) gspielt (also Big Blind 50 Rappe).

ikauft hän mir uns für 30 bis 100 Franke... damals hani e kleine gwünn vo bitz meh als 20.- ka (mir sin aber mehreri persone gseh).

geschter hani HEADS-UP gspielt... allerdings hän mir uns für turnierform entschiede, pro rundi hän mir um umgrechnet 15.- gspielt...
aber ebbe: nur er und ich.

ha diä erste 3 partie gwunne; denn 2 mol verlore und am schluss hen mir no e turnier für 30.- gspielt wo i wieder gwunne ha.

übrigens: s'git au e poker thread irgendwo do :)

AJZ
Neuer Benutzer

Beitrag von AJZ »

Basic hat geschrieben:ych wär freiwillig e johr lang ins gäschtebett go ligge weni sone schlimms heicho hät könne verhindere wie geschter...

mi fründin het irgend sone barmaid us dr bar rouge oder so via kollege engagiert und die het denne ihre und ihrem hiehnerhuffe aka kolleginne bibrocht, wiemer so bits spezielleri drinks macht. das wär jo guet und rächt wenn ych öbbis defo gwüsst hät (ha hüt usegfunde dass sie mirs gseit het währendäm ych olympia gluegt ha, ysch öbbe glichsetze mit nit sage...)und die wärtvolle schätz us minere bar (mi gröschti stolz) hät könne evakuiere.

1. het die bar usgseh wiene bombe igschlage het 2. säggs bsoffeni wiiber am umegaggere und ych ha 3. nur gse, wie die unterschti schranggtür vo de bar offe gsi ysch (dört sind die ganz edle stügg dinne wäre) woni die vile gläser mit halb abruchte drinks gseh ha hani e halbe närvezämebruch gha wenni nur scho dra dänggt ha, welli alkohollische meisterwärk sie für ihri giftmischerei missbrucht händ. i bi gar nit go luege was sie alles ufgmacht händ, bi e bier usem kiehlschrangg go näh, ihri ufforderige zum d'drinks probiere ignoriert und bi völlig fruschtriert go färnseh luege :o

oohnei! das isch den ergerlich! jööö also ich mues sage, das du mir dasmol wirglich leid duesch.
es wird zwar bis in 2 joor e luschtigi gschicht si zum verzelle, aber das bringt dir jetz nid vill gäll? :o

jä het si den nid gwüsst, welli das si dörf nä und welli nid?

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

AJZ hat geschrieben:jä het si den nid gwüsst, welli das si dörf nä und welli nid?
sie het kai ahnig vo wäge was tür und wärtvoll ysch und nit eifach so abegleert wärde sött. wohrschiins weiss sie scho dass das schränggli mi heiligtum ysch äntwäder het sie scho e bolle gha dass sie nümm dra dänggt het oder ine ysch s'normale züg usgange... vor allem hät die bardame sölle mergge welch kostbarkeiten sie do verwändet :rolleyes:

aber ebbe, weni mini fründin in käller schigg e wyy go hole bringt sies immer fertig eine vo de tüüre go hole. kai blasse vo wo sie das händli het...

naja, irgend wie wirdi über dä verluscht hinwäg cho - i glaub hüt z'obe suffi mitere alli abruchte fläsche leer demit i mini bar wider in usgangszuestand ka bringe :D

tsakras
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tsakras »

Sad Mo S. hat geschrieben:übrigens: s'git au e poker thread irgendwo do :)
ich weiss doch...dä isch aber irgendwie in de versänkig verschwunde...ich lieb das game!!!

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

Basic hat geschrieben:ych wär freiwillig e johr lang ins gäschtebett go ligge weni sone schlimms heicho hät könne verhindere wie geschter...

:eek: du bisch jo e arme siech, mi härzliggs beileid!!!!
wieviel edli stück sin zu grusige mischdrinks vergwaltigt worde???

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

Digge hat geschrieben: :eek: du bisch jo e arme siech, mi härzliggs beileid!!!!
wieviel edli stück sin zu grusige mischdrinks vergwaltigt worde???
wiexeit, i hami gescht zobe und au hüt morge nonig dezue könne überwinde de schade z'beguetachte...

aber immerhin händ sie nit nur billigs whiskey-cola gmixt sondern e bits edleri sache. so händ mini schätz nit sone grausams ändi gha :o

AJZ
Neuer Benutzer

Beitrag von AJZ »

Basic hat geschrieben:sie het kai ahnig vo wäge was tür und wärtvoll ysch und nit eifach so abegleert wärde sött. wohrschiins weiss sie scho dass das schränggli mi heiligtum ysch äntwäder het sie scho e bolle gha dass sie nümm dra dänggt het oder ine ysch s'normale züg usgange... vor allem hät die bardame sölle mergge welch kostbarkeiten sie do verwändet :rolleyes:

aber ebbe, weni mini fründin in käller schigg e wyy go hole bringt sies immer fertig eine vo de tüüre go hole. kai blasse vo wo sie das händli het...

naja, irgend wie wirdi über dä verluscht hinwäg cho - i glaub hüt z'obe suffi mitere alli abruchte fläsche leer demit i mini bar wider in usgangszuestand ka bringe :D
du bisch aber au e liebe siech! ich kenn anderi die würde wuchelang e theater mache und ihri fründin tagelang lo gspüre das si e seich gmacht het etc.

also wenn du ihre das so licht verzeisch, den sag ich du söddsch si hürode! ;)

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

Basic hat geschrieben:wiexeit, i hami gescht zobe und au hüt morge nonig dezue könne überwinde de schade z'beguetachte...

aber immerhin händ sie nit nur billigs whiskey-cola gmixt sondern e bits edleri sache. so händ mini schätz nit sone grausams ändi gha :o
ich würd duregheie wenn scho nur mini halb-edle whiskys mit cola in berüehrig cho würde...

ich lueg eifach das ihres lager an baileys und martini immer voll isch und denn söll si dr räscht in rueh loh.... :D

falls hilfsch brucsch bim fläsche leerdrinke hüt z'obe - ich würd mi opfere! ungärn, aber dir z'lieb würdi dir hälfe! ;)

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

[quote="AJZ"]du bisch aber au e liebe siech! ich kenn anderi die würde wuchelang e theater mache und ihri fründin tagelang lo gspüre das si e seich gmacht het etc.

also wenn du ihre das so licht verzeisch, den sag ich du söddsch si hürode! ]

mir männer sin jo sicher nid so blöde und bestrofe unseri fraue mit sex-entzug! mir sin nid so blöd, dass mr uns ins eigene fleisch schnide... :p

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

[quote="AJZ"]du bisch aber au e liebe siech! ich kenn anderi die würde wuchelang e theater mache und ihri fründin tagelang lo gspüre das si e seich gmacht het etc.

also wenn du ihre das so licht verzeisch, den sag ich du söddsch si hürode! ]

i ha scho mänge seich botte und sie ysch nie ärnschthaft vrugggt gsi...

ysch au iplant... dr ring ysch scho parat i muesmer eifach no öbbis schlaus usdängge - aber pssssst!

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

@basic

Mi Beileid. Und isch Dinere Fründin s'Malheur hütt am morge uffgfalle.... :eek: ;)

Mi Fründ hett nur 1 Fläsche wo ich uff kei Fall dörf alänge....würd ich's mache, wär ich obdachlos. Oder uff em Wäg zum Ullrich go Bittibätti mache dassen könne bstelle.

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

Digge hat geschrieben:mir männer sin jo sicher nid so blöde und bestrofe unseri fraue mit sex-entzug! mir sin nid so blöd, dass mr uns ins eigene fleisch schnide... :p
i glaub die einzig strof wird si, dasere hüt zobe öbbis zämemix wonere so inehaut, dass sie 5 min mues hueschte :D :D

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

[quote="mimpfeli"]@basic

Mi Beileid. Und isch Dinere Fründin s'Malheur hütt am morge uffgfalle.... :eek: ]

in minere unändligge gieti hanisi hüt morge lo schlofe - bi däre biire wosi gescht gha het würdsmi wundere wennsi scho wach wär :D aber s'schlächte gwüsse wird ko binere - ganz sicher...

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

Basic hat geschrieben:i glaub die einzig strof wird sie, dasere hüt zobe öbbis zämemix wonere so inehaut, dass sie 5 min mues hueschte :D :D
.... und sie grad wieder e ufgwärmte het... :D

mini het sich geschter am whykäller vo mim vater verköschtigt, die isch nonig wirklich ahsprächbar gsi woni hüt morge ufgstande bi! aber isch e luschtigi heimfahrt gsi... :D

AJZ
Neuer Benutzer

Beitrag von AJZ »

Basic hat geschrieben:i ha scho mänge seich botte und sie ysch nie ärnschthaft vrugggt gsi...

ysch au iplant... dr ring ysch scho parat i muesmer eifach no öbbis schlaus usdängge - aber pssssst!
wirglich???!?! ich weiss gar nid was sage! das isch jo..
ich mein ich freu mi immer mega über so sache. au wenn ich di gar nid kenn.. :D

aber bidde nämed denn euer verspräche ärnscht. und wen der zämealt worde sin und euch nie gegesidig versegglet händ, denn schribsch mir e pn. ich würd mi me über das freue als jede andere.

aber imfall- los dir eifach schriftlich gä das si nach der hochzit nid so komischi sache wie d hoor uff e bürschteschnitt abschnide etc. macht.

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Basic hat geschrieben:in minere unändligge gieti hanisi hüt morge lo schlofe - bi däre biire wosi gescht gha het würdsmi wundere wennsi scho wach wär :D aber s'schlächte gwüsse wird ko binere - ganz sicher...
Du bisch aber scho e liebe Kärli :D

Oh jä, definitiv. Bim Uffwache....'Oh Shit...shit...shit'..... ;)

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

AJZ hat geschrieben:wirglich???!?! ich weiss gar nid was sage! das isch jo..
ich mein ich freu mi immer mega über so sache. au wenn ich di gar nid kenn.. :D

aber bidde nämed denn euer verspräche ärnscht. und wen der zämealt worde sin und euch nie gegesidig versegglet händ, denn schribsch mir e pn. ich würd mi me über das freue als jede andere.

aber imfall- los dir eifach schriftlich gä das si nach der hochzit nid so komischi sache wie d hoor uff e bürschteschnitt abschnide etc. macht.
naja, hamers 7-8 johr überleggt - s'längt glaubs scho :D

und kei angscht - bim ehevertrag bini scho uf site 34! do wird nüt im zuefall überlo :eek: :p

AJZ
Neuer Benutzer

Beitrag von AJZ »

Digge hat geschrieben:.isch e luschtigi heimfahrt gsi... :D
:D :D

beschwipsti fraue hän meistens style :D

AJZ
Neuer Benutzer

Beitrag von AJZ »

Basic hat geschrieben:naja, hamers 7-8 johr überleggt - s'längt glaubs scho :D

und kei angscht - bim ehevertrag bini scho uf site 34! do wird nüt im zuefall überlo :eek: :p
?!?!?!! siner scho so lang zäme? denn sinder aber rächt jung zämme ko oder?

Antworten