Es Schneit!!

Der Rest...
Basilea-1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilea-1893 »

Eckfahne hat geschrieben:Scheisswätter.... miehsahm, nur miehsahm!

Wieso isch Di Scooter iigschneeit und findsch en nüm?
;)

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rinoceronte »

[quote="Basilea-1893"]Wieso isch Di Scooter iigschneeit und findsch en nüm?
]

Nö, aber bi soviel Neuschnee wies hüt zNacht gäh het, stoht em die wissi Pracht doch bis zum Hals :D
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!

schneewittch
Neuer Benutzer

Beitrag von schneewittch »

es schneielet es beielet es goht en chüele wind, und dmeitli leged dhändsche a und dbuebe laufed gschwind...
noch ein schnittchen schneewittchen???

bombaclock
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bombaclock »

schneewittch hat geschrieben:es schneielet es beielet es goht en chüele wind, und dmeitli leged dhändsche a und dbuebe laufed gschwind...
du nazi..! :eek:

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

vizekönig hat geschrieben:heimfahre ohni winterpneu.....riiiesenspass!!! :p
Basic hat geschrieben:dito, ohne 4x4 bzw. vollkrassem x-drive wäre ich wohl kaum heimgekommen :o
Es isch dr 25. November und Ihr händ no immer Summerfingge druf... :rolleyes:
Was genau bewegt eim aigentlig drzue keini Winterpneus z montiere? :confused:
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

vizekönig
Benutzer

Beitrag von vizekönig »

i ha no nie winterpneu gha....kei gäld... :D

los mi charre eifach stoh wenns schnee het...isch jo normalerwiis nid allzu oft.

aber gescht bini im usgang gsi und ha doch nid dänkt dases schnee het wenni usechum....zum glück sin d strosse leer gsi....vorwärts in kreisel am bundesplatz und sitwärts wieder use...riiiesenspass! :o

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rinoceronte »

vizekönig hat geschrieben:aber gescht bini im usgang gsi und ha doch nid dänkt dases schnee het wenni usechum....zum glück sin d strosse leer gsi....vorwärts in kreisel am bundesplatz und sitwärts wieder use...riiiesenspass! :o
git doch e nüt geilers, als amene Sunntig, wenns gnueg Schnee het ime Industriegebiet bitz go ummeheitze. Do kasch so richtig d Sau useloh und all das mache wo bi normale Strosseverhältniss entweder nid goht, oder s Auti wurd Schade drvo nä.

I freu mi. Morn gits glaub e Usflug.
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!

Cols
Benutzer

Beitrag von Cols »

Rinoceronte hat geschrieben:git doch e nüt geilers, als amene Sunntig, wenns gnueg Schnee het ime Industriegebiet bitz go ummeheitze. Do kasch so richtig d Sau useloh und all das mache wo bi normale Strosseverhältniss entweder nid goht, oder s Auti wurd Schade drvo nä.

I freu mi. Morn gits glaub e Usflug.
Het mr geschter d heimfahrt glängt...ha fascht dopplet so lang gha zum heim fahre wie sunscht obwohls amigs recht rassig vorwärts gange isch mit rutsche! 2 Hüüser hän Glück das die no stöhn..mr baut au nit imene steilhang wenns no e Kurve het! Also so öpis blöds...
"Er traf zwar das Tor, doch das 2:0 verpasste er um Zentimeter..."

Wenn jeder an sich denkt, ist an alle gedacht!

schegä
Benutzer

Beitrag von schegä »

Ich liebe schnee..jez gohts läbe ersch richtig los..wens nöd so chalt wer..brrr

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

Lou C. Fire hat geschrieben:Es isch dr 25. November und Ihr händ no immer Summerfingge druf... :rolleyes:
Was genau bewegt eim aigentlig drzue keini Winterpneus z montiere? :confused:
terminprobleme seitens garage + mir ;) wird ja wohl jeder mal erlebt haben :eek:
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

[quote="Basic"]terminprobleme seitens garage + mir ]

klar, aber ich kann nicht verstehen, dass einige gänzlich auf die Winterbereifung verzichten. Winterpneus sind ja nicht bloss etwas für den Schnee, sondern für die kalte Jahreszeit ganz allgemein. Unter 7 Grad = Winterreifen!

Für mich gilt die "von O bis O"-Regel; Oktober bis Ostern, da braucht man beim Reifen- bzw. Räderwechsel auch nicht anzustehen.
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

vizekönig
Benutzer

Beitrag von vizekönig »

[quote="Lou C. Fire"]klar, aber ich kann nicht verstehen, dass einige gänzlich auf die Winterbereifung verzichten. Winterpneus sind ja nicht bloss etwas für den Schnee, sondern für die kalte Jahreszeit ganz allgemein. Unter 7 Grad = Winterreifen!

Für mich gilt die "von O bis O"-Regel]

was heisst do astoh...wäggsle würdi se scho no sälber...aber ebe...zerscht miessti ha... :) also bi trockene strosse chunsch au mit summerpneu ohni stress durch d stadt....has uf jedefall jetzt scho vier johr ohni huffe gschafft...

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

vizekönig hat geschrieben:was heisst do astoh...wäggsle würdi se scho no sälber...aber ebe...zerscht miessti ha... :) also bi trockene strosse chunsch au mit summerpneu ohni stress durch d stadt....has uf jedefall jetzt scho vier johr ohni huffe gschafft...
sicher kasch normalerwiis in dr Stadt mit Summerfingge iber d Runde gho, aber was d Sicherheit aagoht wärsch mit Winterpneus besser dra. D Zämmesetzig vom Gummi isch uf kalte Bedingige usgrichtet, Summerreife uf warmi. Wenn emol e Vollstipper mache muesch sparsch je nach Gschwindigkeit dr eint oder ander Meter. Das ka über Läbe und Tod entscheide...

Im Übrige zellt dr finanzielle Aschpägt nid, well Winterfingge billiger sin als Summerpneus. Wenn also spare willsch, muesch erscht rächt wäggsle!

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

Lou C. Fire hat geschrieben:Im Übrige zellt dr finanzielle Aschpägt nid, well Winterfingge billiger sin als Summerpneus. Wenn also spare willsch, muesch erscht rächt wäggsle!
profil nutzt sich aber schnäller ab bi de winterreife...also ob me uff längeri sicht wirklich spaare würd....komischi asichte hesch du...

....schaffsch du bim staat??? :p :D

;)
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

[quote="Scott"]profil nutzt sich aber schnäller ab bi de winterreife...also ob me uff längeri sicht wirklich spaare würd....komischi asichte hesch du...

....schaffsch du bim staat??? :p :D

]

was zu beweisen wäre, in Anbetracht des günstigeren Anschaffungspreises wird es kaum teurer werden

PS: ich arbeitet beim Staat im Staat ;)

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

Jaja und sobald es etwas Schnee hat, wissen gewisse Leute nicht mehr wo das Gaspedal ist. Ich hatte heute für eine Strecke wo ich normalerweise 20 Minuten brauche ne geschlagene Stunde gebraucht weil es lauter Idioten gab, die mit knappen 20km/h durch die Gegend gegurkt sind.
Hey was schaust so dumm. Noch nie ne Signatur gesehen?!

Wenn ich nicht genau wüsste, dass ich es bereuen würde, würde ich das was ich gerade denke, aussprechen, so würde ich es tun!

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Träxli hat geschrieben:Jaja und sobald es etwas Schnee hat, wissen gewisse Leute nicht mehr wo das Gaspedal ist. Ich hatte heute für eine Strecke wo ich normalerweise 20 Minuten brauche ne geschlagene Stunde gebraucht weil es lauter Idioten gab, die mit knappen 20km/h durch die Gegend gegurkt sind.
Verdammt, das war ja ne riesen Kolonne, zum Glück warst Du zuvorderst...

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

Lou C. Fire hat geschrieben:Verdammt, das war ja ne riesen Kolonne, zum Glück warst Du zuvorderst...
Nicht ganz zuforderst... man kann nicht immer erster sein mein Lieber
Hey was schaust so dumm. Noch nie ne Signatur gesehen?!

Wenn ich nicht genau wüsste, dass ich es bereuen würde, würde ich das was ich gerade denke, aussprechen, so würde ich es tun!

f_i_u_e_FCB!!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von f_i_u_e_FCB!! »

Mensch wacht auf der Schnee ist da....ueeehhh... :D freut sich den niemand?
**Ich glaube, daß der Tabellenerste jederzeit den Spitzenreiter schlagen kann.**

ChosenOne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ChosenOne »

f_i_u_e_FCB!! hat geschrieben:Mensch wacht auf der Schnee ist da....ueeehhh... :D freut sich den niemand?
jupi :cool:

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

f_i_u_e_FCB!! hat geschrieben:Mensch wacht auf der Schnee ist da....ueeehhh... :D freut sich den niemand?
Ich krieg mich kaum noch ein.

salegh
Erfahrener Benutzer

Beitrag von salegh »

mimpfeli hat geschrieben:Ich krieg mich kaum noch ein.
lieber jetzt als in 4 wuche! ;)
mer rolle sicher in de t-shirts...!
Peoples: "Du bist so glatt wie Teflon,... Scheiss Teflon N*****!"
Bild

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

herrlich das bild nähe kaserne. all die kügelidealer am versteck suchen...

edit: fiue wird persönlich verantwortlich gmacht, falls an dr fasnacht wieder so viel schnee het.
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)

redangel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von redangel »

f_i_u_e_FCB!! hat geschrieben:....ueeehhh... :D freut sich den niemand?
¨NEIN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zitat von Gevatter Rhein
So bis e bitzeli lieb zum Red-Ängeli do

Patzer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Patzer »

hass!!!! :mad:

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

also i finds vollgeil! :D
Basel ai Liebi!!!

f_i_u_e_FCB!!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von f_i_u_e_FCB!! »

Patzer hat geschrieben:hass!!!! :mad:
jo hass au...öv het di ganz zyt verspötig und mr wird nass...ih freu mi meh das in dä bergä jezt äntli widr mol schnee git..
**Ich glaube, daß der Tabellenerste jederzeit den Spitzenreiter schlagen kann.**

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Grad in dr rächte Zyt. Übernägschts WE gots go Skifahre :cool: Hoffentlich hebt dr Schnee in de Berge.

Und denn hani au scho wieder gnueg vom Winter, 1 Wucheänd Skifahre längt mir pro Johr. Zum däm Winter ussem Wäg zgho, gangi denn am 9.Februar für 3Wuche noch Costa Rica in dHitz :cool:
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Patzer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Patzer »

f_i_u_e_FCB!! hat geschrieben:jo hass au...öv het di ganz zyt verspötig und mr wird nass...ih freu mi meh das in dä bergä jezt äntli widr mol schnee git..
älpler... was machsch denn in basel? :p ;)

Smoki-1
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Smoki-1 »

ich hasse schnee....

Antworten