selberkauftmimpfeli hat geschrieben:Ihr ässet fertig-zuebereitete Haggbroote?!? Berk.....
Also wennscho dennscho macht me dä sälber. Will jo nitt wüsse was me do sunscht grad alles no mitisst.

mi fründin het sichs nur eimol erlaubt mir e türkte aka migros-haggbrote unterzjuble...mimpfeli hat geschrieben:Ihr ässet fertig-zuebereitete Haggbroote?!? Berk.....
Also wennscho dennscho macht me dä sälber. Will jo nitt wüsse was me do sunscht grad alles no mitisst.
Basic hat geschrieben: e sälbergmachte haggbrote (fiecht aber trotzdäm bissfescht)
mimpfeli hat geschrieben:Ihr ässet fertig-zuebereitete Haggbroote?!? Berk.....
Basic hat geschrieben:mi fründin het sichs nur eimol erlaubt mir e türkte aka migros-haggbrote unterzjuble...
und wenn köme d tomate in die geilsti sauce wo gids?beginner hat geschrieben:Also, i zibele fin hacke, 1 Tomate in chleini würfli schnide...
zibele im butte goldbrun wärde loh, denn in würfeli gschnitte speck und schinke drzue gheie...
abrote bisses guet schmeckt, rotwy dri zum ablösche...
pfeffer, salz, jeeenschti chrüttli dri, und zum schluss je nach gschmack no paprika/peperoncini...
fertig ist die geilste sauce wo gits!!!
Das isch jo dr Joke: Die kömme in dr Chef-Salat, wo är jetzt glyy s'Rezäpt für bringt!AJZ hat geschrieben:und wenn köme d tomate in die geilsti sauce wo gids?
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
jo klar! du meinsch aber nid im ärnscht das dr beginner im stand isch zum e vollständige salat zmache? (ohni sich mindischtens 3 mol in läbensgfahr bringe..)Diggi_Eier hat geschrieben:Das isch jo dr Joke: Die kömme in dr Chef-Salat, wo är jetzt glyy s'Rezäpt für bringt!
AJZ hat geschrieben:jo klar! du meinsch aber nid im ärnscht das dr beginner im stand isch zum e vollständige salat zmache? (ohni sich mindischtens 3 mol in läbensgfahr bringe..)
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
üüüüüüüüüüüüüü was? mues glaubs wirklich mol für di koche...ihr werdet eurem gaume nüm traue wenner mini kreatione gseht.AJZ hat geschrieben:jo klar! du meinsch aber nid im ärnscht das dr beginner im stand isch zum e vollständige salat zmache? (ohni sich mindischtens 3 mol in läbensgfahr bringe..)
i has waaaaaaaahnsinnig geil gfunde. kerzli azündet, schöni musig abgloh, e guete wyy usem wyykäller gholt - und denne e migros-haggbrote.AJZ hat geschrieben:ich find dini fründin eifach die geilst!
Sie het wohl grad welle in's Näscht?! Isch doch au ebbis positivs? E Rezäppt zeigt immr Wirgigg in dr Usfüehrig et voilàBasic hat geschrieben:i has waaaaaaaahnsinnig geil gfunde. kerzli azündet, schöni musig abgloh, e guete wyy usem wyykäller gholt - und denne e migros-haggbrote.
nochdämi gmerggt ha, dases vollsti absicht gsi ysch vo ihre ysch für mi de obe gloffe gsi![]()
hahahahaha!! jä kasi ne nid sälber mache und het dorum dängt es kunnd besser wenn si ne kauft (so wienich) oder het si dini ussage vowäge: am migros sini haggbröde ka au kei mensch frässe etc. satt ka und di welle teschte? (so wie au ich)Basic hat geschrieben:i has waaaaaaaahnsinnig geil gfunde. kerzli azündet, schöni musig abgloh, e guete wyy usem wyykäller gholt - und denne e migros-haggbrote.
nochdämi gmerggt ha, dases vollsti absicht gsi ysch vo ihre ysch für mi de obe gloffe gsi![]()
Höhöhö....Dini Fründin kunnt guet....Basic hat geschrieben:i has waaaaaaaahnsinnig geil gfunde. kerzli azündet, schöni musig abgloh, e guete wyy usem wyykäller gholt - und denne e migros-haggbrote.
Y glaub d'AJZ het Rächt gha...beginner hat geschrieben:oder no was...
schnidisch härdöpflei in schnizli, gheisch si ine plastik sack ine, oliveöl dri und das ganze guet schüttle....ab in ofe bis si goldbrun sind...
DAS würd ich nitt emol ässe wenn me mir drfür würd öbbis zahle....igittigitt!!!Diggi_Eier hat geschrieben:@Basic
Wie schomol xait, isch das au dr Duurzuestand vo minere Fründin. Wenn sie sait hüt z'Oobe kocht sie für uns zwai, stell ich mi scho druf yy, dass es
a.) Tiefküehlpizza
b.) Curry King
c.) Brötli mit Ei und e Salat mit dr HL-Markt Chrütermischig (Es lebe Deutschland)
git.
mein mitleid sei dir gewiss...Diggi_Eier hat geschrieben:@Basic
Wie schomol xait, isch das au dr Duurzuestand vo minere Fründin. Wenn sie sait hüt z'Oobe kocht sie für uns zwai, stell ich mi scho druf yy, dass es
a.) Tiefküehlpizza
b.) Curry King
c.) Brötli mit Ei und e Salat mit dr HL-Markt Chrütermischig (Es lebe Deutschland)
git.
Kunnt druf aa, wenn richtig Hunger hesch, denn machts au das. Aifach mit gnueg Bier aabespüele.mimpfeli hat geschrieben:DAS würd ich nitt emol ässe wenn me mir drfür würd öbbis zahle....igittigitt!!!![]()
Currywursch in Curry-Sauce imene Mikrowääle Tällerli. Folie yystäche 2 Min in d'Microwave und fertig.Basic hat geschrieben:was ysch denne das curry king![]()