Handball EM 2006

Der Rest...
MilleGB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MilleGB »

püscül hat geschrieben:hehe, jä dä isch nid ganz suubr.. am samschtig isch glaub aine mit 119km/h gsi, dr ball hani wirglig erscht gseh wo er im netz zapplet isch... s'krasse isch jo, dass er das zügs uss em sprungwurf cha wärfe.

ich wird mir das nümme adue. bi geshct va wäg mine kolege gange, wo tix kauft hänn! ishc nid so luschtig wennde hundert mol gfrogt wirdsch worum dass me denn jetzt ussgschiede isch!
ahjo du kasch jo alles mache aber RED NIT MITM ROLF DOBLER au wenner wohrschienlich dr beschti goali gsi isch egal.... ich weiss genau was füre riese arsch är isch und du au mr hän en nämmli beidi scho als trainer ka also!!! nit mitm dobler rede! ;) und suscht dicki grats für dini leischtige hät nit dänkt das de dr DJ Antoine in schatte spielsch. ( sini fründin isch aber no hübsch )

FCB-Fetisch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von FCB-Fetisch »

als ehemaliger kadetten schaffhausen spieler (guät für die erst mannschaft häts nöd glangt :-) ) au no herzlichi gratulation monsieur stauber! sackstark gsi!

Pinkel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pinkel »

püscül hat geschrieben:hehe, jä dä isch nid ganz suubr.. am samschtig isch glaub aine mit 119km/h gsi, dr ball hani wirglig erscht gseh wo er im netz zapplet isch... s'krasse isch jo, dass er das zügs uss em sprungwurf cha wärfe.

ich wird mir das nümme adue. bi geshct va wäg mine kolege gange, wo tix kauft hänn! ishc nid so luschtig wennde hundert mol gfrogt wirdsch worum dass me denn jetzt ussgschiede isch!
Hey ich ha emol e Froog a Di: wieso sindr ussgschide? :D

Nei im ärnscht; e saggstarki Leischtig gsi vo Dir, wie de Dini Lüt hesch chönne motiviere und die Gegestöss wo de kchratz hesch (orgasmisches Gfühl, bi sälber Handballgoalie).

Wünsch Dir witerhin vil Erfolg, mach witer e so!
.

Würfel, Weiber, Wein bringen Lust und Pein.
Friedrich von Logau (1605-1655)

The Moose
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Moose »

Heute kommt es zur Entscheidung in der Basler Gruppe. Die letzten Spiele im Joggeli sind die folgenden:

Polen-Deutschland
Ukraine-Frankreich
Slowenien-Spanien

Noch einmal drei Spiele reinziehen und dann habe ich vorerst mal genug vom Handball...

püscül
Neuer Benutzer

Beitrag von püscül »

@millegb: also ich muess sage mir isch aigentlich glich ob du no mit ihm redisch odr nid, ich ha viel vo ihm glernt, und ha au immrno e guets verhältnis mit ihm, dorum wird ich au wiettrhin mit ihm rede... isch hoff dasch ok für di ;)

@themoose: wie scho gseit, uff basel chumm ich nümme!i wird mir am sunntig no s'final ihnezieh, und dodrmit hetts sich!

The Moose
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Moose »

püscül hat geschrieben: @themoose: wie scho gseit, uff basel chumm ich nümme!i wird mir am sunntig no s'final ihnezieh, und dodrmit hetts sich!
Durchus nochvollziehbar! Würd ich mir an Dinere Stell au nit ahtue. Abgseh dervo wirdsch d Franzose und d Spanier wohl eh im Final gseh... ;)

püscül
Neuer Benutzer

Beitrag von püscül »

dasch definitiv eso! hüt wär in stgalle no e geils spiel... kroatie gege serbie, das wär jetzt no ains wo ich mir evt adue ;)

The Moose
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Moose »

Ha gescht die letschte 10 Minute vo Island-Kroatie no gseh im Prässecenter. Isch uf de Räng jo abgange wie ame Fuessballmatch! :eek: Aber schad, händ d Isländer nit gwunne. Ich hoff sie schaffes doch no in Halbfinal...

MilleGB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MilleGB »

[quote="püscül"]dasch definitiv eso! hüt wär in stgalle no e geils spiel... kroatie gege serbie, das wär jetzt no ains wo ich mir evt adue ]
ahhh redisch mit däm depp halt witer.... das viel vo em lehre kasch glaubi dir scho nur halt menschlich nix ;) und jo scheiss basler gruppe nur schiss mannschafte und die beschte 3 hän scho in dr 1te gruppephase gegenander gspielt..... i hoff jetzt uf island und croatie.
Aber zum thema karol bilecke ou mann het dä scheisse gspielt gege d franzose...

Maverick
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Maverick »

The Moose hat geschrieben:Ha gescht die letschte 10 Minute vo Island-Kroatie no gseh im Prässecenter. Isch uf de Räng jo abgange wie ame Fuessballmatch! :eek: Aber schad, händ d Isländer nit gwunne. Ich hoff sie schaffes doch no in Halbfinal...
Was für es Prässecenter? Schaffsch an dr EM? :confused:

san gallo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von san gallo »

ST.GALLEN u2013 Heiss zu und her ging es im letzten Zwischenrundenspiel zwischen Serbien-Montenegro und Kroatien. Vor allem neben dem Spielfeld.

Die Serben besassen keine Halbfinal-Chance mehr. Dennoch brannten bei einigen Anhängern die Sicherungen durch. Securitas und andere Sicherheitskräfte hatten alle Hände voll zu tun, damit es zwischen den «Fans» nicht völlig eskalierte.

Während der Partie wurden Leuchtpetarden in den gegnerischen Sektor geworfen, vor dem Stadion mussten von der Polizei Wasserwerfer und Tränengas eingesetzt werden, um die Situation nach einer Schlägerei unter Kontrolle zu halten.

Das Spiel dagegen war ausgesprochen fair. Nach einer ausgeglichenen Halbzeit zog Kroatien mit dem starken Balic davon, die Serben konnten nicht reagieren. Nach dem 34:30 steht Kroatien in den Halbfinals.

The Moose
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Moose »

Maverick hat geschrieben:Was für es Prässecenter? Schaffsch an dr EM? :confused:
Das in der kleinen Halle. Hatte aber gestern meinen letzten Tag...

Nedim
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nedim »

[quote="san gallo"]ST.GALLEN &#8211]

Kann ich bestätigen!

War aber ganz geil.. Stimmung war auf beiden Seiten sehr gut!
Völlig krass war die Aktion mit der Fackel, die von den Serben in den Kroaten-Block geworfen wurde :eek: Die Kroaten beseitigten dann diese Fackel.. Serben zünden jedoch gleich noch eine und werfen sie wieder in Richtung Kroaten und dann scheint die Situation zu eskalieren.. Doch die Capos beider Teams (!!) beruhigten und alles war wieder ganz "normal".....

Nach dem Spiel wollten Serben die Kroaten angreiffen, doch Robocops dazwischen und Serben kassieren Pfefferspray...

sergio tacchini
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergio tacchini »

Drausen wurden von den Serben keine Kroatischen Kutten angegriffen. Die Serben warteten drausen auf den harten Kern der aus Kroatien anreiste. Die jedoch wollten sich nicht zeigen und den Serben blieb nichts anderes übrig als zu versuchen die halle zu stürmen was mit Pfefferspray abwehr der Polizei geendet hat. Später muss gesagt werden wurden zwei serbische Spieler vor der Halle von kroatischen Fans verprügelt.
UND WENN MIS HÄRZ GANZ FEST SCHLOOH
DÄNK IIICH NUR AN BLAU ROOOT

OHH FCB GIB ALLES FÜÜÜR
BASÜL BASÜÜL ALE ALE ALEEE ......

Antworten