Eckfahne hat geschrieben:Scheisswätter.... miehsahm, nur miehsahm!
Wieso isch Di Scooter iigschneeit und findsch en nüm?

vizekönig hat geschrieben:heimfahre ohni winterpneu.....riiiesenspass!!!![]()
Es isch dr 25. November und Ihr händ no immer Summerfingge druf...Basic hat geschrieben:dito, ohne 4x4 bzw. vollkrassem x-drive wäre ich wohl kaum heimgekommen![]()
git doch e nüt geilers, als amene Sunntig, wenns gnueg Schnee het ime Industriegebiet bitz go ummeheitze. Do kasch so richtig d Sau useloh und all das mache wo bi normale Strosseverhältniss entweder nid goht, oder s Auti wurd Schade drvo nä.vizekönig hat geschrieben:aber gescht bini im usgang gsi und ha doch nid dänkt dases schnee het wenni usechum....zum glück sin d strosse leer gsi....vorwärts in kreisel am bundesplatz und sitwärts wieder use...riiiesenspass!![]()
Het mr geschter d heimfahrt glängt...ha fascht dopplet so lang gha zum heim fahre wie sunscht obwohls amigs recht rassig vorwärts gange isch mit rutsche! 2 Hüüser hän Glück das die no stöhn..mr baut au nit imene steilhang wenns no e Kurve het! Also so öpis blöds...Rinoceronte hat geschrieben:git doch e nüt geilers, als amene Sunntig, wenns gnueg Schnee het ime Industriegebiet bitz go ummeheitze. Do kasch so richtig d Sau useloh und all das mache wo bi normale Strosseverhältniss entweder nid goht, oder s Auti wurd Schade drvo nä.
I freu mi. Morn gits glaub e Usflug.
terminprobleme seitens garage + mirLou C. Fire hat geschrieben:Es isch dr 25. November und Ihr händ no immer Summerfingge druf...![]()
Was genau bewegt eim aigentlig drzue keini Winterpneus z montiere?![]()
sicher kasch normalerwiis in dr Stadt mit Summerfingge iber d Runde gho, aber was d Sicherheit aagoht wärsch mit Winterpneus besser dra. D Zämmesetzig vom Gummi isch uf kalte Bedingige usgrichtet, Summerreife uf warmi. Wenn emol e Vollstipper mache muesch sparsch je nach Gschwindigkeit dr eint oder ander Meter. Das ka über Läbe und Tod entscheide...vizekönig hat geschrieben:was heisst do astoh...wäggsle würdi se scho no sälber...aber ebe...zerscht miessti ha...also bi trockene strosse chunsch au mit summerpneu ohni stress durch d stadt....has uf jedefall jetzt scho vier johr ohni huffe gschafft...
profil nutzt sich aber schnäller ab bi de winterreife...also ob me uff längeri sicht wirklich spaare würd....komischi asichte hesch du...Lou C. Fire hat geschrieben:Im Übrige zellt dr finanzielle Aschpägt nid, well Winterfingge billiger sin als Summerpneus. Wenn also spare willsch, muesch erscht rächt wäggsle!
Verdammt, das war ja ne riesen Kolonne, zum Glück warst Du zuvorderst...Träxli hat geschrieben:Jaja und sobald es etwas Schnee hat, wissen gewisse Leute nicht mehr wo das Gaspedal ist. Ich hatte heute für eine Strecke wo ich normalerweise 20 Minuten brauche ne geschlagene Stunde gebraucht weil es lauter Idioten gab, die mit knappen 20km/h durch die Gegend gegurkt sind.
Nicht ganz zuforderst... man kann nicht immer erster sein mein LieberLou C. Fire hat geschrieben:Verdammt, das war ja ne riesen Kolonne, zum Glück warst Du zuvorderst...