Syg Dym Babbe danggbar. Bi andere lauft das aber halt nid eso.Basic hat geschrieben:e närvigs vorurteil...
i has glück gha als kind vo relativ wohlhabende eltere ufzwaggse und hamer e paar sache meh könne leischte. aber ych ha weiss gott meh gschafft für mi saggäld als mänge andere. jedes wuchenänd bim vater in de firma miesse go hälfe und dört irgendwelchi schissarbete go mache, statt e gärnter han ych miesse de garte im schuss haltezudäm hani miesse e "tagebuech" mit mine usgobe miesse fiehre und das regelmässig im vater miesse zeige... es ysch alles e frog vo de erziehig bzw. iischtellig vo de eltere wie d'kinder mitem gäld umgöhn und nit öb sie jetzt vill gäld zur verfiegig hänn oder nit
Myni Eltere sinn au nid schlächt doogstande. Ych ha aber nie dr Drang verspyyrt, mir ebbis Grosses z'kaufe, wo n ych mir nid kennti laischte. . Mir sinn go schutte und denne in Migros go e Guttere "Aproz Orange" kaufe, und speeter sinn mer halt als Kolleege mit de Chicks go zältle oder hänn sunscht ebbis gmacht, wo nid grad e Vermeege koschtet.