z Basel isch Herbstmäss!

Der Rest...
Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Fussballheld hat geschrieben:Bahne gangi nüm syyti mol stei-bekifft uf dr Enterprise gsi bi und nohär zwei stund im gemänge umetorklet bi.
Kasch jo froh sii, dass dr nid no so gange isch wie minere Kollegin, wo sie nümmi hett welle abstelle (d Enterprise naddirlig)...

Und ich gang uff kai Gaischterbahn meh... Nid will ich Angscht ha, nai, aber sitts die gueti alti doppelstöggigi "Prater" Gaischterbahn nimm gitt, isches au nimm wie friehner... (Mini Kindshaiterinnerige an d Mäss, mit dr Grossmamme zämme uff dere Gaischterbahn z höggle und duregschüttlet z wärde)
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

hmmm fein gsi, die erschti rundi

punkt zwelfi uff em peti bim karussell de funkelnde kinderauge zuegluegt, wo s endlig agfange hett...denn sofort s erschte wacker kääskiechli hinteredruckt, gfolgt vo dr eiche brotwurscht, das ganz mit eme rosekiechli und aschliessendere schoggibanane abgrundet, und zum verdaue uff em minsterplatz uff s rieserad....scheen gsi!

ahhhh, für die wo s interessiert

uff em petersplatz ka me glaini stadtrundgäng mit em dr. fürsteberger mache, das ganze kostet numme e schnägg!! amälde ka mi sich bim stand, wo grad näbem häfelimärkt isch
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)

pernod
Neuer Benutzer

Beitrag von pernod »

Goofy hat geschrieben:Kasch jo froh sii, dass dr nid no so gange isch wie minere Kollegin, wo sie nümmi hett welle abstelle (d Enterprise naddirlig)...
denn isch wohl halb Basel uff dr Enterprise gsi :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

Scott hat geschrieben:...mit em dr. fürsteberger mache...
Hoffentlig verreckt dä widerligi dräckigi Hueresohn ändlig emol. Untermensch, Dräggsau, abstossende Pisser, Charaktersau, Tierficker. HASS!
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

DerZensor
Erfahrener Benutzer
Beitrag von DerZensor »

pernod hat geschrieben:denn isch wohl halb Basel uff dr Enterprise gsi :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
das erinnert mich an einen Kollegen meines Bruders der mal eine Prüfung mit der Frage "Was ist Mut?"... blablabla

FCB-Staernli
Benutzer

Beitrag von FCB-Staernli »

Grga Mali hat geschrieben:Wenn mi ebber wett cho bsueche, y bi uf em Mässegländ bim Geischter-Schloss am Jetons isammle. Y mach das als Feriejebbli, si zahle 17.50 in dr Stund, isch no ganz ok.

Y hoff es chemme mi e paar vo eych cho bsueche?
bini grad xi... ;)
Eines der Probleme beim Fußball ist, daß die einzigen Leute, die wissen, wie man spielen müßte, auf der Pressetribüne sitzen.

Robert Lembke (1913-89), dt. Fernsehmoderator u. Journalist

Bellamy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellamy »

isch doch eifach viel ztür mäss jajo vom sound her hend sie derte so oder kei ahnig was sie immer ablönd. kaserne barfi wird sicher wieder e horde voll gängsters ha wo wieder dummi schnure hend wie immer

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

Gevatter Rhein hat geschrieben:Hoffentlig verreckt dä widerligi dräckigi Hueresohn ändlig emol. Untermensch, Dräggsau, abstossende Pisser, Charaktersau, Tierficker. HASS!
weiss jo nid was dir zuegstosse isch....und es isch mr e glai weneli au egal....vor allem wenn di statement eso afange duesch....

...aber es git nur eine wo eso e wisse über basel het, wo zumindest no läbt und mir bekannt isch...
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)

FCB Forever
Erfahrener Benutzer

Beitrag von FCB Forever »

DerZensor hat geschrieben:das erinnert mich an einen Kollegen meines Bruders der mal eine Prüfung mit der Frage "Was ist Mut?"... blablabla
Die Gschicht hani erst grad ghört! Aber er het das sälber gmacht ;) :rolleyes:
Mini Biträg richte sich an d Lüüt wo im FCB Forum läse und dörfe nid kopiert oder wiiter verbreitet wärde!

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Grga Mali hat geschrieben:Wenn mi ebber wett cho bsueche, y bi uf em Mässegländ bim Geischter-Schloss am Jetons isammle. Y mach das als Feriejebbli, si zahle 17.50 in dr Stund, isch no ganz ok.

Y hoff es chemme mi e paar vo eych cho bsueche?
1 Person = 1 Jeton
2 Persone = 2 Jetons etc...

Aendlich e job wo sogar du no so knapp verstosch :eek:

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

S'feeling wo die 2 Halle ka hann (vorallem die 2.) isch unbezahlbar gse, bi froh dass i das no ha könne miterläbe, hütt findis nütt speziells meh...
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

Snowy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Snowy »

maradoo hat geschrieben:2te wältkrieg? 1te wältkrieg? 30jährige krieg? etc etc....

wen isches mol in ordnig gsi?
Um genau zu sein von 1954 bis 1973. DER Wirtschaftsboom überhaupt. Da gabs noch Träume...
20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."

blubb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von blubb »

[quote="FCB-Staernli"]bini grad xi... ]
ich bi au gsi aber nit uf dr bahn und am iigang hanni nur so e 40 jährige frankestein gseh, ha mol aagnoh das bisch nit du?!? ämmel bini denn witergange..

isch gescht zoobe gsi!

Hans Michel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hans Michel »

Suffbrueder hat geschrieben:beschts ässe ohni diskussion - Jeffreys ufem Petis! Hammerfleischgrill! SCHARF!
definitiv word!

blubb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von blubb »

Hans Michel hat geschrieben:definitiv word!
dämfall gangi dä grad emol go teschte ;) falls no öbber kunnt bi mit dr fründin und unserem monschter dört :D

The Bacras
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Bacras »

Kettenkarusell allez! Gibts was schöneres?
Vielleicht noch die Space Roller (heisst die überhaupt so?) und natürlich Zuckerwatten & Magebrot :eek:

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

mimpfeli hat geschrieben:Isch nümm s'glych wie zu miner Jugendzytt.
Damals hesch könne an d'Mäss ohni miesse e Kredit uffznäh.....

Ich gang immer no gärn, aber mittlerwyyle halt praktisch nur no uff e Häfelimäärt. Dört dunggts mi no am ehnschte so wie friehner.

Maagebrot und brennti Mandle vo dr Conf. Jonasch......*yammy*
d'Bahne sinn au geiler gsi, will de e Huffe Sache hesch sälber kenne beyyflusse.

z,B, Kamikaze, wo Dy Gondle hesch kenne zem rotiere bringe, oder Kopfvoraah e Sturzflug yylaite. Schad, gits die nimme, nur no so langwyligi Zentrifugebähnli mit kreischende Möse druff.

Toll isch friehner au gsi, dass vyyl in dr Halle gloffe isch. Hitte gits das nimme.
---------------------------
FCB, la raison d'être!

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Mätzli hat geschrieben:d'Bahne sinn au geiler gsi, will de e Huffe Sache hesch sälber kenne beyyflusse.

z,B, Kamikaze, wo Dy Gondle hesch kenne zem rotiere bringe, oder Kopfvoraah e Sturzflug yylaite. Schad, gits die nimme, nur no so langwyligi Zentrifugebähnli mit kreischende Möse druff.
Isch das nid die gsi wo zwischedure nid immer alli Schruube binenand ka hett? ;) :D
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

B-A-S-E-L
Benutzer

Beitrag von B-A-S-E-L »

egal was do paar sage, d mäss isch scho eppis speziels, es kört eifach zu basel nur schad das d priise so vrdammt tür sin...

Éder de Assis
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Éder de Assis »

Hau rein! Zuckerwatte und Mässmögge rulez!
Brotwürscht gits im Joggeli. :D

Vasil Levski
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Vasil Levski »

Ich weiss jo nit, aber nach 2tag mäss(eher zuefällig wie gewollt), findi's gar nit so tür im verglich zu de letschte johre...also ich wird sicher no es paar mol azträffe sy.......

ai stadt
ai verein
ai liebi

:o
S.P.Q.R.

blubb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von blubb »

Vasil Levski hat geschrieben:Ich weiss jo nit, aber nach 2tag mäss(eher zuefällig wie gewollt), findi's gar nit so tür im verglich zu de letschte johre...also ich wird sicher no es paar mol azträffe sy.......

ai stadt
ai verein
ai liebi

:o
jo well me nümm uf jedi scheiss bahn goht wie als kleine goof ;D

isch mir ämmel so ergange das ich uf genau einere bahn gsi bi und döt hanni au prompt mi natel drvo fliege gseh :o zum glück hän dies vo dere bahn (insider heisst se) rächt im griff und s natel au grad gfunde gha, het halt paar schramme jetzt aber s lauft no ;)

dr gaga hanni allerdings nonig aatroffe, dä het glaub immer pause wenni durelauf ...

O-Bolle
Erfahrener Benutzer
Beitrag von O-Bolle »

[quote="blubb"]jo well me nümm uf jedi scheiss bahn goht wie als kleine goof ]
isches mir genauso ergange! Friehner binis uff jedere scheissbahn gsi! Das weekend hani mi genau chönne für ei bahn überwinde! isch halt alles so tüür!

Aber uff die 40 Meter hochi bi dr Kaserne muessi/wotti no go! :)

Schlafstadt
Neuer Benutzer

Beitrag von Schlafstadt »

O-Bolle hat geschrieben:isches mir genauso ergange! Friehner binis uff jedere scheissbahn gsi! Das weekend hani mi genau chönne für ei bahn überwinde! isch halt alles so tüür!

Aber uff die 40 Meter hochi bi dr Kaserne muessi/wotti no go! :)
De mach mol 12 Franke barat. ;)
von Alois E. Schlafstadt - ein Motor der Degeneration

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer

[quote="Schlafstadt"]De mach mol 12 Franke barat. ]

Hani nid verstande die Bahnkonstruktion. Hätt me statt eme Propäller (2 Flügel) e Mühli (4 Flügel) baut, könnte 16 statt 8 Lüt glichzytig fahre, und me könnt bi fascht gliche Betriebskoste quasi dopplet so viel Ertrag usehole.
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
[/CENTER]

Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

Gevatter Rhein hat geschrieben:Hani nid verstande die Bahnkonstruktion. Hätt me statt eme Propäller (2 Flügel) e Mühli (4 Flügel) baut, könnte 16 statt 8 Lüt glichzytig fahre, und me könnt bi fascht gliche Betriebskoste quasi dopplet so viel Ertrag usehole.
das erinneret eim spontan grad e chli an d' SBB ... :p
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***

aber nid dr Josef

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer

Zemdil hat geschrieben:das erinneret eim spontan grad e chli an d' SBB ... :p
Super-Zämehang... schlächti Lune? Isch dr Pädophile-Kongräss gester so langwilig xi, dass es an mir uslo muesch? ;)

[/CENTER]

Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

[quote="Gevatter Rhein"]Super-Zämehang... schlächti Lune? Isch dr Pädophile-Kongräss gester so langwilig xi, dass es an mir uslo muesch? ]

nai, eher gueti Luune!

Ich ha jetzt dä no luschtig gfunde. ;) Du nid? :eek:
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***

aber nid dr Josef

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer

Bild ähm was? hmm tja... ähm... jä Bild

momol dochdoch extrem witzig Bild

[/CENTER]

Spalebärg
Benutzer

Beitrag von Spalebärg »

gits dr pilzsuppe-stand uf em münsterplatz no?
until the job is done!

Antworten