hat sich gelohnt heute.... habe dem gegner umgerechnet 45 abgenommenSad Mo S. hat geschrieben:(strip)poker spiele.

allen welche heute in basel ans curse-konzert gehen, viel spass!fma79 hat geschrieben:dä isch denn morn z'basel in dr kaserne
kino gsi go casanova luege!! "give me a man who is man enough to life just for the woman he loves. and if I'd be that woman, I'd love him forever"Barty hat geschrieben:und mädel?
wa hesch gmacht?
wie wars?
![]()
egal was, ich wars nicht.Basic hat geschrieben:dämfall bisch du das gsi womi fascht übere huffe gfahre het![]()
klar...head up? ihr spielet nur zue 2.?, oder mit usscheidigsverfahre?Sad Mo S. hat geschrieben:au im poker?
bi mir ischs e harte kampf gseh: ha heads up gspielt... ha 4 mol gwunne und 2 mol verlore... endresultat sin diä 45.- gseh.
ych wär freiwillig e johr lang ins gäschtebett go ligge weni sone schlimms heicho hät könne verhindere wie geschter...AJZ hat geschrieben:egal was, ich wars nicht.![]()
und, hesch ins gestebett miese?
i ha so e ami in dr klass, wo mir afangs semeschter gseit het, er spielt extrem gern (und guet) poker... isch scho in las vegas gseh und het dört mega guet abgschnitte.tsakras hat geschrieben:klar...head up? ihr spielet nur zue 2.?, oder mit usscheidigsverfahre?
mir sind aigentlich immer zue 4.
mit wieviel kaufet ihr euch deni?
oohnei! das isch den ergerlich! jööö also ich mues sage, das du mir dasmol wirglich leid duesch.Basic hat geschrieben:ych wär freiwillig e johr lang ins gäschtebett go ligge weni sone schlimms heicho hät könne verhindere wie geschter...
mi fründin het irgend sone barmaid us dr bar rouge oder so via kollege engagiert und die het denne ihre und ihrem hiehnerhuffe aka kolleginne bibrocht, wiemer so bits spezielleri drinks macht. das wär jo guet und rächt wenn ych öbbis defo gwüsst hät (ha hüt usegfunde dass sie mirs gseit het währendäm ych olympia gluegt ha, ysch öbbe glichsetze mit nit sage...)und die wärtvolle schätz us minere bar (mi gröschti stolz) hät könne evakuiere.
1. het die bar usgseh wiene bombe igschlage het 2. säggs bsoffeni wiiber am umegaggere und ych ha 3. nur gse, wie die unterschti schranggtür vo de bar offe gsi ysch (dört sind die ganz edle stügg dinne wäre) woni die vile gläser mit halb abruchte drinks gseh ha hani e halbe närvezämebruch gha wenni nur scho dra dänggt ha, welli alkohollische meisterwärk sie für ihri giftmischerei missbrucht händ. i bi gar nit go luege was sie alles ufgmacht händ, bi e bier usem kiehlschrangg go näh, ihri ufforderige zum d'drinks probiere ignoriert und bi völlig fruschtriert go färnseh luege![]()
y wünscht y wär miteme vollsuff heicho und würdmi gar nit an das erinnere könne
sie het kai ahnig vo wäge was tür und wärtvoll ysch und nit eifach so abegleert wärde sött. wohrschiins weiss sie scho dass das schränggli mi heiligtum ysch äntwäder het sie scho e bolle gha dass sie nümm dra dänggt het oder ine ysch s'normale züg usgange... vor allem hät die bardame sölle mergge welch kostbarkeiten sie do verwändetAJZ hat geschrieben:jä het si den nid gwüsst, welli das si dörf nä und welli nid?
Basic hat geschrieben:ych wär freiwillig e johr lang ins gäschtebett go ligge weni sone schlimms heicho hät könne verhindere wie geschter...
mi fründin het irgend sone barmaid us dr bar rouge oder so via kollege engagiert und die het denne ihre und ihrem hiehnerhuffe aka kolleginne bibrocht, wiemer so bits spezielleri drinks macht. das wär jo guet und rächt wenn ych öbbis defo gwüsst hät (ha hüt usegfunde dass sie mirs gseit het währendäm ych olympia gluegt ha, ysch öbbe glichsetze mit nit sage...)und die wärtvolle schätz us minere bar (mi gröschti stolz) hät könne evakuiere.
1. het die bar usgseh wiene bombe igschlage het 2. säggs bsoffeni wiiber am umegaggere und ych ha 3. nur gse, wie die unterschti schranggtür vo de bar offe gsi ysch (dört sind die ganz edle stügg dinne wäre) woni die vile gläser mit halb abruchte drinks gseh ha hani e halbe närvezämebruch gha wenni nur scho dra dänggt ha, welli alkohollische meisterwärk sie für ihri giftmischerei missbrucht händ. i bi gar nit go luege was sie alles ufgmacht händ, bi e bier usem kiehlschrangg go näh, ihri ufforderige zum d'drinks probiere ignoriert und bi völlig fruschtriert go färnseh luege![]()
y wünscht y wär miteme vollsuff heicho und würdmi gar nit an das erinnere könne
wiexeit, i hami gescht zobe und au hüt morge nonig dezue könne überwinde de schade z'beguetachte...Digge hat geschrieben:du bisch jo e arme siech, mi härzliggs beileid!!!!
wieviel edli stück sin zu grusige mischdrinks vergwaltigt worde???
du bisch aber au e liebe siech! ich kenn anderi die würde wuchelang e theater mache und ihri fründin tagelang lo gspüre das si e seich gmacht het etc.Basic hat geschrieben:sie het kai ahnig vo wäge was tür und wärtvoll ysch und nit eifach so abegleert wärde sött. wohrschiins weiss sie scho dass das schränggli mi heiligtum ysch äntwäder het sie scho e bolle gha dass sie nümm dra dänggt het oder ine ysch s'normale züg usgange... vor allem hät die bardame sölle mergge welch kostbarkeiten sie do verwändet![]()
aber ebbe, weni mini fründin in käller schigg e wyy go hole bringt sies immer fertig eine vo de tüüre go hole. kai blasse vo wo sie das händli het...
naja, irgend wie wirdi über dä verluscht hinwäg cho - i glaub hüt z'obe suffi mitere alli abruchte fläsche leer demit i mini bar wider in usgangszuestand ka bringe![]()
ich würd duregheie wenn scho nur mini halb-edle whiskys mit cola in berüehrig cho würde...Basic hat geschrieben:wiexeit, i hami gescht zobe und au hüt morge nonig dezue könne überwinde de schade z'beguetachte...
aber immerhin händ sie nit nur billigs whiskey-cola gmixt sondern e bits edleri sache. so händ mini schätz nit sone grausams ändi gha![]()
i glaub die einzig strof wird si, dasere hüt zobe öbbis zämemix wonere so inehaut, dass sie 5 min mues hueschteDigge hat geschrieben:mir männer sin jo sicher nid so blöde und bestrofe unseri fraue mit sex-entzug! mir sin nid so blöd, dass mr uns ins eigene fleisch schnide...![]()
.... und sie grad wieder e ufgwärmte het...Basic hat geschrieben:i glaub die einzig strof wird sie, dasere hüt zobe öbbis zämemix wonere so inehaut, dass sie 5 min mues hueschte![]()
![]()
wirglich???!?! ich weiss gar nid was sage! das isch jo..Basic hat geschrieben:i ha scho mänge seich botte und sie ysch nie ärnschthaft vrugggt gsi...
ysch au iplant... dr ring ysch scho parat i muesmer eifach no öbbis schlaus usdängge - aber pssssst!
Du bisch aber scho e liebe KärliBasic hat geschrieben:in minere unändligge gieti hanisi hüt morge lo schlofe - bi däre biire wosi gescht gha het würdsmi wundere wennsi scho wach wäraber s'schlächte gwüsse wird ko binere - ganz sicher...
naja, hamers 7-8 johr überleggt - s'längt glaubs schoAJZ hat geschrieben:wirglich???!?! ich weiss gar nid was sage! das isch jo..
ich mein ich freu mi immer mega über so sache. au wenn ich di gar nid kenn..![]()
aber bidde nämed denn euer verspräche ärnscht. und wen der zämealt worde sin und euch nie gegesidig versegglet händ, denn schribsch mir e pn. ich würd mi me über das freue als jede andere.
aber imfall- los dir eifach schriftlich gä das si nach der hochzit nid so komischi sache wie d hoor uff e bürschteschnitt abschnide etc. macht.
Digge hat geschrieben:.isch e luschtigi heimfahrt gsi...![]()
?!?!?!! siner scho so lang zäme? denn sinder aber rächt jung zämme ko oder?Basic hat geschrieben:naja, hamers 7-8 johr überleggt - s'längt glaubs scho![]()
und kei angscht - bim ehevertrag bini scho uf site 34! do wird nüt im zuefall überlo![]()
![]()