Schwalbenkönig hat geschrieben:also ich bi ehrlich mit dir und dini antwort lüüchtet mir au y und isch nochvollziebar. aber denn gib du mir bitte ä ehrlichi antwort und säg mir wieso die dä pfefferspray zuckt hän?! sicher nid nur wägem drucke!!
sie sind überfordert.. haben wohl unterschätz was es heist, wenn viele fans kommen, und was passiert wenn viele menschen anstehen.
wenn dann halt ein gedränge entsteht, gibt es halt personen, die dann panik bekommen und meinen mit pfefferspray ginge es besser..
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
guybrush hat geschrieben:Das Problem sinn wirklich nid die gsi, wo scho vorne agstande sinn, sondern e paar weichi, wo hinte gstande sinn. Die hänn irgendwie mitbecho, dass am Igang öbbis abgoht und hänn umbedingt au miese drbi si, obwohl si kei Ahnig kha hänn was abgoht. Uff jedefall hett sich dur das s'Gedränge am Ihgang verstärkt, de Unbeteiligte d'Flucht verunmöglicht und "Sicherheitskräft" drzue bewoge nomeh Pfäfferspray izetze.
So ha ichs us sicherer Entfärnig und mit gueter Übersicht gseh.
Und jetzt no mi Kommentar an die Unkontrollierte:
Bevor ihr meined ihr miend bi jedem Scharmützel drbi si und drufflos stürmet, schetzet zerscht d Situation ih und dännget e Sekunde noch.
denken ist nicht jedermanns sache... (auf beiden seiten!)
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!
dasto hat geschrieben:sie sind überfordert.. haben wohl unterschätz was es heist, wenn viele fans kommen, und was passiert wenn viele menschen anstehen.
wenn dann halt ein gedränge entsteht, gibt es halt personen, die dann panik bekommen und meinen mit pfefferspray ginge es besser..
Ist seit Jahren so. Insbesondere in Bern. Erinnere mich daran, wie beim Meisterspiel noch mit Bullenkette der Eingang zum Gästesektor zusammengeklemmt wurde, um das Puff NOCH grösser zu machen.
Aber zum Glück haben wir ja hochkompetente Szeneexperten, die das Ganze seit Längerem kennen, immer vor Ort sind und jeweils koordinierend eingreifen können, anstatt nur dumm rumzustehen und tatenlos zuzugaffen...
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
[quote="Gryff"]Bern. Si/SDA/baz. Mehrere hundert Fans des FC Basel haben am Sonntag vor dem Super-League-Spiel gegen die Young Boys im Berner Stade de Suisse die Sicherheitskräfte bedrängt. Diese setzten daraufhin Pfefferspray ein.
Die Basler Anhänger hätten versucht, das Eingangstor zu stürmen und die Sicherheitskräfte zu überrennen, sagte Thomas Jauch, Sprecher der Stadtpolizei Bern. Sie hätten so versucht, ohne Kontrolle ins Stadion zu gelangen. Die Sicherheitskräfte und die Polizei seien mit Rauchpetarden und Flaschen beworfen worden. Verletzt wurde niemand]
Han ich e bitzli anderscht erläbt?!?!?!?!
Sie händ jo zerscht pfäfferspray gsprützt und nur ei tor ufgmacht.
absoluti schweinerei.
Scheiss YB völlig überforderet gseh.
So wie ich das mitbecho han, isches zu dem "stürmigsversuech" cho, will e paar super cleveri (sind grad 3 so nase vo mir gstande; aber shet glaubs no mehr geh) sie chöne d Ticketscontrolle umgo, in dem sie eifach versueche durezseggle...
Gevatter Rhein hat geschrieben:Ist seit Jahren so. Insbesondere in Bern. Erinnere mich daran, wie beim Meisterspiel noch mit Bullenkette der Eingang zum Gästesektor zusammengeklemmt wurde, um das Puff NOCH grösser zu machen.
Aber zum Glück haben wir ja hochkompetente Szeneexperten, die das Ganze seit Längerem kennen, immer vor Ort sind und jeweils koordinierend eingreifen können, anstatt nur dumm rumzustehen und tatenlos zuzugaffen...
Kaiser Rupp will ja nicht eingreifen, sondern sich lieber zur schau stellen
war wieder mal typisch gestern steht unten beim abgang vom bahnsteig
und labert blöd rum mit seinen 2 bodygards
der hat wohl immer noch das gefühl, es gehe bei diesen anlässen um einen schnauz wettbewerb
(die schnäuz)
[quote="Doppelchnopf"]So wie ich das mitbecho han, isches zu dem "stürmigsversuech" cho, will e paar super cleveri (sind grad 3 so nase vo mir gstande]
i weiss jo nit, wo du dini auge hesch respektive wieviel dioptrien me bi dir misst, aber dä stürmigversuech, wo du gseh ha willsch, dä hets nit gäh. versuech mol paar tuusig lüt durch e 2 meter breits tor z drugge, denn weisch, wo s problem liggt...
könig hat geschrieben:i weiss jo nit, wo du dini auge hesch respektive wieviel dioptrien me bi dir misst, aber dä stürmigversuech, wo du gseh ha willsch, dä hets nit gäh. versuech mol paar tuusig lüt durch e 2 meter breits tor z drugge, denn weisch, wo s problem liggt...
jä guet, mr muess scho sage das uff eimol alli losgsecklet sin
[quote="Magoo"]jä guet, mr muess scho sage das uff eimol alli losgsecklet sin ]
du muesch moll zvorderscht stoh wenn vo hinde druggt wird, vo dr sitte polizei mit hünd druggt und vorne an e gitter prässt wirsch... logisch dass de versuechsch nach vorne in sicherheit zglange, wells anderst gar nid möglich isch...
aber gstürmt isch das trotzdäm nie gis!
[quote="Magoo"]jä guet, mr muess scho sage das uff eimol alli losgsecklet sin ]
Und wemme e offeni Bierfläsche umdreit seckle au alli Biertröpfli glichzittig los.
Klingt komisch? Ist aber so.
Dein Peter Lustig.
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
[/CENTER]
Grad vorwäg: I bi nid dört gsi, möcht aber doch au no mi Sänf drzue gäh.
Ich ha in minere Fuessballfän-"Karriere" scho viel so Sache erläbt, ha au scho Problem mit dr Polizei und Justiz gha, aber nie, aber au würklig gar nie, bini würklig unschuldig gsi!
Durum muess ich sage, dass ich ärnschthaft dra zwiifle, dass die Lütt vorne Pfäfferspray abgriegt hätte, hätte si sich würklig ruhig, aaständig und besonne verhalte. S'Beschimpfe und aggressive Umegumpe vor em Iigang zellt für mi nid zu "würklig ruhig, aaständig und besonne"!
S'mag in ganz wenige Fäll dr Fall si, aber zwifle ich au dra, dass willkürlich Stadionverbot verteilt wärde, so würklig ganz Unschuldigi trifft's kuum.
I hami friehner wie-ne Sau an de Mätsch benoh, kai Scheiss usgloh, albott in de schwarze Büechli vo de Blaue und an andere Ort glandet, und bi ohni Verbot durch die viele, viele Joor koh. Klar, fahre si hüttzutags e strängeri Linie, aber t'schuldigung, gänzlig Unschuldige trifft's in mine Auge kuum (öb jetzt in Sache Pfäfferspray oder Stadionverbot.)
Späcki hat geschrieben:
S'mag in ganz wenige Fäll dr Fall si, aber zwifle ich au dra, dass willkürlich Stadionverbot verteilt wärde, so würklig ganz Unschuldigi trifft's kuum.
ich behaupt es trifft meh unschuldigi als schuldigi!
@Späcki
Gibt schon Fälle im Stil von "Ich kenne dein Gesicht, du warst in der Nähe, du passt mir nicht, also fick ich dich". Genug.
Und zu gestern. Wenn du vorne in der Schlange beim Eingang stehst, hast du keine Chance, wenn der Mob von hinten drückt. Und wenn nur 1 Türe offen ist, gibts halt ein Puff. Das hat nix mit den Leuten zu tun, da wird fast Jeder zum Psycho, auch der letzte brave Normalo, das hat man ja schon x mal bei Spielen beobachten können. Wenn du dann also zuvorderst stehst, bekommst von hinten Druck, und die netten Freunde vorne wissen nix Besseres, als zu Sprayen, was kannst du dagegen tun? "Nicht ganz schuldlos"?
Und selbst wenn du, sagen wir mal, 3x "Ihr Arschlöcher mached mol mehr Türe uf ihr dräggige Härtöpfelbure, kum händer emol mehr als 50 Lüt im Block sinder z'dumm zum e Organisation z'gwährleischte" geschrien hast ganz vorne.
Rechtfertigt das den Einsatz von Reizgas in einer sonst schon drückenden Menschenmenge? Es hat bei solchen Paniken auch schon Tote gegeben. Hillsborough lässt grüssen. Auch als ein BS-Bulle damals bei den FcL-Krawallen Reizgas wahllos in der Menge rumgesprüht hat (offiziell wurde dem Cop nix angelastet, "er habe nix Falsches gemacht", nur warum wurde er dann sogleich in den Innendienst versetzt, wo er heute noch ist???), konnte ein 15jähriges Mädel nur durch rasche Beatmung "zurückgeholt" werden.
Insofern magst du nicht unrecht haben, ein bisserl Dreck haben Viele am Stecken, und heute wird auch "im Hinblick auf die ..." genauer hingeschaut, aber eine Pauschalbehauptung im Stil von "Alli mitbeteiligt, keine unschuldig" kann ich so nicht stehen lassen.
[/CENTER]
Späcki hat geschrieben:Mi dunggt's halt, dass das sageumwobene "unschuldig" sälte objektiv beurteilt wird.
unschuldig bestrooft wärde isch für mi zb au folgendes:
du stohsch zvorderscht inere schlange vorem igang und wird vo hinte nach vorne druggt, kasch nüd drgege mache und hebsch dini hän no in dluft zum zeige dass de nüd machsch - denn bekunnsch aber e ladig pfäfferspray uss nöggschter nöchi ins gsicht. höhepunkt isch denn no wenn de zu dr santät gosch und nohhär e stadionverbot heigschiggt bekunnsch.... das isch aber d realität
isch 100 % richtig was de seisch. was mi allerdings no stutziger macht, als d'tatsach dass immer e huffe unschuldigi drunter kömme, isch, dass d'bulle alles no vill schlimmer mache.
was isch dr usslöser gsi, vo de cecca-abschiedspiel-krawall? e diletant!
geschtr kumm ich dört ahne: eine vo fünf yygäng offe. bi notürlig scho ranzig worde. denn beobachtisch die szenerie e viertel stund lang, zellsch villicht öbbe 2-3 nase wo pro minutte yynelaufe, rächnisch e rundi froggsch di öbs ächt uff e schlusspfiff no wurd länge und wirdsch no ranziger. denn hänn e paar probiert yynestürme (y dängg au, dass s'dränegas erscht nochär zem yysatz koh isch - und i dängg au nit, dass die vorne yyendränggt worde sinn....) und s'het e weng rumort.
was mache d'bulle??????? zum ihre gääle kollege kenne hälfe, hänn sy zerscht moll durch hunderti vo basler duure miesse, do isch es notürlich scho s'eifachschte, emmol 2-3 tg-bömbli z'wärfe.......ihr pissers! wo sich denn dr mob teil het, het me dere gruppe wo in richtig hauptribüne gflüchtet isch, no e laadig hindenoche pfäffered..........why?
wittr isch d'beschtriftig e frächheit gsi! i ha e gäschteticket gha, wo allerdings nit im keefig (block b10-14) gsi isch. oobe a dämm yygang isch "gäste" aagschriebe gsi, allerdings numme für e keefig, nit für die andere b-sektore. wohär söll i das wüsse hösch?????? hätt i das gwüsst, hätt mr e paar laadige dräänegas könne schängge.......
was i au nit begriff isch, dass dä einti typ, wo sich zerscht zäh minutte schnee in d'auge griebe het, zum widdr uuse z'gseh, nochhär uff 4 bulle loosgoht, und die schlümpf lön sich kicke und ummeschupfe, ohni dass ei reaktion kunnt. ächt e tolls bild gsi für villli, wie me ungstört und ungstroft uff bulle ka yyprügle..........!
mir grauts vor dr em'08!!!!!!!!
ps: d'unschuldsbekundige het vor 10 joor halt au noni brucht. mir hän gwüsst was für saich mr mache, häns luschtig gfunde und konsequänze hets eh praktisch keini gäh........
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
brewz_bana hat geschrieben:unschuldig bestrooft wärde isch für mi zb au folgendes:
du stohsch zvorderscht inere schlange vorem igang und wird vo hinte nach vorne druggt, kasch nüd drgege mache und hebsch dini hän no in dluft zum zeige dass de nüd machsch - denn bekunnsch aber e ladig pfäfferspray uss nöggschter nöchi ins gsicht. höhepunkt isch denn no wenn de zu dr santät gosch und nohhär e stadionverbot heigschiggt bekunnsch.... das isch aber d realität
Ebbe, bi nid dört gsi.
Wenn's so gsi isch, denn isches definitiv e absoluti Frächheit und d'Sprayer ghöre nid an sone Iisatz. Es isch mir au klar, dass mr sich z'vorderscht gäge es Gedrucke nid kah wehre, aber dass denn öpper so blöd isch und in Friedligi, wo zuefällig z'vorderscht stöhn, inesprayt, das überstigt mini Vorstellig vo unagmässenem Iisatz vo Pfäfferspray!
Bi eine vo de Vorderste gsi. Ha voll vo däm scheiss spray abbekooh und drnooch öbbe 10 minute lang miess hueschte (nitt, wie dr Kolleg, wo hett miesse kotze)! e absoluti schweinerei! Wie kamme das numme verantworte für 1000 Fans grad emmol e 1 Meter breits Tor ufmache?!
I ha natyrligg die Schugger dert scheen gfettelet... weiss aber nitt wiemme do Fotteli duet ihne poste....
Me merkt wieder emmol das Bulle i de Schwiitz hart yyberforderet sind... das wird jo scheen bi dere EM....
[quote="Gryff"]Bern. Si/SDA/baz. Mehrere hundert Fans des FC Basel haben am Sonntag vor dem Super-League-Spiel gegen die Young Boys im Berner Stade de Suisse die Sicherheitskräfte bedrängt. Diese setzten daraufhin Pfefferspray ein.
Die Basler Anhänger hätten versucht, das Eingangstor zu stürmen und die Sicherheitskräfte zu überrennen, sagte Thomas Jauch, Sprecher der Stadtpolizei Bern. Sie hätten so versucht, ohne Kontrolle ins Stadion zu gelangen. Die Sicherheitskräfte und die Polizei seien mit Rauchpetarden und Flaschen beworfen worden. Verletzt wurde niemand]
zm Glück stimmt das so....
aber i mues jo min idruck nit witer geh do drzue, das hän anderi für mich scho guet gmacht!