Und do nomol dr Link!

Do hesch absolut rächt!!! Hani mir au dänkt, nur wo ich d Überschrift gseh. Basel haha.. zu viel dräck bi unsDiggi_Eier hat geschrieben:Sorry, abr Basel isch alles andere als e schön ussehndi Stadt mit Chemie, Hafegebiet etc.Altstadt isch jo no ok, abr.....naja! Do Lob ich mir Luzärn mehr.
Vor öbbe 2 Johr sinn Kollege uss Barcelona, uns do go bsueche und mir hänn denn natürlich e bitz e tour gmacht, nidd vill, die sinn au nur e paar Täg do gse aber immerhin, Luzärn Stadt, s'Freiliecht Mueseum am Ballebärg (wunderschön), Zi!rü und natürlich do in Basel und nöcheri umgäbig simmer umme gseh und die hänn gmeint, Luzärn seig scho schön, aber es isch nur e kleine Teil, Basel, hänn sie gmeint, seig ideal zum läbe, isch nid übermässig gross, hett aber alles, s'isch schön uffteilt (Zentrum alles noch, drumm umme Wohnquariter und usseumme d'Induschtrie), die öffentliche Verkehrsmittel sinn suber, pünktlich und erreiche praktisch alles, also die sinn begeischteret gse, sie hänns au schön gfunde wie grüen (Bäum und Pflanze überall) d'Stadt isch, das fallt uns gar nid uff aber wenn de innere Metropole läbsch wo nur Beton an Beton gsehsch den fallts scho sehr uff.Diggi_Eier hat geschrieben:Sorry, abr Basel isch alles andere als e schön ussehndi Stadt mit Chemie, Hafegebiet etc.Altstadt isch jo no ok, abr.....naja! Do Lob ich mir Luzärn mehr.
Elsass fluete... de wäremer grad e paar Probleme los...Basic hat geschrieben: see und rhein *träum*
jaja was wäre Luzern ohne See und Berge? Evtl. gäbe es weniger Regen und dafür etwas mehr Sonne.Basic hat geschrieben:rischtisch, nur den see könnte man nach basel transferieren. see und rhein *träum*
Gohts no??? Mir sinn do keini Suassontuit... Basler See wär das.Basic hat geschrieben:lac de bâle
![]()
den see brauchst du ja nur im sommer... könnte man ja das wasser ablassenLou C. Fire hat geschrieben:jaja was wäre Luzern ohne See und Berge? Evtl. gäbe es weniger Regen und dafür etwas mehr Sonne.
Ne ich pfeiffe auf einen See, schau doch mal wie die Regionen, welche einen See haben sowohl im Frühling wie auch im Herbst ständig unter einer Nebeldecke liegen, während wir im sonnigen Basel leben dürfen.
http://www.beaulacdebale.chBasic hat geschrieben:lac de bâle![]()