welles Notebook sölli vo dene beide neh?

Der Rest...
blubb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von blubb »

Namelos hat geschrieben:jo aber i nimm nid e Mobile Prozessor primär um meh Akkulaufzit z ha.. Ich nimm e Mobile Prozessor will dä schlicht und eifach lisliger und vorallem kälter isch...

e P4 heitzt wie e sau und isch sau lut..
Jo aber e NB muess mr au optisch gfalle.. und d IBM findi jetzt wirglich schlimm.ich glaub die hän ihres design no nie gänderet.

Wasi toll am t43 find, isch dr Finger Print sensor
wennd nitmol di wlan kasch iirichte denn bruchsch au kei neus notebook ... :D

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Namelos hat geschrieben:jo aber i nimm nid e Mobile Prozessor primär um meh Akkulaufzit z ha.. Ich nimm e Mobile Prozessor will dä schlicht und eifach lisliger und vorallem kälter isch...

e P4 heitzt wie e sau und isch sau lut..
Jo aber e NB muess mr au optisch gfalle.. und d IBM findi jetzt wirglich schlimm.ich glaub die hän ihres design no nie gänderet.

Wasi toll am t43 find, isch dr Finger Print sensor
finger weg vom t43, wenn ibm: t43p oder s tablett X43 (do bi i nid ganz sicher mit dä serienummer)

i bi voll zfriede mit mim t43p (neptun sei dank), dr einzig nochteil: chli wenig ahsclüss... dr riese vorteil: unter volllast 4 stund lang mobile schaffe (cd rippe, film luege und näbebi im wlan abelade), willsch nur chli text und co mache sind flotti 6stund...
also die ziete sind mini persönliche erfahrige und nid eifach die abgschriebne wärt.

aber d p's vom ibm sind halt sacke teuer im originalpries.

in sache design: het scho paar änderige gäh, verarbeitig isch fiener worde als friener und liniefiehrig isch bits anderst worde (aber stimmt scho, ibm het eifach und simple design, aber wie bimene mp3 player gohts mir nid um design sundern um leistig.)

finger print hesch aber nid bi allne t43 :) und ich sälber has nonie brucht, aber isch für gschäftslüt sicher e sehr gueti sicherig für ihrs notebook...

ibm isch bi dä notebooks, irgendwie so eppis wie mercedes bi dä auti vor 10 joor gsi isch...

so wie ichs gseh: Samsung X50 WVM 2130... währi eppe das wo du suechsch :)
kostet 2700-4000 franke (enviro)

währis ibm über neptun nid so "billig" gsi, het ich mir sälber au das book kauft... dell würd ich persönlich d töpe drvo loh, mi muetter het mit ihrem dell desktop nur problem (und s liet nid am user...)
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Namelos
Benutzer

Beitrag von Namelos »

Mindl hat geschrieben:finger weg vom t43, wenn ibm: t43p oder s tablett X43 (do bi i nid ganz sicher mit dä serienummer)

i bi voll zfriede mit mim t43p (neptun sei dank), dr einzig nochteil: chli wenig ahsclüss... dr riese vorteil: unter volllast 4 stund lang mobile schaffe (cd rippe, film luege und näbebi im wlan abelade), willsch nur chli text und co mache sind flotti 6stund...
also die ziete sind mini persönliche erfahrige und nid eifach die abgschriebne wärt.

aber d p's vom ibm sind halt sacke teuer im originalpries.

in sache design: het scho paar änderige gäh, verarbeitig isch fiener worde als friener und liniefiehrig isch bits anderst worde (aber stimmt scho, ibm het eifach und simple design, aber wie bimene mp3 player gohts mir nid um design sundern um leistig.)

finger print hesch aber nid bi allne t43 :) und ich sälber has nonie brucht, aber isch für gschäftslüt sicher e sehr gueti sicherig für ihrs notebook...

ibm isch bi dä notebooks, irgendwie so eppis wie mercedes bi dä auti vor 10 joor gsi isch...

so wie ichs gseh: Samsung X50 WVM 2130... währi eppe das wo du suechsch :)
kostet 2700-4000 franke (enviro)

währis ibm über neptun nid so "billig" gsi, het ich mir sälber au das book kauft... dell würd ich persönlich d töpe drvo loh, mi muetter het mit ihrem dell desktop nur problem (und s liet nid am user...)
jo kenn mi mit IBM nid so us.. dr kolleg schwärmt au drvo.. :)

e anderi frog: weisch du, oder wüsset ihr was dr unterschid vo WEP und WPA isch?? ( security im WLan) bis grad am irrichte und will natürlig, dass keimne druf chunt (ha download limit)

greetz & thx

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

nimm wpa :) isch e besseri verschlüsselig...

chasch go google det wird dr unterschied zwischet wep und wpa beschriebe, halt eifach anderi arte verschlüsselig, wpa isch dorbi sicherer (aber rächeintensiver...)

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

do han i eppis kleis googlet ;)

http://www.goldmann.de/wlan-absichern-f ... p_312.html

dunkt mi nid schlächt das linkli, so als ihblick

Namelos
Benutzer

Beitrag von Namelos »

Mindl hat geschrieben:do han i eppis kleis googlet ]http://www.goldmann.de/wlan-absichern-f ... p_312.html[/url]

dunkt mi nid schlächt das linkli, so als ihblick
dangge vilmol..
du heshc nid zuefällig Wlan bi dr Intergga??
suscht machi mol e neye Fred uf

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

nope bi e 10joor balcabler :) ...

und wlan muess i bi mir dihaime au zerst no mol ihrichte...
dihaime lauf i no uff kabel undso :) mues mr aber überlege wo ich dr hub und wo dä router will uffstelle und so :D

Antworten