Jugend in der Schuldenfalle

Der Rest...
Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Basic hat geschrieben:e närvigs vorurteil :mad: ...

i has glück gha als kind vo relativ wohlhabende eltere ufzwaggse und hamer e paar sache meh könne leischte. aber ych ha weiss gott meh gschafft für mi saggäld als mänge andere. jedes wuchenänd bim vater in de firma miesse go hälfe und dört irgendwelchi schissarbete go mache, statt e gärnter han ych miesse de garte im schuss haltezudäm hani miesse e "tagebuech" mit mine usgobe miesse fiehre und das regelmässig im vater miesse zeige... es ysch alles e frog vo de erziehig bzw. iischtellig vo de eltere wie d'kinder mitem gäld umgöhn und nit öb sie jetzt vill gäld zur verfiegig hänn oder nit
Syg Dym Babbe danggbar. Bi andere lauft das aber halt nid eso.

Myni Eltere sinn au nid schlächt doogstande. Ych ha aber nie dr Drang verspyyrt, mir ebbis Grosses z'kaufe, wo n ych mir nid kennti laischte. . Mir sinn go schutte und denne in Migros go e Guttere "Aproz Orange" kaufe, und speeter sinn mer halt als Kolleege mit de Chicks go zältle oder hänn sunscht ebbis gmacht, wo nid grad e Vermeege koschtet.
---------------------------
FCB, la raison d'être!

housestyle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von housestyle »

mimpfeli hat geschrieben:Hmhm :confused:

Deine Finanzen zu planen, wieviel kommt rein, was muss davon alles bezahlt werden (Fixkosten), wieviel zur Seite legen für Kosten die anfallen könnten (REparaturen am Auto, Arztkosten, Ferien etc) und wieviel übrig bleibt für Ausgang/Freizeit
Ach so... und dann bekommt man seine Finanzen in den Griff?

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

housestyle hat geschrieben:Was ist eine Finanzplanung??? :confused:
budget ;-)

ok, han bis etz na nie es budget gmacht für mich, aber isch au nie nötig gsi..
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

housestyle hat geschrieben:Ach so... und dann bekommt man seine Finanzen in den Griff?
wen me sich dra haltet scho
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

schniposa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von schniposa »

housestyle hat geschrieben:Ach so... und dann bekommt man seine Finanzen in den Griff?
nein, die (selbst)disziplin und "das sich nicht wollen unter druck setzen von der gruppe" sind nebst dem finanzplan weitere wichtige bestandteile zum erfolg.
aber ein finanzplan allein öffnet einem vielleicht die augen!
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.

ja, ich bin huber!

Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

Mätzli hat geschrieben:Syg Dym Babbe danggbar. Bi andere lauft das aber halt nid eso.

Myni Eltere sinn au nid schlächt doogstande. Ych ha aber nie dr Drang verspyyrt, mir ebbis Grosses z'kaufe, wo n ych mir nid kennti laischte. . Mir sinn go schutte und denne in Migros go e Guttere "Aproz Orange" kaufe, und speeter sinn mer halt als Kolleege mit de Chicks go zältle oder hänn sunscht ebbis gmacht, wo nid grad e Vermeege koschtet.
du hesch aus glück gha nit ind mtv bling-bling undsoweiter generation z'falle :) aber wie au scho gseit - es ysch seltsam was alles umespringt und siche eltere nennt wo kei ahnig vo erziehig bzw. de kinder verantwortig bizbringe
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Ja, wenn man aufgrund der vorliegenden Daten PRORITÄTEN setzt. damit man mit mindesten einer "schwarzen Null" abschliesst.
FCB, la raison d'être!

housestyle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von housestyle »

;) ...

Ironie, jetzt oder nie! (nid dassr no meined ich hetti so öppis no nie ghört, aber ich glaube bi de meischte Jugendliche isch das leider de Fall...!)

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

Mätzli hat geschrieben:Ja, wenn man aufgrund der vorliegenden Daten PRORITÄTEN setzt. damit man mit mindesten einer "schwarzen Null" abschliesst.
gibts auch ne rote null? :D

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Basic hat geschrieben:du hesch aus glück gha nit ind mtv bling-bling undsoweiter generation z'falle :) aber wie au scho gseit - es ysch seltsam was alles umespringt und siche eltere nennt wo kei ahnig vo erziehig bzw. de kinder verantwortig bizbringe
Sag y au. Fir alles bruuchsch e Fähigkaitsuuswyy, e Fiehrerschyyn oder e Bewilligung, numme fir die verantwortigsvollschti Tätigkeit, nämmli e Kind ins Lääbe z'fiehre, nid.
FCB, la raison d'être!

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

[quote="housestyle"] ]

jä weisch, do du jo usem kanton ziiri schiins z'ko hämmer nit all zu sicher könne si ;)

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

Mätzli hat geschrieben:Syg Dym Babbe danggbar. Bi andere lauft das aber halt nid eso.

Defyyr zahlsch hütt e Vermöge an Alimänte... :D

Wie me mit Gäld umgoht, muess me lehre. Zerscht muess me froh syy, wenn me Eltere hett wo dezue byytraage, dass me uff em richtige Wäg ka go und denne hett sicher s Umfäld e grosse Yyfluss. Und last but not least isch es au e Charakter-Froog!

stjakobgirl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stjakobgirl »

Basic hat geschrieben:du hesch aus glück gha nit ind mtv bling-bling undsoweiter generation z'falle :) aber wie au scho gseit - es ysch seltsam was alles umespringt und siche eltere nennt wo kei ahnig vo erziehig bzw. de kinder verantwortig bizbringe
Wemme immer s neuste muss ha PSP, Natel etc ;)

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Basic hat geschrieben:gibts auch ne rote null? :D
Die "rote Null" ist eine beliebte Floskel unter Politikern, wenn sie verschleiern wollen, dass sie das Budget auch wieder nicht eingehalten haben. Auch hier = Selbstbetrug. Nur zahlen die anderen den Schlamassel ja irgendwann, oder man lässt die Notenpresse laufen und entschuldet sich über Inflation. Bei einem Individuum ist eben keiner da, den man schröpfen kann ( im Normalfall).
FCB, la raison d'être!

stjakobgirl
Erfahrener Benutzer

Mätzli hat geschrieben:Die "rote Null" ist eine beliebte Floskel unter Politikern, wenn sie verschleiern wollen, dass sie das Budget auch wieder nicht eingehalten haben. Auch hier = Selbstbetrug. Nur zahlen die anderen den Schlamassel ja irgendwann, oder man lässt die Notenpresse laufen und entschuldet sich über Inflation. Bei einem Individuum ist eben keiner da, den man schröpfen kann ( im Normalfall).
Eltern :eek:

housestyle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von housestyle »

[quote="Basic"]jä weisch, do du jo usem kanton ziiri schiins z'ko hämmer nit all zu sicher könne si ]

guet, do gibi dir rächt...
wird übrigens jede Mäntig uf blog.downtowners.ch "Basel die Ausgangangswelt von Zürich" erklären... chöned jo mol drii läse näggscht Mäntig wennr Lusch händ. ;)

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dark Coyote »

Mir stellt sich eifach d frog ob d elterä nid defür verantwortlich sind! Will schliesslich muesch dr umgang mit Geld vo klei uf lehre und do scho d elterä alles uf pump kaufe isch das kei wunder mehr. 70% vo allne autos uf dr stross sind nid zahlt!

Ich weis nume mit 14i bin ich go werbigverteile mit em töffli und het guet 300.- bis 500.- pro monet geh gha so e sackgeld het dört keine gha! ;)
Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

stjakobgirl hat geschrieben:Eltern :eek:
E erheebend Gfyyhl, wenn me mit 30 no muess zem Babbi renne, will me mit Stutz nid ka umgooh. :D
FCB, la raison d'être!

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

Mätzli hat geschrieben:E erheebend Gfyyhl, wenn me mit 30 no muess zem Babbi renne, will me mit Stutz nid ka umgooh. :D
und au d'quittig für dr vater z'mergge, daser im junior nit s'richtige bettr. gäld bibrocht het...

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

stjakobgirl hat geschrieben:Eltern :eek:
hahahah....nachdem ich d'Lehr agfange kah ha, hätt ich nie meh zu dr Muetter miesse go wäge Gäld...!

Und das isch au richtig eso.

Soriak
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Soriak »

Basic hat geschrieben:gibts auch ne rote null? :D
Laut dem Economist Styleguide wird "schwarz" in gewissen Laendern fuer Verluste gebraucht... ob die wohl Rot bei Gewinnen verwenden? Falls ja, dann gaebe es zumindest dort eine rote Null ;)

schniposa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von schniposa »

halt! jede generation hat finanzielle "verführer". bei mir waren es die us-klamotten die neu waren (army shop schönenberger am claraplatz und salathé am spalebärg), dann s'töffli (unbedingt sachs motor und schweizer marke), eine stereo anlage (war teuer und neu, musste man haben), ausgang im dis, chez pierre, happy night :cool: und hazyland. dann alle lp's die rauskamen. pilotensonnenbrille (aua, die war schweineteuer). also auch ich hätte mich verschulden können.......
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.

ja, ich bin huber!

Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122

stjakobgirl
Erfahrener Benutzer

Mätzli hat geschrieben:E erheebend Gfyyhl, wenn me mit 30 no muess zem Babbi renne, will me mit Stutz nid ka umgooh. :D
Es chunnt uf die oekonomischi Situation vo de Eltere druff a find i.
Reiche Eltern - Ja , Arme Eltern - Nein ;)

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dark Coyote »

stjakobgirl hat geschrieben:Es chunnt uf die oekonomische Situation vo de Eltere druff a find i.
Nei uf d selbständigkeit und unahänigkeit ! ;)
Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

[quote="Dark Coyote"]Nei uf d selbständigkeit und unahänigkeit ! ]

Genau. E sgit jo no so ebbis wie Sälbschtwärtgfyyhl. (oder setti's zumindescht gääh)
FCB, la raison d'être!

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

[quote="stjakobgirl"]Es chunnt uf die oekonomischi Situation vo de Eltere druff a find i.
Reiche Eltern - Ja , Arme Eltern - Nein ]

Mööööööp, falsch.

Es kunnt druff a öbb me Stolz hett und s'elai will schaffe oder immer wieder muess zu Mami und Papi hösele

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Dark Coyote hat geschrieben:Mir stellt sich eifach d frog ob d elterä nid defür verantwortlich sind! Will schliesslich muesch dr umgang mit Geld vo klei uf lehre und do scho d elterä alles uf pump kaufe isch das kei wunder mehr.
Ja klar, an allem sind immer die Eltern, die Gesellschaft, der böse Postomat etc. schuld, niemand sucht die Schuld da wo sie wirklich ist !!!!!
Wer Schulden macht ist ganz einfach selber schuld ;)

stjakobgirl
Erfahrener Benutzer

Mätzli hat geschrieben:Genau. E sgit jo no so ebbis wie Sälbschtwärtgfyyhl. (oder setti's zumindescht gääh)
Wenn d Eltere gnung hend isch das sekundär ;)

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

[quote="stjakobgirl"]Wenn d Eltere gnung hend isch das sekundär ]

Do isch Hopfe und Malz verloore...

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

[quote="stjakobgirl"]Wenn d Eltere gnung hend isch das sekundär ]

Und im schlimmschte Fall kasch jo no Arsen yysetze. :eek:
FCB, la raison d'être!